Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 13th, 2005 at 10:32am The evil Krine:L.A:noen som er in loooooove 
Jaså? Hvem da? Ikke jeg ivertfall. Driver ikke med barnerov.

not me!!!  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2005 at 12:00pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):ADDICT
jessjess...
kan dere gjære noe for meg?
kan dere gå innpå http://forums.megadeth.com/
og si hvis det virker?
joda det virker hehe takk....rart det gjør ikke for meg  og andre some er på det forumet.
Virker ikke her.. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 14th, 2005 at 11:46am The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):ADDICT
jessjess...
kan dere gjære noe for meg?
kan dere gå innpå http://forums.megadeth.com/
og si hvis det virker?
joda det virker hehe takk....rart det gjør ikke for meg  og andre some er på det forumet.
Virker ikke her..
rart... |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 16th, 2005 at 04:56am jaja men gjør det
hehe nå har jo jeg skikkelig kul avatar |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 16th, 2005 at 08:06am EchoBrain(shit):jaja men gjør det
hehe nå har jo jeg skikkelig kul avatar
haha  joda det har du |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 16th, 2005 at 09:34am ()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du ja...og det er meg  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 16th, 2005 at 02:42pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du
ja...og det er meg 
OOo.. du er skummel  Nesten skumlere enn Tom DeLonge.
Forresten. Kan ikke du lage en sånn sticky topic som heter "Nyheter". Hadde vel vært fint å ha? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 03:17am The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du
ja...og det er meg 
Forresten. Kan ikke du lage en sånn sticky topic som heter "Nyheter". Hadde vel vært fint å ha?
skumlere en Tom! hahahahahahaha!!! funny  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 17th, 2005 at 09:04am The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du
ja...og det er meg 
Forresten. Kan ikke du lage en sånn sticky topic som heter "Nyheter". Hadde vel vært fint å ha? ja, jeg kan forandre den til en sticky  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 09:43am EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du
ja...og det er meg 
Forresten. Kan ikke du lage en sånn sticky topic som heter "Nyheter". Hadde vel vært fint å ha? ja, jeg kan forandre den til en sticky 
Flott. Men hadde det ikke vært fint å hatt en med nyheter? Eller skal vi slå dem sammen? |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 17th, 2005 at 10:18am The evil Krine:EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):jaja men gjør det
haha  joda det har du
ja...og det er meg 
Forresten. Kan ikke du lage en sånn sticky topic som heter "Nyheter". Hadde vel vært fint å ha? ja, jeg kan forandre den til en sticky 
Flott. Men hadde det ikke vært fint å hatt en med nyheter? Eller skal vi slå dem sammen? ja det kan være i ett, du kan forandre den. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 11:39am Ja det er sant jeg kan forandre på den.
Hadde jeg enda visst om noen norske Green Day fans. Hadde vært morsomt å hatt flere folk her. Men de fleste synes vel at dette forumet er teit og kjedelig. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 12:01pm The evil Krine:Ja det er sant jeg kan forandre på den.
Hadde jeg enda visst om noen norske Green Day fans. Hadde vært morsomt å hatt flere folk her. Men de fleste synes vel at dette forumet er teit og kjedelig.
ja... eller det er jo ikke alle som liker forum heller da |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 17th, 2005 at 12:13pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja det er sant jeg kan forandre på den.
Hadde jeg enda visst om noen norske Green Day fans. Hadde vært morsomt å hatt flere folk her. Men de fleste synes vel at dette forumet er teit og kjedelig.
ja... eller det er jo ikke alle som liker forum heller da ja eg e enig, det er ikke mange som er "forum folk"
hehe... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 03:55pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja det er sant jeg kan forandre på den.
ja... eller det er jo ikke alle som liker forum heller da ja eg e enig, det er ikke mange som er "forum folk"
hehe...
Det er jo så, men egentlig prater vi veeldig kjedelig her. Selv om ikke vi synes det så ser det sikkert sånn ut. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 04:18pm The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Ja det er sant jeg kan forandre på den.
hehe...
Det er jo så, men egentlig prater vi veeldig kjedelig her. Selv om ikke vi synes det så ser det sikkert sånn ut.
jo det gjør vel det... det er liksom ikke så mye som skjer! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 04:30pm Får poste for harde livet på Nyheter/Artikler topicen da.. hehe. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 04:31pm hehe jo! Hehe! Det er vel bare å begynne det" |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 18th, 2005 at 08:40am nesen min er helt tett...gikk ikke på skolen idag |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 11:45am EchoBrain(shit):nesen min er helt tett...gikk ikke på skolen idag
Fordi nesen var tett så ble du hjemme? Haha.
Droppa gymmen i dag jeg, sammen med nesten alle jentene i klassen. Vi går å snufser og hoster om hverandre, hehe. |