Author | Message |
---|
Lavdim Idiot
Jenjenjen Falling In Love With The Board
Jeg har ikke vært på internett siden søndag! Jeg er så god  |
EchoBrain Falling In Love With The Board
Jeg har ikke vært på internett siden søndag! Jeg er så god 
 hvordan klarte du det? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | Hvordan? Hm.. jeg har ingen aning. Men det hjalp vel på at jeg har hatt en haug med lekser i det siste. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | lol det er leksene som får meg til å sitte på datan!
Har vert i Oslo... for på Vif - Aafk kamp, det var kjekt det! Hmm.. shoppingen var bedre da.. det eneste som var kjekt med kampen var at alle jeg kjenner like Aafk, utenom meg som liker Vif og vif slo aafk!
dette må vere den lengste posten i min poste historie..
men vi kjørte jo oppe i Gudbransdalen på vei tilbake og det var trist! 3 grader og rein.. men når jeg kom hjem var det 14 grader og sol  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | ()ne \/\/inged /\ngel:dette må vere den lengste posten i min poste historie.. Det tror jeg også. Wow! *klappe*
()ne \/\/inged /\ngel:men vi kjørte jo oppe i Gudbransdalen på vei tilbake og det var trist! 3 grader og rein.. men når jeg kom hjem var det 14 grader og sol  Bwahaha, begynte å lure om dere møtte på rein. Hadde ikke vel egentlig ikke forundret meg.. XD. |
Drunkard Jackass
The Trashcans Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 10th, 2005 at 12:00pm Her er an artikkel som jeg og 2 andre skreiv, den kommer muligens in i Stavanger Aftenblads Friminutt Side
 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 10th, 2005 at 03:49pm Det var bra skrevet det  SÃ¥ ut som noen kjekke karer det der, hehe.
Så dere forresten på den greia om D.D.E i dag? De fikk spørsmål om de syntes de var for gamle til å spille? Så svarte Bjarne Brønnbo:
- Nei nei, det er slik som Billie Joe Armstrong sa, vi kommer ikke til å stoppe før musikken forsvinner.. fra inni oss. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 10th, 2005 at 03:55pm tusen takk  ja...hehe kjekke de
haha, nei er ikke DDE fan  kult at han sa det der da! |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 11th, 2005 at 04:14am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:dette må vere den lengste posten i min poste historie.. Det tror jeg også. Wow! *klappe*
takker takker  '
men denne blir lengre tror jeg
The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:men vi kjørte jo oppe i Gudbransdalen på vei tilbake og det var trist! 3 grader og rein.. men når jeg kom hjem var det 14 grader og sol  Bwahaha, begynte å lure om dere møtte på rein. Hadde ikke vel egentlig ikke forundret meg.. XD.
hahaha lol rein!  vi møtte på elg da...
Har egentlig ikke lov til å sitte her.. Kom hjem fra sykehuset i går, datt av en hest i full galopp! Det var litt skummelt, for jeg kunne ha dødd vist jeg ikke hadde brukt hjelm.. men men, det gikk jo bra. Fikk bare hjerneryseste, og jeg kan bare se en tv serie for dagen! Dett er helt gørr, jeg kjeder livet av meg!! Og hver gang jeg reiser meg får jeg hodepine..! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 11th, 2005 at 08:58am EchoBrain(shit):haha, nei er ikke DDE fan Vel.. *kremt* er ikke akkurat det jeg heller.
()ne \/\/inged /\ngel:Har egentlig ikke lov til å sitte her.. Kom hjem fra sykehuset i går, datt av en hest i full galopp! Det var litt skummelt, for jeg kunne ha dødd vist jeg ikke hadde brukt hjelm.. men men, det gikk jo bra. Fikk bare hjerneryseste, og jeg kan bare se en tv serie for dagen! Dett er helt gørr, jeg kjeder livet av meg!! Og hver gang jeg reiser meg får jeg hodepine..! Oida  Lurte på hvorfor du ikke hadde vært her på en stund ja. Du får ha god bedring! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 11th, 2005 at 02:34pm det er bare 30 Skoledager igjen til sommerferien  og bare 2 dager igjen med Russen  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:00am The evil Krine:EchoBrain(shit):haha, nei er ikke DDE fan Vel.. *kremt* er ikke akkurat det jeg heller.
Ikke jeg heller..
()ne \/\/inged /\ngel:Har egentlig ikke lov til å sitte her.. Kom hjem fra sykehuset i går, datt av en hest i full galopp! Det var litt skummelt, for jeg kunne ha dødd vist jeg ikke hadde brukt hjelm.. men men, det gikk jo bra. Fikk bare hjerneryseste, og jeg kan bare se en tv serie for dagen! Dett er helt gørr, jeg kjeder livet av meg!! Og hver gang jeg reiser meg får jeg hodepine..! Oida  Lurte på hvorfor du ikke hadde vært her på en stund ja. Du får ha god bedring!
takk.. Det går bra med meg nå. Jeg slipper å gå i noe dumt 17. tull!!  men jeg skal jo så klart vere med på festen  og jeg slipper gym i to uker
L.A:det er bare 30 Skoledager igjen til sommerferien  og bare 2 dager igjen med Russen 
Yeey! Er du grunnkurs elev eller hva det heter? siden du ikke liker russen, det er jo mange som ikke liker russen så klart jeg HATER russen men det er jo de russen er verst mot. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:21am ()ne \/\/inged /\ngel:L.A:det er bare 30 Skoledager igjen til sommerferien  og bare 2 dager igjen med Russen 
Yeey! Er du grunnkurs elev eller hva det heter? siden du ikke liker russen, det er jo mange som ikke liker russen så klart jeg HATER russen men det er jo de russen er verst mot. Søstera mi er russ. Andre året på rad
Og forresten. Jeg er Jackass! Weee.. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:26am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:L.A:det er bare 30 Skoledager igjen til sommerferien  og bare 2 dager igjen med Russen 
Yeey! Er du grunnkurs elev eller hva det heter? siden du ikke liker russen, det er jo mange som ikke liker russen så klart jeg HATER russen men det er jo de russen er verst mot. Søstera mi er russ. Andre året på rad
Og forresten. Jeg er Jackass! Weee..
Grattis!!  !! da er det bare 7 dager til jeg er jackass!! YEEY!!  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 12th, 2005 at 10:35am Ehrm.. tror Windows Media Player er litt klikk.
Hvorfor er det bilde av Green Day på.. Diffuser? O_o |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 12th, 2005 at 10:37am hvet ikke jeg.. har ikke peiling på media player, jeg bruker winamp |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 12th, 2005 at 10:43am bruker iTunes |