Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 11:00am hmm... kansje godteri er bra for tennene  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 02:06pm ()ne \/\/inged /\ngel:hmm... kansje godteri er bra for tennene  Der har vi det!
Menneh, når vi først er inne på temaet tenner; Billie sine er ikke akkurat så rette at det gjør noe. Hehe. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 02:09pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hmm... kansje godteri er bra for tennene  Der har vi det!
Menneh, når vi først er inne på temaet tenner; Billie sine er ikke akkurat så rette at det gjør noe. Hehe.
heheh, hadde vel ikke råd til å fikse dem... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 02:13pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hmm... kansje godteri er bra for tennene  Der har vi det!
Menneh, når vi først er inne på temaet tenner; Billie sine er ikke akkurat så rette at det gjør noe. Hehe.
heheh, hadde vel ikke råd til å fikse dem...
SÃ¥ trist *grine*
Men det var bra. De er skikkelig søte, og så får han et sånt fint særpreg. Sånn som Kurt Nilsen. Bare ikke så ekstremt. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 02:17pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hmm... kansje godteri er bra for tennene  Der har vi det!
heheh, hadde vel ikke råd til å fikse dem...
SÃ¥ trist *grine*
Men det var bra. De er skikkelig søte, og så får han et sånt fint særpreg. Sånn som Kurt Nilsen. Bare ikke så ekstremt.
nei... kurt's tenner er jo berømte  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:43pm EchoBrain(shit):øøøø!
det er ganske teit...
hehe syns no det var litt mer ekkelt en teit da
men han var hyggelig da, men litt ekkel bare! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 04:48pm Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:49pm hehe |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 01:41am kul avatar!!! |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 07:42am The evil Krine:Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften.
hmm... vi har ikke tannlege her... må ut på moa (Ålesund) |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 07:53am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften.
hmm... vi har ikke tannlege her... må ut på moa (Ålesund)  så du bor liksom ut på landet |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 07:57am EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften.
hmm... vi har ikke tannlege her... må ut på moa (Ålesund)  så du bor liksom ut på landet
ja... jeg gjør vel det... ikke så langt ute på landet liksom! Men jeg bor vel på landet.. |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 12th, 2005 at 08:21am ()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften.
hmm... vi har ikke tannlege her... må ut på moa (Ålesund)  så du bor liksom ut på landet
ja... jeg gjør vel det... ikke så langt ute på landet liksom! Men jeg bor vel på landet.. Her er tannlegene snille!! (tro det eller ei) |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 09:41am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Han hos oss bruker heller ikke hansker. Og han vasker seg med Dove HELE tiden, så man får såpesmak i kjeften.
hmm... vi har ikke tannlege her... må ut på moa (Ålesund)
 sier jeg og!
hvor langt er nærmeste tannlege da?? Hva annet har ikke dere  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 09:44am Næhmen altså. Vi har ikke ordentlig tannlege her heller.. han er bare på besøk noen ganger.
Jeg bor 1 mil fra nærmeste butikk jeg. På en bondegård.. wææ.. det suger. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 09:46am The evil Krine:Næhmen altså. Vi har ikke ordentlig tannlege her heller.. han er bare på besøk noen ganger.
Jeg bor 1 mil fra nærmeste butikk jeg. På en bondegård.. wææ.. det suger.
1mil  ka e det som skjer???
eg bruker 2min ned til kjøpesenteret , ganske greit egentlig |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 09:50am du "sjefen" på framsiden står det , +++ velkomen Green daT fans  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 09:58am YAY!!!
imorgen eller overimorgen blir jeg Addict 
endelig... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 10:00am L.A:The evil Krine:Næhmen altså. Vi har ikke ordentlig tannlege her heller.. han er bare på besøk noen ganger.
Jeg bor 1 mil fra nærmeste butikk jeg. På en bondegård.. wææ.. det suger.
1mil  ka e det som skjer???
Hva som skjer? Hm. Det er nå bare sånn at jeg bor langt fra da.. og den butikken er skikkelig dårlig. Sånn liten joker butikk. 2 mil til en annen butikk (Kiwi). |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 10:01am L.A:du "sjefen" på framsiden står det , +++ velkomen Green daT fans 
Hun vet det. Men vil ikke plage Dujo. Har fiksa på det før også, først sto det "Velkomen til dene formen allle green day fans". Høhø. |