Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 10:45am L.A:den sangen er bare så dårlig......
cryin eller we are... enig i we are men cryin er jo bra!!
blink182 - feeling this |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 11th, 2005 at 11:06am Longview3:Jepp Jepp..
Et par metallica live Bootlegs
the darkness - planning permission |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 11th, 2005 at 11:06am Cryin' er jo bra...like We Are og hehe.. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 11:07am |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 11:08am EchoBrain(shit):Cryin' er jo bra...like We Are og hehe..
hehe, likte den før.. for lenge siden, men ikke nå lenger |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 12:22pm Green Day - Take Back
"We Are" suger noe innmari. Lillebroren min hører på den heele tiden. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 11th, 2005 at 12:22pm GAY |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 12:24pm EchoBrain(shit):GAY Huh? Broren min?
*hyle av latter*
Ja han sa jo at Billie Joe var søt en gang. Men var bare 9 år da. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 11th, 2005 at 12:28pm ...he...he
hmmmm |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 12:32pm Nei men seriøst. Broren min er ikke homo. Han er bare liten pjokk ennå.
Ops. Take back har stått på repeat siden jeg posta at jeg hørte på den sist. Fant det ikke ut før nå. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 12:43pm The evil Krine:EchoBrain(shit):GAY Huh? Broren min?
*hyle av latter*
Ja han sa jo at Billie Joe var søt en gang. Men var bare 9 år da.
 hahahaha |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 12:45pm Aerosmith - Dude looks like a lady
*synger med* |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 12:49pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):GAY Huh? Broren min?
*hyle av latter*
 hahahaha
Ja? Synes det er koselig jeg. Ble glad (..og litt sjokkert) da han sa det.
Hører fortsatt på Take Back. Begynner å gå meg på nervene. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 12:52pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):GAY Huh? Broren min?
*hyle av latter*
 hahahaha
Ja? Synes det er koselig jeg. Ble glad (..og litt sjokkert) da han sa det.
Hører fortsatt på Take Back. Begynner å gå meg på nervene.
hehehehe... skrur på:
all the small things!!! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 12:57pm ()ne \/\/inged /\ngel:all the small things!!!
Wohoy. Søstera mi drev å snoka rundt i musikkmappa mi i går, for å finne noe hun kunne høre på. Så satte hun på den uten å vite hva det var, og så utbrøt hun: "NEEEEEI. Ikke DEN! Uæææ... jeg liker ikke han.. greia som synger".
(.. det gjør egentlig ikke jeg heller. Han er skummel) |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 12:59pm |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:05pm Ja, han er dritskummel
Han har sånn ekkelt stikkende blikk som er sløvt og våkent på en gang, og så har han ring i leppa og går han naken hele tiden.
Uææ. Han kunne jeg ikke tenkt meg å møtt på i en mørk bakgate. Det er sikkert! |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:09pm The evil Krine:Ja, han er dritskummel
Han har sånn ekkelt stikkende blikk som er sløvt og våkent på en gang, og så har han ring i leppa og går han naken hele tiden.
Uææ. Han kunne jeg ikke tenkt meg å møtt på i en mørk bakgate. Det er sikkert!
klarer bare nesten å lese det.... lider av latterkrampe.... jo, han går jo naken nesten hele tiden men uansett... skummel!! 
synest ikke blikket er skummelt' |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:24pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
klarer bare nesten å lese det.... lider av latterkrampe.... jo, han går jo naken nesten hele tiden men uansett... skummel!! 
synest ikke blikket er skummelt'
Jammen. Er ikke noe koselig å støte på nakne menn i trange bakgater. Det må du innrømme også. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:30pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
synest ikke blikket er skummelt'
Jammen. Er ikke noe koselig å støte på nakne menn i trange bakgater. Det må du innrømme også.
Joda.. men jeg tror ikke han går naken ute liksom... bare på musikkvideoer og hjemme... håper hvertfall det!!!  |