Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 09:28am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:du må laste ned blink182 - stay together for the kids
elsker den sangen, men musikkvideoen er dårlig da
Jeg har den 
PÃ¥ refrenget ser man ikke en dritt, haha.
elsker den sangen.. hehe, kansje litt dårlig kvalitet!?
Neida, helt som de andre. Men det rrrrister.
The evil Krine:2% .. woooo..
Nå er det 20%! Wow.. det har gått fort. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:30am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:du må laste ned blink182 - stay together for the kids
elsker den sangen, men musikkvideoen er dårlig da
Jeg har den 
PÃ¥ refrenget ser man ikke en dritt, haha.
elsker den sangen.. hehe, kansje litt dårlig kvalitet!?
Neida, helt som de andre. Men det rrrrister.
hehe
The evil Krine:2% .. woooo..
Nå er det 20%! Wow.. det har gått fort.
fort? synd i deg krine... må vere kjiipt å ha modem |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 09:34am Ja, det ER synd i meg 
Dæskla irriterende.
Jeg ber til gud, djevelen og hele pakka om at vi får ADSL til sommeren.
26% nå.
Wee.. lykkedag  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:36am hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:36am The evil Krine:Ja, det ER synd i meg 
Dæskla irriterende.
Jeg ber til gud, djevelen og hele pakka om at vi får ADSL til sommeren.
26% nå.
Wee.. lykkedag 
hehe  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 09:37am ()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
Den går ofte på Tv2 Extra  Teit sang. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:39am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
Den går ofte på Tv2 Extra  Teit sang. der det står 1  skal det stå
18 ) hehe den er så idiotisk! ich bin schnappi schnappi |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 09:42am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
18 ) hehe den er så idiotisk! ich bin schnappi schnappi
"Den syke krokodille"
HAHAHAHA... |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:44am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
"Den syke krokodille"
HAHAHAHA...
er det det det betyr!?!? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 09:49am 40%!!
Det er det det betyr ja.
Tysk. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 09:50am |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 25th, 2005 at 10:28am chiller etter shopping tur |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 10:30am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
"Den syke krokodille"
HAHAHAHA...
det er den lille krokodille  kleine er liten og krank er syk |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 10:32am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
"Den syke krokodille"
HAHAHAHA...
det er den lille krokodille  kleine er liten og krank er syk
LOL. Ja visst søren, stemmer det.
Tysk kunnskapene mine er ikke helt på topp, hoho. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 10:33am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehehehe, lastet ned en sang til søstern (som er 1  den heter schappi das kleine krokodil den er så idiotisk! ikke akkurat det jeg trodde myndige folk hører på 
"Den syke krokodille"
HAHAHAHA...
det er den lille krokodille  kleine er liten og krank er syk
LOL. Ja visst søren, stemmer det.
Tysk kunnskapene mine er ikke helt på topp, hoho.
hehe kan bare ich bin jeg da! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 10:36am Jaja, men jeg har tross alt gått tysk i to år.
Burde kunne forskjellen mellom "krank" og "klein" da liksom, haha.
Fy, jeg hater tysk. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 10:50am Jeg fikk brillepuss i øyet!
Auauau.. det svir. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 10:51am oisann... hvordan klarte du det da? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 25th, 2005 at 10:54am ()ne \/\/inged /\ngel:oisann... hvordan klarte du det da?
Tukla bare litt med den flaska.
En gang fikk jeg inn i kjeften  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 25th, 2005 at 10:56am hehehehe  så profft  |