Author | Message |
---|
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 5th, 2005 at 11:17am saves_the_day:TheSymbolOfResistance:saves_the_day:TheSymbolOfResistance:Jag köpte den idag!
artikeln var skitbra! verkligen? OKEJ är oftast fel i allt haha, dom hade översatt en engelsk artikel. bu Jag tycker inte man ska översätta citat, det blir fel då.. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 5th, 2005 at 11:30am DustBuddie:saves_the_day:TheSymbolOfResistance:saves_the_day:TheSymbolOfResistance:Jag köpte den idag!
artikeln var skitbra! verkligen? OKEJ är oftast fel i allt haha, dom hade översatt en engelsk artikel. bu Jag tycker inte man ska översätta citat, det blir fel då.. väldigt |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 6th, 2005 at 05:19am japp det blir det |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 12:32pm köpte den idag, asbra interview |
fucktehrest King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 7th, 2005 at 12:34pm haha, the same...  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 12:53pm what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 7th, 2005 at 01:18pm saves_the_day:what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day Bläddra förbi det..
Haha det stod om Han som spelar Spike i buffy 
Han e grym  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 01:35pm DustBuddie:saves_the_day:what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day Bläddra förbi det..
Han e grym  jag tror hon ljuger |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 7th, 2005 at 01:37pm saves_the_day:DustBuddie:saves_the_day:what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day Bläddra förbi det..
Han e grym  jag tror hon ljuger Ja kan inte direkt säga att jag bryr mig.. Låt henne digga Green day om hon vill, låt henne ljuga om det är så det är. Orka bry sig. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 01:40pm DustBuddie:saves_the_day:DustBuddie:saves_the_day:what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day Bläddra förbi det..
Han e grym  jag tror hon ljuger Ja kan inte direkt säga att jag bryr mig.. Låt henne digga Green day om hon vill, låt henne ljuga om det är så det är. Orka bry sig. ja |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 7th, 2005 at 01:48pm saves_the_day:DustBuddie:saves_the_day:DustBuddie:saves_the_day:what? oh skrev interview, istället för intervju, men, kolla lite i ashlee simpson delen, och såg att hennes idoler e green day Bläddra förbi det..
Han e grym  jag tror hon ljuger Ja kan inte direkt säga att jag bryr mig.. Låt henne digga Green day om hon vill, låt henne ljuga om det är så det är. Orka bry sig. ja
näpp vem orkar bry sej om va hon tycker! |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 7th, 2005 at 01:49pm Alla verkar typ ta illa upp so fort nån dom inte gillar ens nämner Green day.
Patetiskt. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 01:51pm jo, verkligen |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 7th, 2005 at 01:52pm japp |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 01:54pm jo ja,
+ |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 7th, 2005 at 01:57pm just det |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | March 7th, 2005 at 01:59pm scha scha |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | March 10th, 2005 at 01:02pm hahaha jaa så är det |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | March 25th, 2005 at 01:01pm det är väl bra att folk gillar Green Day.
jag bryr mej inte så mycke, huvudsaken är att JAG gillar dom hehe
dom stavar alltid fel på "billy" och "trey" i tidningar - irriterande |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 25th, 2005 at 01:22pm HaHaI'mDead:det är väl bra att folk gillar Green Day.
jag bryr mej inte så mycke, huvudsaken är att JAG gillar dom hehe
dom stavar alltid fel på "billy" och "trey" i tidningar - irriterande väldigt |