Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 10:53am The evil Krine:EchoBrain(shit):20 Grader idag 
Varmegrader? 
 det går go ikke an!! |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 17th, 2005 at 01:47pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):20 Grader idag 
Varmegrader? 
 det går go ikke an!!
Jo det er det her også! HERLIG!!  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 03:47pm Det høres en smule rart ut. Har ikke sett på graderstokken her, tviler på at det er 20. Men så bor jo jeg på fjellet også da.
Nå har jeg nettopp pugga for harde livet til matteprøven i morgen. Jeg kunne NULL helt til i kveld, og vi har hatt om det i flere uker. Det var pappa som måtte hjelpe denne gangen, hehe. Han som er matte-geniet i huset. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 04:21pm hehehe sånn er det her og... men mamma har ikke gått på noen skole etter 10. klasse.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 17th, 2005 at 04:33pm ()ne \/\/inged /\ngel:hehehe sånn er det her og... men mamma har ikke gått på noen skole etter 10. klasse..
Ã…h? Hva gjorde hun da, gikk i arbeid med en gang? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 17th, 2005 at 04:36pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehe sånn er det her og... men mamma har ikke gått på noen skole etter 10. klasse..
Ã…h? Hva gjorde hun da, gikk i arbeid med en gang?
yup.. dette hvar jo i gamle dager! mamma er gammel (46 år.) og hun hvar ikke intressert i å gå på skole mer og mormor og morfar synest det hvar greit for da slapp de å betale  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 01:36pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehe sånn er det her og... men mamma har ikke gått på noen skole etter 10. klasse..
yup.. dette hvar jo i gamle dager! mamma er gammel (46 år.) og hun hvar ikke intressert i å gå på skole mer og mormor og morfar synest det hvar greit for da slapp de å betale 
Ã…h! Jammen da er hun og mamma ca. like gamle  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 01:39pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehehe sånn er det her og... men mamma har ikke gått på noen skole etter 10. klasse..
yup.. dette hvar jo i gamle dager! mamma er gammel (46 år.) og hun hvar ikke intressert i å gå på skole mer og mormor og morfar synest det hvar greit for da slapp de å betale 
Ã…h! Jammen da er hun og mamma ca. like gamle 
hm... men mamma er rar! hun er i sånn midtlivskrise tull... så hun skal alltid låne noen klær eller kopiere klesstilen min og det plager LIVET av meg!! |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 02:09pm hmm.. sitter her med to dataer, på den ene skal jeg skrive noe tull og på den andre skal jeg poste... helt umulig blander tastaturene og musene og alt"!!" |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 02:13pm ()ne \/\/inged /\ngel:hm... men mamma er rar! hun er i sånn midtlivskrise tull... så hun skal alltid låne noen klær eller kopiere klesstilen min og det plager LIVET av meg!!  glad ikke mams er sånn. Hun passer ikke klærne mine heller så.
()ne \/\/inged /\ngel:hmm.. sitter her med to dataer, på den ene skal jeg skrive noe tull og på den andre skal jeg poste... helt umulig blander tastaturene og musene og alt"!!" Hvorfor ikke bruke EN data, ha GSB i et vindu og det skrivetullet i et annet? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 02:15pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hm... men mamma er rar! hun er i sånn midtlivskrise tull... så hun skal alltid låne noen klær eller kopiere klesstilen min og det plager LIVET av meg!!  glad ikke mams er sånn. Hun passer ikke klærne mine heller så.
()ne \/\/inged /\ngel:hmm.. sitter her med to dataer, på den ene skal jeg skrive noe tull og på den andre skal jeg poste... helt umulig blander tastaturene og musene og alt"!!" Hvorfor ikke bruke EN data, ha GSB i et vindu og det skrivetullet i et annet?
Fordi på den ene er ikke word (min) og på den andre er vanlig ekkelt internett istendenfor mozailla firefox(mamma sin) |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 18th, 2005 at 02:17pm Har aldri prøvd noen internett utenom Internet Explorer jeg. Er det stor forskjell? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 18th, 2005 at 02:25pm ja jeg synest firefox er mye bedre... du kan likom gjøre så mye mer på firefox.... |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 19th, 2005 at 07:49am |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 19th, 2005 at 07:50am ()ne \/\/inged /\ngel:ja jeg synest firefox er mye bedre... du kan likom gjøre så mye mer på firefox.... FireFox er drit bra!
hmmm...holder på å koke noodler |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 19th, 2005 at 07:51am EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:ja jeg synest firefox er mye bedre... du kan likom gjøre så mye mer på firefox.... FireFox er drit bra!
hmmm...holder på å koke noodler
ja ikke sant! har du firefox? Jeg er sulten!! |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 19th, 2005 at 07:59am ()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:ja jeg synest firefox er mye bedre... du kan likom gjøre så mye mer på firefox.... FireFox er drit bra!
ja ikke sant! har du firefox? Jeg er sulten!! jepp  har hatt det ganske lenge nå...mmmmm nå spiser jeg  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 19th, 2005 at 08:03am EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:ja jeg synest firefox er mye bedre... du kan likom gjøre så mye mer på firefox.... FireFox er drit bra!
ja ikke sant! har du firefox? Jeg er sulten!! jepp  har hatt det ganske lenge nå...mmmmm nå spiser jeg 
kult.... Jeg vil ha mat!! *springer ned på kjøkkenet* |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 19th, 2005 at 08:07am *kremt* det beste jeg kunne finne var en kiwi |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 19th, 2005 at 08:40am liker ikke kiwi så godt...
ferdig med maten nå. |