Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 12:47pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:haha, det er en jente i klassen som har bursdag en uke før meg og jeg er 15 cm høyere en henne

Oh. Den gamleste i klassen vår er født i Januar. Han er bitteliten, og jeg er sikker på at jeg er minst en halvmeter høyere enn ham.
hahahaha! tøft!  hvor høy er du? 1.75?
Jeg? SÃ¥ liten er jeg ikke nei. Jeg er.. *kunstpause* 1.80.
..men det har jeg sagt før.
hm... jeg er lav!  men jeg vokser jo fortsatt da...
Ja? Det er jo sånn det skal være. Jenter skal ikke være høye. De skal være lave. Det er GUTTENE som skal være høye.
Men men. Litt morsomt å være høy også, en sjelden gang. En gang i året eller noe sånt.
heheh, joda... men jeg synest det er kjekt å vere høyest i klassen... men det er bare 2 cm mellom meg og den nest høyeste da... og det er en gutt... |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 04:10pm Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
Her er noen flere av meg. Ikke at jeg er selvdigger eller noe, men det kan vel ikke skade. Hehe. Bare dere får sove i natt så.
 |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 04:41pm ok, skal prøve å ta et bilde da  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2005 at 09:25am Yey. SÃ¥ spanande  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 13th, 2005 at 10:36am The evil Krine:Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
Her er noen flere av meg. Ikke at jeg er selvdigger eller noe, men det kan vel ikke skade. Hehe. Bare dere får sove i natt så.

tror jeg venter til jeg er ferdig med frisøren på fredag.... |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 13th, 2005 at 10:41am L.A:ok, skal prøve å ta et bilde da   |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 13th, 2005 at 10:44am L.A:ok, skal prøve å ta et bilde da 
yeey... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2005 at 12:38pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
tror jeg venter til jeg er ferdig med frisøren på fredag....
HEEY, du behøvde ikke poste bildene på nytt *fjerne*
SÃ¥nn. |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 13th, 2005 at 03:03pm 
Okey..Dette er det seneste bildet av meg..(Har litt tid til overs akkurat nå  ) |
whocares14 King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2027 | April 13th, 2005 at 03:04pm Longview3:Her kan du poste bilder av deg selv!! wtf!? |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 13th, 2005 at 03:04pm whocares14:Longview3:Her kan du poste bilder av deg selv!! wtf!?
The one that can say WTF?? IS ME!!
THIS IS A NORWEGIAN FORUM?? Don't you know???  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2005 at 04:25pm Longview3:
Okey..Dette er det seneste bildet av meg..(Har litt tid til overs akkurat nå  )
Bwahaha, du ser koselig ut. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 15th, 2005 at 09:17am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
SÃ¥nn.
bildene var så flotte, måtte bare  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 15th, 2005 at 10:00am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
SÃ¥nn.
bildene var så flotte, måtte bare 
Haha, taakk  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 15th, 2005 at 10:37am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Nei men nå folkens, post flere bilder da. Vil se mere av dere  Og spesielt deg Lavdim. Du må se til å få lagt ut ett. Er nysgjerrig.
SÃ¥nn.
bildene var så flotte, måtte bare 
Haha, taakk 
hehe  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 15th, 2005 at 03:31pm Hahahaha. Se hva jeg fant. Bilde av klassa på Glittertind:
http://heidal.gs.ol.no/Bilder%20main/Glittertind.jpg
Jeg ser jo ENDA høyere ut enn jeg er jo. Står på en sånn dært. Dere ser meg sikkert. Har håret i fjeset. Det var sterkt vind. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 15th, 2005 at 05:15pm vi var på Finse med Friluftsklassen , reiste på Torsdag kom hjem idag , vi sov i snøhule
*kaaaldt* |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 15th, 2005 at 05:25pm ble tatt et par bilder, skal se om jeg får de på mail snart!
så kan jeg poste de her,trenger hjelp da |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 16th, 2005 at 08:09am The evil Krine:Hahahaha. Se hva jeg fant. Bilde av klassa på Glittertind:
Jeg ser jo ENDA høyere ut enn jeg er jo. Står på en sånn dært. Dere ser meg sikkert. Har håret i fjeset. Det var sterkt vind.
kult! jeg ser deg...! tror jeg |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 16th, 2005 at 09:38am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Hahahaha. Se hva jeg fant. Bilde av klassa på Glittertind:
Jeg ser jo ENDA høyere ut enn jeg er jo. Står på en sånn dært. Dere ser meg sikkert. Har håret i fjeset. Det var sterkt vind.
kult! jeg ser deg...! tror jeg ser deg  |