Author | Message |
---|
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 18th, 2005 at 11:57am The evil Krine:EchoBrain(shit):nesen min er helt tett...gikk ikke på skolen idag
Fordi nesen var tett så ble du hjemme? Haha.
Droppa gymmen i dag jeg, sammen med nesten alle jentene i klassen. Vi går å snufser og hoster om hverandre, hehe.
jeg har jo litt feber og da hehe...og gym er noe dritt  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 12:02pm EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):nesen min er helt tett...gikk ikke på skolen idag
Droppa gymmen i dag jeg, sammen med nesten alle jentene i klassen. Vi går å snufser og hoster om hverandre, hehe.
jeg har jo litt feber og da hehe...og gym er noe dritt 
JAA.. nesten det verste faget. Dropper det så ofte jeg kan. Har kanskje vært faretruende ofte i det siste men.. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 12:22pm The evil Krine:EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):nesen min er helt tett...gikk ikke på skolen idag
jeg har jo litt feber og da hehe...og gym er noe dritt 
JAA.. nesten det verste faget. Dropper det så ofte jeg kan. Har kanskje vært faretruende ofte i det siste men..
Har hatt gym en gang de siste to månedene... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 01:02pm Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Blir nok en 1'er denne gangen ja. Stryk. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 01:03pm The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Blir nok en 1'er denne gangen ja. Stryk.
oisann... kjiipt, vi jhar matteprøve på tordag men da er ikke jeg der  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 01:06pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
oisann... kjiipt, vi jhar matteprøve på tordag men da er ikke jeg der 
Wæ. Tror jeg har gått glipp av 5 matteprøver siden 8. klasse. Pluss matte-tentamen. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 01:10pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Wæ. Tror jeg har gått glipp av 5 matteprøver siden 8. klasse. Pluss matte-tentamen.
hehehe, men jeg er ganske sikker på at jeg må ta den opp igjen på fredag da... men jeg får ivertfall se film i kinosalen til vik skole (en skole i Sykkylven) og dikke brus og spise baguetter menst de andre har prøve  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 01:16pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Wæ. Tror jeg har gått glipp av 5 matteprøver siden 8. klasse. Pluss matte-tentamen.
hehehe, men jeg er ganske sikker på at jeg må ta den opp igjen på fredag da... men jeg får ivertfall se film i kinosalen til vik skole (en skole i Sykkylven) og dikke brus og spise baguetter menst de andre har prøve 
Ã…h.. why? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 01:20pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
hehehe, men jeg er ganske sikker på at jeg må ta den opp igjen på fredag da... men jeg får ivertfall se film i kinosalen til vik skole (en skole i Sykkylven) og dikke brus og spise baguetter menst de andre har prøve 
Ã…h.. why?
Fordi jeg spiller klarinett i korpset og vi har noe skoletrune kødd som jeg skal vere med på der vi stopper i en time på vik skole og spiser baguetter og drikker brus menst vi ser på film |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 01:27pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Ã…h.. why?
Fordi jeg spiller klarinett i korpset og vi har noe skoletrune kødd som jeg skal vere med på der vi stopper i en time på vik skole og spiser baguetter og drikker brus menst vi ser på film
Ja ja, høres koselig ut det. Hva skal dere se? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 01:35pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh man.. matte prøven i dag gikk shit. Fyttigrisen. Gjorde 3 av 8 oppgaver eller noe sånt, og halvparten er sikkert feil.
Ã…h.. why?
Fordi jeg spiller klarinett i korpset og vi har noe skoletrune kødd som jeg skal vere med på der vi stopper i en time på vik skole og spiser baguetter og drikker brus menst vi ser på film
Ja ja, høres koselig ut det. Hva skal dere se?
Nej... i fjor så vi istid, det blir vel en teineserie i år også så jeg tipper shrek 2 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2005 at 03:17pm NÃ¥h.. hva synes dere om den nye paven da?
Jeg synes det er helt sjukt. Hvor gammel var han? 78? Jeg mener.. han kan jo dø i morgen! |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 20th, 2005 at 03:26pm The evil Krine:NÃ¥h.. hva synes dere om den nye paven da?
Jeg synes det er helt sjukt. Hvor gammel var han? 78? Jeg mener.. han kan jo dø i morgen! hahaha det var det jeg tenkte!
og han ser litt "scary" ut  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2005 at 04:30pm EchoBrain(shit):The evil Krine:NÃ¥h.. hva synes dere om den nye paven da?
Jeg synes det er helt sjukt. Hvor gammel var han? 78? Jeg mener.. han kan jo dø i morgen! hahaha det var det jeg tenkte!
og han ser litt "scary" ut 
Ja, er enig der.
Bwahahaha.. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 01:56am The evil Krine:EchoBrain(shit):The evil Krine:NÃ¥h.. hva synes dere om den nye paven da?
og han ser litt "scary" ut 
Ja, er enig der.
Bwahahaha..
hahahaha  lol! Hehe har ikke sett paven enda jeg...*stikker inn på vg for å finne bilde* |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 21st, 2005 at 09:11am Grunnen til at de velger en så gammel pave, er kanskje planlagt. Nå fikk kardinalene og alle de veldig dårlig tid på å velge pave, fordi folket var utålmodig. Nå er det ikke så lenge til den nye tyskeren dør, og imens han regjerer har de sjanse til å velge en bedre og yngre pave som kan regjere lenger.
SÃ¥ dette er helt klart en taktisk finesse av Vatikanet. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 09:13am Men alle de som kan bli pave er jo like gamle! |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 21st, 2005 at 09:25am Nå må du snakke så jeg forstår deg her! Du må uttrykke deg litt klarere. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 21st, 2005 at 09:28am ()ne \/\/inged /\ngel:Men alle de som kan bli pave er jo like gamle! ....nei  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 09:30am EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:Men alle de som kan bli pave er jo like gamle! ....nei 
jo det er de vel |