Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:34pm Bon jovi - I'ts my life |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:34pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
Han har sånn ekkelt stikkende blikk som er sløvt og våkent på en gang, og så har han ring i leppa og går han naken hele tiden.
Uææ. Han kunne jeg ikke tenkt meg å møtt på i en mørk bakgate. Det er sikkert!
klarer bare nesten å lese det.... lider av latterkrampe.... jo, han går jo naken nesten hele tiden men uansett... skummel!! 
synest ikke blikket er skummelt'
Jammen. Er ikke noe koselig å støte på nakne menn i trange bakgater. Det må du innrømme også.
Joda.. men jeg tror ikke han går naken ute liksom... bare på musikkvideoer og hjemme... håper hvertfall det!!! 
Ingen vet. Kanskje han bare skal ut å kjøpe seg en "Hold it" og glemmer å ha på seg klærne? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:38pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
Han har sånn ekkelt stikkende blikk som er sløvt og våkent på en gang, og så har han ring i leppa og går han naken hele tiden.
klarer bare nesten å lese det.... lider av latterkrampe.... jo, han går jo naken nesten hele tiden men uansett... skummel!! 
Jammen. Er ikke noe koselig å støte på nakne menn i trange bakgater. Det må du innrømme også.
Joda.. men jeg tror ikke han går naken ute liksom... bare på musikkvideoer og hjemme... håper hvertfall det!!! 
Ingen vet. Kanskje han bare skal ut å kjøpe seg en "Hold it" og glemmer å ha på seg klærne?
nei  det er mark! eller har hvertfall et klipp som ikke er en musikkvideo der han springer i bare truse nedover veien' |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:42pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
Ingen vet. Kanskje han bare skal ut å kjøpe seg en "Hold it" og glemmer å ha på seg klærne?
nei  det er mark! eller har hvertfall et klipp som ikke er en musikkvideo der han springer i bare truse nedover veien'
Ja, men TOM, han springer helt naken. Med de sleske øynene på stilk (for å se etter om noen ser ham) går han i full galopp nedover mot MIX der han kjøper seg en "Hold it". |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:43pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja, han er dritskummel
nei  det er mark! eller har hvertfall et klipp som ikke er en musikkvideo der han springer i bare truse nedover veien'
Ja, men TOM, han springer helt naken. Med de sleske øynene på stilk (for å se etter om noen ser ham) går han i full galopp nedover mot MIX der han kjøper seg en "Hold it".
hahahahaha!  hahahaha  LOL!!!!! |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 11th, 2005 at 01:50pm Green Day - Platypus(I hate You!)
*Dickhead Fuckface Cocksmocking Motherfucking Asshole bla.bla.bla  ) |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:53pm blink182 - first date |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 02:59pm FAEN. Nå orker jeg ikke høre på Take Back lengre.. men jeg slo rekorden min
Aah.. deilig og stille. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:57pm Hører VELDIG lite på green day for tiden!
Vil vente til Quarten, vil jo ikke bli lei sangene
Hørermpå The Killers  Platen deres er drit bra! |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 01:42am fulger... |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 07:41am Nightwish - Nemo |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 08:34am HIM - buried alive by love |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 09:44am Pc som lager lyd, liker ikke det |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 09:45am velevet revolver - set me free |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 09:55am Velevet.. haha.
Gavin McGraw (eller noe sånt..?) - Et eller annet
Den sangen som du hørte på så mye før.. hm.. Ragnhild? Gunhild? LOL. Husker det ikke.
Han minner meg om Justin Timberlake. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 09:58am The evil Krine:Velevet.. haha.
.  skreiv litt fort |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 12th, 2005 at 10:23am Viking, Viking, ja det e lage det!  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 10:24am Longview3:Viking, Viking, ja det e lage det!  jepp
Span - don't think the way they do |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 10:35am EchoBrain(shit):Longview3:Viking, Viking, ja det e lage det!  jepp
Næhei. Det er Ham-Kam som er laget.
HIM - Sacrament of love |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 10:38am The evil Krine:EchoBrain(shit):Longview3:Viking, Viking, ja det e lage det!  jepp
Næhei. Det er Ham-Kam som er laget.
HIM - Sacrament of love
VÃ¥lerenga eller Brann... (bryr meg egentlig ikke...) |