Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:17am Alter Bridge - Find The Real |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:33am Bad Religion - I Want To Conquer The World
Får ikke lastet ned Alter Bridge jeg. Gir opp nå. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:34am The evil Krine:Bad Religion - I Want To Conquer The World
Får ikke lastet ned Alter Bridge jeg. Gir opp nå.
hmm' synd... for open your eyes ruler!!! |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 17th, 2005 at 06:35am Alter Bridge - In Loving Memory |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:37am Village People - YMCA...
LOL 
(søstern som sitter ute i stuen å hører på den) |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:44am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine: Får ikke lastet ned Alter Bridge jeg. Gir opp nå.
hmm' synd... for open your eyes ruler!!!
Jah, lurer på hvorfor jeg sletta den. Var sikkert dårlig kvalitet eller noe.
Får prøve Bearshare etterpå. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:45am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine: Får ikke lastet ned Alter Bridge jeg. Gir opp nå.
hmm' synd... for open your eyes ruler!!!
Jah, lurer på hvorfor jeg sletta den. Var sikkert dårlig kvalitet eller noe.
Får prøve Bearshare etterpå.
ja...
Aerosmith - Dude Looks Like A Lady |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:55am Midnight Oil - Beds are burning
Har dere hørt den? Den er så fin  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:57am The evil Krine:Midnight Oil - Beds are burning
Har dere hørt den? Den er så fin 
nej... har ikke det.. *laster ned* |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 07:03am Midnight Oil - The World That I See |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 07:05am Midnight Oil - Beds are burning |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 07:13am ()ne \/\/inged /\ngel:Midnight Oil - Beds are burning
Likte du den eller? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 07:14am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Midnight Oil - Beds are burning
Likte du den eller?
jajaja!!
My Chemical Romance - Vampires will never hurt you |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 07:59am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Midnight Oil - Beds are burning
Likte du den eller?
jajaja!!
Billie: "The funny thing is that my wife played me a Midnight Oil song that she really loved, and that song actually inspired in writing the song American Idiot. She was like; You gotta hear this song. And I said; I've heard it, it's a good song" |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 17th, 2005 at 10:20am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Midnight Oil - Beds are burning
Likte du den eller?
jajaja!!
Billie: "The funny thing is that my wife played me a Midnight Oil song that she really loved, and that song actually inspired in writing the song American Idiot. She was like; You gotta hear this song. And I said; I've heard it, it's a good song" hmmm kult
Megadeth - Peace Sells |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 10:43am Ja, det var da jeg fikk høre om dem. Midnight Oil er bra
Green Day - Holiday
Weee! Pappa ville at jeg skulle ha den på brenne CD-en. I'm in shock. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 11:00am The evil Krine:Ja, det var da jeg fikk høre om dem. Midnight Oil er bra
Green Day - Holiday
Weee! Pappa ville at jeg skulle ha den på brenne CD-en. I'm in shock.
hehehe!  ser ikke akkurat listepop eller country i holiday
My Chemical Romance - I Never Told You What I Do For A Living |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 11:34am Kanskje en smule listepop.
Alter Bridge - Open your eyes
(.. vel, egentlig bare de første sekundene. Har ikke kommet lengre. Men det gikk!) |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 12:02pm The evil Krine:Kanskje en smule listepop.
(.. vel, egentlig bare de første sekundene. Har ikke kommet lengre. Men det gikk!)
hahah, det må vere forferdelig kjiipt å ha modem...
Evanecense - my immortal |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 03:58pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Kanskje en smule listepop.
(.. vel, egentlig bare de første sekundene. Har ikke kommet lengre. Men det gikk!)
hahah, det må vere forferdelig kjiipt å ha modem...
JA. Det er umulig å beskrive hvor kjeitt det er. Blir så utrolig sint noen ganger. På den gamle dataen vi hadde var ikke modemet inni dataen, men ved siden av så jeg holdt på å ødelegge det flere ganger. Ble så sint.
Midnight Oil - The dead heart |