Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 28th, 2005 at 01:15pm ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:EchoBrain(shit):Gro:Jeg kjeder meg en smule selv. Og så begynner jeg å bli litt nervøs. Skal konfirmere meg i morgen  Dæææ..
massa peng du får dah 
Ikke noe sånn frøktelig mye tror jeg. Har ikke så stor slekt. Men det blir vel, hehe. Uff, jeg gruer meg skikkelig.
stakkars... Men det går vel bra..
Hvis jeg ikke tryner når jeg skal gå opp til presten  Hadde vært typisk meg.
haha lol! kjenner faktisk noen som gjor det
Oj! Hvordan gikk det til? |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 28th, 2005 at 01:17pm nej jeg har ikke pepp.. Han snublet bare.. Vet ikke hvordan selv engang |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 28th, 2005 at 01:25pm For en lys fremtid jeg har i møte.. konfirmasjon i morgen, musikkprøve onsdag og snart er det både matte-tentamen, engelsk, og to norsk. Uæææ! Help me. Det eneste lyspunktet er at "Behind The Music" er på 69%  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 28th, 2005 at 01:27pm Hahahaha! Det er synd i deg Gro... Men så får du jo penger og da |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 29th, 2005 at 02:38pm Gro: hvordan gikk konfirmasjonen? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 29th, 2005 at 03:25pm EchoBrain(shit):Gro: hvordan gikk konfirmasjonen?
Vel, du har egentlig hørt svaret men jeg kan jo utdype det litt.
Det hele gikk veldig fint egentlig. Jeg var selvfølgelig kjempenervøs, og siden jeg ikke hadde fått øvd hadde jeg ingen aning om når jeg skulle gå fram til presten. Det ble litt rot før vi skulle inn, så jeg ble liksom.. "NÅR SKAL JEG GÅ FRAM?! Æææ, hvordan skal dette gå?". Men heldigvis ordna det seg (Terje visste det.. phew!).
Og resten gikk bra, untatt da jeg knela. Ble sittende ytterst på kanten, så jeg holdt på å skli ned. Måtte holde meg skikkelig fast *latterkrampe*. Håper ingen merket det.. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 29th, 2005 at 03:33pm høres bra ut det, ka fikk du da? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 29th, 2005 at 03:49pm Jeg fikk denne klokken..
.. og så fikk jeg en del smykker, bunad-sølv, en diger koffert (haha) og diverse annet. Fikk egentlig mest gaver. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 29th, 2005 at 03:51pm oi den var jo stilig! |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 29th, 2005 at 04:15pm Tøft! Digger klokka |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 30th, 2005 at 06:17am Ja, jeg likte den også veldig godt  Men det er litt uvant uten tall. Har aldri hatt det før, hehe. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 30th, 2005 at 10:01am ja, nå er det jo på tide å bli litt voksen  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 30th, 2005 at 10:30am hehe  lol klassa mi skal bade i sjøen på Onsdag... Det er meldt 9°c... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 30th, 2005 at 11:30am EchoBrain(shit):ja, nå er det jo på tide å bli litt voksen 
Nei, det har jeg sannelig ikke tenkt å bli. Får nok vente til jeg kommer opp i 20-åra ivertfall. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 30th, 2005 at 01:01pm jeg kom opp i muntlig eksamen.....  lurer på hvordan dette vil gå!
13 juni får jeg vite ka fag, håper på Engelsk =) |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 31st, 2005 at 05:38am skulka skolen idag, det er den årlige idrettsdag idag....wooo en hel dag med bare springing og kasting og svette, det gidder ikke jeg  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 31st, 2005 at 09:51am EchoBrain(shit):skulka skolen idag, det er den årlige idrettsdag idag....wooo en hel dag med bare springing og kasting og svette, det gidder ikke jeg 
åå den er på vår skole og snart... HATER den dagen.. kommer sikkert til å skulke jeg og.. vist jeg bare kunne dette av hesten igjen.... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 31st, 2005 at 10:54am L.A:jeg kom opp i muntlig eksamen.....  lurer på hvordan dette vil gå!
13 juni får jeg vite ka fag, håper på Engelsk =)
Det er dæskla mange som har fått det i år (engelsk altså). Både på ungdomsskole og videregående. Det er så jævlig typisk. Nå har de på skolen vår fått engelsk to år på rad, så det er liten sjanse for at det blir neste år..  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 31st, 2005 at 12:31pm fikk høre idag at vi kommer til å komme opp i enten, Historie,Geografi eller samfunnslære
dette fordi vi er 6 i klassen som skal opp i muntlig og dette er fagen vi har sammen!!
så jeg kommer nok ikke opp i engelsk nei......  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 31st, 2005 at 02:05pm Hm.. de er vel ikke så ille? Samfunnslære er en smule kjedelig da, men det er jo bare å pugge  |