Author | Message |
---|
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | March 10th, 2005 at 08:33am japp det skulle va kul om det kom hit lite fler svenskar |
fucktehrest King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 10th, 2005 at 10:08am mer svenskar hitåt! |
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 10th, 2005 at 10:11am Haha  Vi kan försöka tvinga hit våra kompisar xD |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 10th, 2005 at 10:12am DustBuddie:Haha  Vi kan försöka tvinga hit våra kompisar xD ja! som jag gjorde med malin! haha  (jag tvingade henne inte!!!) |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 10th, 2005 at 10:15am Haha  |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 10th, 2005 at 10:16am |
TheInnocentCanNeverLast Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 14 | March 10th, 2005 at 01:19pm hahaha  |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 10th, 2005 at 04:08pm |
 Age: - Gender: - Posts: | March 13th, 2005 at 05:58am LOL
tar allt slut med det här nu, då? |
 Age: - Gender: - Posts: 2694 | March 13th, 2005 at 05:58am ja, tydligen... |
 Age: - Gender: - Posts: | March 13th, 2005 at 06:05am Det var ju deprimerande! Kan man inte få igån tråden igen? |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | March 13th, 2005 at 06:26am Joo, haha.. |
 Age: - Gender: - Posts: | March 13th, 2005 at 09:03am DustBuddie:Joo, haha.. Det var väl snarare bara upprepande av det förra ^^ |
pillan Geek
 Age: - Gender: - Posts: 380 | April 5th, 2005 at 10:19am just precis. |
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | April 6th, 2005 at 01:42pm DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
Det känns som en liten Ond pakt, mwaha
Jag känner igen dig från nånstans, men jag har ingen som helst aning från vart..hmmm....
Sjöng o spelade Karl Martindahl o nån annan "Minority" på melodifestvalen?
... |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | April 6th, 2005 at 02:01pm gimi_novacaine:DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
Jag känner igen dig från nånstans, men jag har ingen som helst aning från vart..hmmm....
... Minorita kan det väl inte varit?  Hmm... Känner igen mig?  *tänka* hmm.. var bor du typ? Kanske har sett varann nån gång xD |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | April 6th, 2005 at 02:04pm DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
... Minorita kan det väl inte varit?  Hmm... Känner igen mig?  *tänka* hmm.. var bor du typ? Kanske har sett varann nån gång xD
Stockholm...ang. Minority..de va en kompis som undrade o så började jag undra ,  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | April 6th, 2005 at 02:06pm gimi_novacaine:DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
... Minorita kan det väl inte varit?  Hmm... Känner igen mig?  *tänka* hmm.. var bor du typ? Kanske har sett varann nån gång xD
Stockholm...ang. Minority..de va en kompis som undrade o så började jag undra ,  Hmm.. Stockholm, mja, då lär du inte ha sett mig.. Bor i GBG.. var visserligen i stockholm ett tag sen och åkte typ på nån silja line-grejj till helsingfors, men knappast att du såg mig då lol. Kanske finns fler miffon som liknar mig nånstans lol |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | April 6th, 2005 at 02:09pm DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
Stockholm...ang. Minority..de va en kompis som undrade o så började jag undra ,  Hmm.. Stockholm, mja, då lär du inte ha sett mig.. Bor i GBG.. var visserligen i stockholm ett tag sen och åkte typ på nån silja line-grejj till helsingfors, men knappast att du såg mig då lol. Kanske finns fler miffon som liknar mig nånstans lol
hmm..vänta nu..nu är lik en allingsås tjej som jag träffade när jag va i Finland. tror jag iallafall...hehe  |
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | April 6th, 2005 at 02:12pm gimi_novacaine:DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:gimi_novacaine:DustBuddie:Haha.. Det känns nästan så. Här sitter vi och Klagar på melodifestivalen, bara rtp 6 st kan läsa, och ingen annan fattar så inge kan klaga på att jag är en ''dålig mod som inte raderar allt som är meningslöst blah blah..''
Stockholm...ang. Minority..de va en kompis som undrade o så började jag undra ,  Hmm.. Stockholm, mja, då lär du inte ha sett mig.. Bor i GBG.. var visserligen i stockholm ett tag sen och åkte typ på nån silja line-grejj till helsingfors, men knappast att du såg mig då lol. Kanske finns fler miffon som liknar mig nånstans lol
hmm..vänta nu..nu är lik en allingsås tjej som jag träffade när jag va i Finland. tror jag iallafall...hehe  Hehe Okay lol xD |