Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 03:48pm L.A:The evil Krine:Du Lavdim, du som er så "voksen" og har gått på videregående en stund; vet du om jeg er nødt til å begynne på nytt med tysken når jeg kommer på videregående? (Allmen)
hehe har ikke sagt jeg er voksen
hvis du ikke har hatt tysk på ungdommskolen må du ha det i 3år! slik som jeg  (hater tysk)
men om du har hatt det trenger du "bare" ha det til 2kl tror jeg
Åja, men er den sånn at man fortsetter med videre læring av tysk hvis man har hatt det på ungdomsskolen? |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 04:48pm ja! dere har tysk i 2 år til etter ungdomsskolen!
det heter Tysk B språk!
jeg som aldrig har hatt tysk før har Tysk C, skal ha heldagsprøve på mandag, TYSK heldagsprøve  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 13th, 2005 at 09:33am Å nei.. trodde jeg kunne få begynt fra starten av igjen. Jeg KAN jo ikke tysk! Fysj. Jeg hater det.
..og så skal jeg ha ENDA vanskeligere tysk på videregående. Oh man.
Men, å ha heldagsprøve i tysk høres ikke så koselig ut heller, så lykke til på den også. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 13th, 2005 at 10:29am jah... noen år til jeg skal ned på vidergående.. hehe lykke til |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 16th, 2005 at 08:48am hahaha! brudern  kom inn på rommet mitt da jeg spilte blink182 - violence, men den sangen sluttet rett etter at han hadde komt in og da begynnte blink182 - whats my age again musikkvideoen... flaut  |
 Age: - Gender: - Posts: | April 16th, 2005 at 08:53am The evil Krine:Å nei.. trodde jeg kunne få begynt fra starten av igjen. Jeg KAN jo ikke tysk! Fysj. Jeg hater det.
..og så skal jeg ha ENDA vanskeligere tysk på videregående. Oh man.
Men, å ha heldagsprøve i tysk høres ikke så koselig ut heller, så lykke til på den også.
Tror du kan gjøre det asså, begynne på nytt igjen! men da må du ha det i 3år |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 16th, 2005 at 02:49pm Guest:Tror du kan gjøre det asså, begynne på nytt igjen! men da må du ha det i 3år Ja, det er det. Får heller prøve å stå på skikkelig i 10. klasse.
(Logg inn!)
Mamma er drunk nå, hoho. Hun ler i ett sett.
Så på "Signs" i kveld, hun klarte ikke å se det skumle i det. Hun bare lo og lo. Bwahaha..
Jeg fikk også noe å drikke, sånn blåbær-vin greie. Det var den beste vinen jeg har smakt ;D.
Og jeg er SÅ forkjøla! Desa bi er dett og snørra renner. Har med meg papir hvor enn jeg går. Skal bli godt å legge seg nå. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 03:25am The evil Krine:Guest:Tror du kan gjøre det asså, begynne på nytt igjen! men da må du ha det i 3år Ja, det er det. Får heller prøve å stå på skikkelig i 10. klasse.
(Logg inn!)
Mamma er drunk nå, hoho. Hun ler i ett sett.
Så på "Signs" i kveld, hun klarte ikke å se det skumle i det. Hun bare lo og lo. Bwahaha..
Jeg fikk også noe å drikke, sånn blåbær-vin greie. Det var den beste vinen jeg har smakt ;D.
Og jeg er SÅ forkjøla! Desa bi er dett og snørra renner. Har med meg papir hvor enn jeg går. Skal bli godt å legge seg nå.
Hahahaha, off... signs er dårlig. Jeg og er forkjøla, men ikke så mye som du er da.... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 05:55am ()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Jeg vet. Har sett den tre ganger p.g.a kusina mi, hun er livredd den. Haha. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 05:59am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Jeg vet. Har sett den tre ganger p.g.a kusina mi, hun er livredd den. Haha.
hahaha! hvor gammel er hun da?  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:00am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
hahaha! hvor gammel er hun da? 
Hun er vel like gammel som deg tenker jeg. Ca. |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 17th, 2005 at 06:01am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Hun er vel like gammel som deg tenker jeg. Ca.
Signs= SKITFILM!  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:04am Longview3:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Signs= SKITFILM! 
Mamma: "Bare tenk for deg at en mann vandrer rundt i grønt alien kostyme" og så fikk hun latterkrampe.
 |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:05am The evil Krine:Longview3:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Signs= SKITFILM! 
Mamma: "Bare tenk for deg at en mann vandrer rundt i grønt alien kostyme" og så fikk hun latterkrampe.

Nå får jeg og latterkrampe! Stod opp alt for tidlig, har fått for lite søvn |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:08am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Longview3:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Signs= SKITFILM! 

Nå får jeg og latterkrampe! Stod opp alt for tidlig, har fått for lite søvn
Overtrøtt dammata. Når sto du opp? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:09am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Longview3:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:Hahahaha, off... signs er dårlig.
Signs= SKITFILM! 

Nå får jeg og latterkrampe! Stod opp alt for tidlig, har fått for lite søvn
Overtrøtt dammata. Når sto du opp?
Ã¥tte tror jeg... fikk ikke sove mer |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:11am Oh. Sto opp 11 tror jeg. Så på "Operasjon Løvsprett". Den er så rå  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:12am The evil Krine:Oh. Sto opp 11 tror jeg. Så på "Operasjon Løvsprett". Den er så rå 
hva er det? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 06:17am hahaha! vi skal lure noen i klassen! Hun tror liksom at hun hvet alt om green day og nå skal vi bevise at det ikke er sant! Vi skal liksom si forran henne at en sang ikke hørest ut som green day i det hele tatt å da kommer hun til å spørre om hun kan få høre menst jeg setter på en simple plan sang... og hun kommer til å si det hun alltid gjør "Herregud du hører jo at det er green day" kommer til å vere sykt morsomt for den jenta er så bimbo |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 06:23am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Oh. Sto opp 11 tror jeg. Så på "Operasjon Løvsprett". Den er så rå 
hva er det?
En film. Sånn gammel norsk en. Går på TV100. Haha.
()ne \/\/inged /\ngel:hahaha! vi skal lure noen i klassen! Hun tror liksom at hun hvet alt om green day og nå skal vi bevise at det ikke er sant! Vi skal liksom si forran henne at en sang ikke hørest ut som green day i det hele tatt å da kommer hun til å spørre om hun kan få høre menst jeg setter på en simple plan sang... og hun kommer til å si det hun alltid gjør "Herregud du hører jo at det er green day" kommer til å vere sykt morsomt for den jenta er så bimbo
Jeg brukte lang tid på å skjønne den posten, men.. HAHAHA. Si ifra hvordan det gikk da. |