Author | Message |
---|
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | March 29th, 2005 at 12:59pm Grøt=Godt
Majones= ÆÆÆÆÆÆSJ!!! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | March 29th, 2005 at 01:01pm liker heller ikke majones,og lakris er verre  æsj...... Tror jeg er den enste som ikke liker det |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | March 29th, 2005 at 01:06pm Majones er jeg avhengig av 
Må alltid ha det når jeg spiser Hamburgerrygg.
Lakris er godt. Men det er ikke lurt å spise for mye, for da begynner man å prompe i ett sett. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | March 29th, 2005 at 04:20pm sitter her...skulle egentlig gjort en innlevering ferdig, men jeg er så sinnsykt lei all skole arbeid nå at........  *BORING* |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 12:25am sto nettopp opp... |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 05:13am er på skolen jeg  |
radio_smasher79 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 259 | March 30th, 2005 at 05:15am holy crap. these people are speaking a foreign language |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 05:17am radio_smasher79:holy crap. these people are speaking a foreign language damn you!
can't you read the sticky?! |
radio_smasher79 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 259 | March 30th, 2005 at 05:19am shit:radio_smasher79:holy crap. these people are speaking a foreign language damn you!
can't you read the sticky?!
no |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 05:30am radio_smasher79:shit:radio_smasher79:holy crap. these people are speaking a foreign language damn you!
no then fuck off and die |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 05:30am radio_smasher79:shit:radio_smasher79:holy crap. these people are speaking a foreign language damn you!
no then fuck off and die n00b |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | March 30th, 2005 at 06:20am hehe  |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 30th, 2005 at 07:36am hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 07:44am ()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
wow...foreldrene mine ville aldri gjort det... |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 30th, 2005 at 07:46am shit:()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
wow...foreldrene mine ville aldri gjort det...
nei naar vi er hjemme skal de ha meg vekk fra datan... men jeg har vert saa mye i sola og de tror at det blir for mye, hehe |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 08:00am ()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
nei naar vi er hjemme skal de ha meg vekk fra datan... men jeg har vert saa mye i sola og de tror at det blir for mye, hehe ååå så kult  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 30th, 2005 at 10:50am shit:()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
nei naar vi er hjemme skal de ha meg vekk fra datan... men jeg har vert saa mye i sola og de tror at det blir for mye, hehe ååå så kult 
heheheheh, ja jeg maatte inn igjen....huden begynte aa flasse av..... altsaa jeg er solbrent  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | March 30th, 2005 at 01:36pm ()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
nei naar vi er hjemme skal de ha meg vekk fra datan... men jeg har vert saa mye i sola og de tror at det blir for mye, hehe ååå så kult 
heheheheh, ja jeg maatte inn igjen....huden begynte aa flasse av..... altsaa jeg er solbrent  det suger jo  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | March 30th, 2005 at 02:38pm "leser" på norskprøve,men det er så UTROLIG kjedlig
Poetisk Realisme og sånt  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | March 31st, 2005 at 07:24am shit:()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:shit:()ne \/\/inged /\ngel:hahaha  jeg faar ikke lov aa vere ute, ble tvinget inn paa datan LOL  tvinget å gå på dataen?
heheheheh, ja jeg maatte inn igjen....huden begynte aa flasse av..... altsaa jeg er solbrent  det suger jo 
ja... maa gaa med "the gathering" t-skjorte hele dagen  .... dere vet hva the gathering er sant? |