Author | Message |
---|
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | November 28th, 2005 at 01:44pm Er ikke det flere som irriterer seg over
"Dette forumet er for Green Dat fans som snakker norsk"
?  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | November 28th, 2005 at 03:16pm jo  har sett dæ 1000 ganger..
ignorer dæ  |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | November 28th, 2005 at 07:14pm Nei for fader  Noen må jo kunne fikse det!  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | November 29th, 2005 at 08:33am Lmao. Ja, nå er det på tide.
Først sto det sånn kjempefeil, og så klaga vi på det. Og da sendte Siri inn en ny en som det sto 'Green Dat' på.
Men hun ville ikke mase mer akkurat da, så det har stått slik. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | November 29th, 2005 at 01:16pm ok, e bry me ikke over antall poster men nå vil e snart koma over 900  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | November 29th, 2005 at 02:05pm Fikk neeeesten 5000 i går. ;_; |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | November 29th, 2005 at 03:17pm Jezus Christ:Lmao. Ja, nå er det på tide.
Først sto det sånn kjempefeil, og så klaga vi på det. Og da sendte Siri inn en ny en som det sto 'Green Dat' på.
Men hun ville ikke mase mer akkurat da, så det har stått slik.
HUN MÃ… MASE IGJEN!  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | November 29th, 2005 at 03:32pm airaM:Jezus Christ:Lmao. Ja, nå er det på tide.
Men hun ville ikke mase mer akkurat da, så det har stått slik.
HUN MÃ… MASE IGJEN! 
Du kan jo gjøre det. Bare send en PM til Dujo. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | November 29th, 2005 at 05:06pm Jezus Christ:Fikk neeeesten 5000 i går. ;_;
steike! da har du gått ned mye.. o__0
slekk offesielt så bry e me ikke, men.. irriterandes lell, hårr gong e logge på så har e mista mætt tå poster att.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | November 30th, 2005 at 11:15am *unwanted*:Jezus Christ:Fikk neeeesten 5000 i går. ;_;
steike! da har du gått ned mye.. o__0
slekk offesielt så bry e me ikke, men.. irriterandes lell, hårr gong e logge på så har e mista mætt tå poster att..
Jeg bryr meg egentlig. Det er liksom en premie for at jeg sitter å sløser bort så mye tid på denne forbanna siden. o_o
Høhø. Jeg har i hvert fall posta nok til å få ranken 'This Board Is My Home'. MINST. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | November 30th, 2005 at 01:11pm se! du kan jo formulere  når en sitt så lenge så burde en få noe att for dæ, dæ æ sant.. heretter ska e berre poste i topicer som ikke kjæm tell å bli sletta! slekk som på "special discussions" og her, der bli dæ aldri nok poster tell å bli sletta.. hvert fall ikke før om 100år  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | November 30th, 2005 at 03:26pm Jeg gjorde det en stund, men det ble så kjedelig til slutt. x_x
Klarer meg ikke uten 'What are you thinking' tråden nei. Den er best.  |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | November 30th, 2005 at 05:01pm Sletter de poster?  Jævler! |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | November 30th, 2005 at 05:31pm hehe, e hakke vori så mye ute in the big forum på ei stund e.. hakke funni no artig å prate om, el non å prate mæ.. alle bytte navn og alt mulig heeele tida såe bli helt tussete i huggu! |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | December 1st, 2005 at 02:16pm airaM:Er ikke det flere som irriterer seg over
"Dette forumet er for Green Dat fans som snakker norsk"
? 
NÃ¥ er det fiksa  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | December 1st, 2005 at 04:30pm airaM:Sletter de poster?  Jævler!
når en topic får over 300 sider så slette døm hele topicen og da bli også antall poster du har posta i den topicen borte..
før så måtte dæ væra 500 sider før den vart sletta, men dæ vart altså senka tell 500 sider |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | December 1st, 2005 at 04:43pm Like greit. Kan kanskje folk lære seg å slutte med alt spammen. Det er helt utrolig mye spam på Whats new forumet. Ta f.eks What Are You Thinking-tråden. Du tenker noe forskjellig hvert jævla sekund. Og hvem bryr seg om å vite hva du tenker på.
Hvor er moderatorene???? Noe må gjøres hvis dette er en side som skal nå ut til hele Green Day fanskaren. Sikkert mange der ute som har masse givende å si, så kommer de her og får se poster som:"LoLz in my Sox!" o.l. Jeg savner placenta som faktisk hadde noe givende å komme med på denne siden, men som ble lei av alle de unødvendige postene. Slik som jeg også begynner å bli nå.
Amen |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | December 1st, 2005 at 05:31pm ^ Så enig så enig med deg! |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | December 1st, 2005 at 06:39pm halveis enig, el 3/4 dels enig..
for noen ganger så får e et enormt kick og må spamme helt vilt, da æ dæ kjekt å ha topicer tell dæ 
men folk må få tulle så mye døm vil for min del på tulletopicer, dæ æ dømmers tid så.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | December 2nd, 2005 at 07:33am Er ikke enig. =)
What's new forumet er beregnet på spam og kanskje litt unødvendige ting. Det var derfor Dujo lagde det. Han har godkjent 'What are you thinking' tråden (<3) og hvis du ser litt nøyere etter så ser du at vi faktisk ofte fører alvorlige og til tider interessante samtaler der.
Tråder som 'Simple Plan' derimot, er utrolig tåpelige. Det eneste den består av er "lolz. how r yu?" og LMFAO smilyen. |