Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:31am Simple Plan - Happy together
Wahaha! Fant den på en halvgammel brent CD. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:36am The evil Krine:Simple Plan - Happy together
Wahaha! Fant den på en halvgammel brent CD.
fikk bare så lyst til å høre på den *setter den på*
siimple plan - Happy together |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:37am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Simple Plan - Happy together
siimple plan - Happy together
Den er egentlig ikke så ille.. til å være Simple Plan altså.
Within Temptation - Mother Earth |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 12th, 2005 at 10:42am echobrain - jellyneck |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 12th, 2005 at 10:42am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Simple Plan - Happy together
Within Temptation - Mother Earth liker de jeg  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:43am noen så masen så jævlig på msn! Hvar det vondt? Besvimte du? havnet du i koma? er du der? når kommer du på skolen? går det bra? jeg blir GAL!!!!! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:43am EchoBrain(shit):The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Simple Plan - Happy together
Within Temptation - Mother Earth liker de jeg 
Simple Plan? Hadde likt dem jeg også hadde det ikke vært for at han vokalisten har så klissen og barnslig stemme. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:44am ()ne \/\/inged /\ngel:noen så masen så jævlig på msn! Hvar det vondt? Besvimte du? havnet du i koma? er du der? når kommer du på skolen? går det bra? jeg blir GAL!!!!!
Jammen det er jo.. trivelig da  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:47am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:noen så masen så jævlig på msn! Hvar det vondt? Besvimte du? havnet du i koma? er du der? når kommer du på skolen? går det bra? jeg blir GAL!!!!!
Jammen det er jo.. trivelig da 
nej det er det ikke! med alle de andre jo, men ikke hun hun skriver HELE tiden og lager fullt av  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 12th, 2005 at 10:47am The evil Krine:EchoBrain(shit):The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Simple Plan - Happy together
Within Temptation - Mother Earth liker de jeg 
Simple Plan? Hadde likt dem jeg også hadde det ikke vært for at han vokalisten har så klissen og barnslig stemme. haha...det er jo emo |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:52am Æh! Den dumme emo-en...
Tool - The patient |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:53am en eller annen dust - my boy lolipop |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:54am Aaron Carter - Surf the USA
LOL  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 04:27pm The evil Krine:Aaron Carter - Surf the USA
LOL 
haha lol 
Faith Hill - You'll be there
den musikkvideoen og sangen er så trist!! (den er fra pearl harbor)
det er så trist! Jeg begynner nesten å grine..!  det er så trist!  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 14th, 2005 at 03:10pm Weezer - Buddy Holly |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 15th, 2005 at 08:06am Kent - MAx 500 |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 15th, 2005 at 08:08am RHCP - Fight Like The Brave |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 15th, 2005 at 08:09am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Aaron Carter - Surf the USA
LOL 
haha lol 
Faith Hill - You'll be there
den musikkvideoen og sangen er så trist!! (den er fra pearl harbor)
det er så trist! Jeg begynner nesten å grine..!  det er så trist! 
den sangen er så fin  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 15th, 2005 at 08:34am Pearl Harbour tror jeg er den filmen som har fått meg nærmest til å grine av alle jeg har sett. Sykt trist fiml
(skrev fiml med vilje altså) |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 15th, 2005 at 08:58am Har ikke sett den jeg. Men sangen er fin. Har den på CD
Backstreet Boys - Incomplete
..ikke ert. |