Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:39pm The evil Krine:Gah.. kosedagen min er over. Skulka i dag. Var ikke syk, men fikk lov allikevel. Sto opp og spilte "Livets skole", spiste sjokolade og hørte på musikk høyt. Hah.
Men nå er det over. Nå er helvetet igang igjen. Vi har gym i morgen. Med SJUR. Damn.
hehehe, vi skal bare ha noe rollespill tull i hele morgen |
tunny<3 Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 91 | April 11th, 2005 at 01:41pm what the hell? :s |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:44pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Gah.. kosedagen min er over. Skulka i dag. Var ikke syk, men fikk lov allikevel. Sto opp og spilte "Livets skole", spiste sjokolade og hørte på musikk høyt. Hah.
Men nå er det over. Nå er helvetet igang igjen. Vi har gym i morgen. Med SJUR. Damn.
hehehe, vi skal bare ha noe rollespill tull i hele morgen
Ja, men jeg hater rollespill. Nesten så gym er bedre. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 01:45pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Gah.. kosedagen min er over. Skulka i dag. Var ikke syk, men fikk lov allikevel. Sto opp og spilte "Livets skole", spiste sjokolade og hørte på musikk høyt. Hah.
hehehe, vi skal bare ha noe rollespill tull i hele morgen
Ja, men jeg hater rollespill. Nesten så gym er bedre.
heheh, jo jeg kunne gjerne hatt gym (gym er morsomt på barneskolen) |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 11th, 2005 at 01:45pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Oww. Det er noe av det verste som finnes.
Lykke til 
har aldri hatt det  mene... lykke til!
JA! LYKKE TIL!! Heldagsprøver er et HELVETE! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:47pm Longview3:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Lykke til 
JA! LYKKE TIL!! Heldagsprøver er et HELVETE!
Får alltid så vondt i ræva jeg. |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 11th, 2005 at 01:49pm The evil Krine:Longview3:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Lykke til 
Får alltid så vondt i ræva jeg.
Hehe..
Jeg pleier å ha med musikk så går tia fort! (Green Day)  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 01:51pm Longview3:The evil Krine:Longview3:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Lykke til 
Hehe..
Jeg pleier å ha med musikk så går tia fort! (Green Day) 
Næh. Det er trasigt. Ljomer utover hele klasserommet, og så får man ikke konsentrert seg. Blir bare opptatt av å digge. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 02:18pm The evil Krine:Longview3:The evil Krine:Longview3:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Lykke til 
Hehe..
Næh. Det er trasigt. Ljomer utover hele klasserommet, og så får man ikke konsentrert seg. Blir bare opptatt av å digge.
hmm.. har prøve hver eneste tirsdag! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:41pm Longview3:The evil Krine:Longview3:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:L.A:skal ha heldags prøve mandag , onsdag OG fredag 
Lykke til 
Hehe..
vi har ikke lov å høre på musikk vi  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 04:44pm L.A:vi har ikke lov å høre på musikk vi 
Ikke vi heller. Men jeg tror vi har lov på prøver..
Bare ikke til vanlig. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:47pm The evil Krine:L.A:vi har ikke lov å høre på musikk vi 
Bare ikke til vanlig.
ja mener vi har lov vi og på prøver
men asså jeg kunne lett fusket på en prøve.
Kunne lest inne masse på mobilen og så sittet å hørt på det i klassen!
Har ikke gjort det asså, men kom på det engang |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 04:49pm L.A:The evil Krine:L.A:vi har ikke lov å høre på musikk vi 
Bare ikke til vanlig.
ja mener vi har lov vi og på prøver
men asså jeg kunne lett fusket på en prøve.
Kunne lest inne masse på mobilen og så sittet å hørt på det i klassen!
Har ikke gjort det asså, men kom på det engang
Ja du sier noe der.. men en hører jo selvsagt om det er prat eller om det er musikk. Veldig stille på sånne prøver. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:52pm du hører ikke en drit av de høre dingsene jeg har på mobilen min!
Men da må du ha det ganske så lavt! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 04:53pm Oh.. ja men da. Nesten så jeg anbefaler deg å gjøre det.
Hehe. Dumt hvis man blir tatt men. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:55pm nei jeg tørr ikke, hadde sikkert gjort det hvis jeg gikk på ungdomsskolen da  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 07:48am jeg spiser is... |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 07:53am drikker cola...litt gammel  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 08:00am blæh! laster ned litt musikk... |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 08:07am Gjett hva vi skullee gjøre på skolen da?
Vi sitter i grupper på 4 og 4 og for å lære oss å sammarbeide fikk alle fire åtte brikker til et puslespill som vi skulle sette sammen uten å bruke kropsspråk, si noe, ta brikker fra andre, lage grimaser eller blunke eller gi noen tein... den eneste tingen som var lov hvar å gi fra seg en brikke... |