Author | Message |
---|
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 10:35am EchoBrain(shit):jeg kan skanne bildet som ble tatt etter vi kom på 2. plass  yeey! men nå blir Gro sur... (du dobbeltposter)
EchoBrain(shit):det er et lag (4 gutter 4 jenter) some har staffett (200m) og de er liksom i lag.
okay da vet jeg det |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 21st, 2005 at 10:40am jaja...hehe 1 gang skader vel ikke.
og hun helt til høyre er "pepper" |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 10:45am EchoBrain(shit):jaja...hehe 1 gang skader vel ikke.
du har gjort det to *peker opp*
EchoBrain(shit):og hun helt til høyre er "pepper"
Kult.. da vet jeg det  fint bilde... vant dere litago melk eller? |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 21st, 2005 at 10:48am ja alle fikk det hehe...og vi fikk tskjorte of ryggsekk |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 10:50am kjekt... rart de ikke har det her... men, men.. laget mitt hadde tapt uansett! jeg springer veeeldig treigt... |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 21st, 2005 at 10:51am iår er jeg ikke så rask og ivrig...hehe |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 21st, 2005 at 10:55am ser på tv og drikker cola.... ikke så veldig spennende |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 21st, 2005 at 03:14pm Klassen under meg var med på den stafetten i fjor tror jeg.. de kom ganske høyt.
Og koselig bilde  Dere er pene. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 01:31pm EchoBrain(shit):ta den korteste da....hehe
hehehe lol  jeg har gjort akkurat det motsatte  jeg var syk den dagen vi skulle få bøker så istendenfor å fare ned å hente meg en så gjorde jeg vel kansje det motsatte av det du sa... jeg hat begynt å leser LOTR (lord of the rings) med 1095 sider |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:16pm hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 28th, 2005 at 03:21pm ()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
Der sverdfekteren Orlando Bloom spiller? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:25pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
Der sverdfekteren Orlando Bloom spiller?
hehe  ja det er det  men jeg elsker krigsfilmer eller filmer med mafia der det er mange folk som der.. lol jeg liker å se på folk som dør |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 28th, 2005 at 03:27pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
hehe  ja det er det  men jeg elsker krigsfilmer eller filmer med mafia der det er mange folk som der.. lol jeg liker å se på folk som dør tøft det ja  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:31pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
hehe  ja det er det  men jeg elsker krigsfilmer eller filmer med mafia der det er mange folk som der.. lol jeg liker å se på folk som dør tøft det ja 
hør på dette: "56 personer ble påtent og falt fra ti meters høye tårn..!" haha  gleder meg til å se den filmen |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 28th, 2005 at 03:31pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
hehe  ja det er det  men jeg elsker krigsfilmer eller filmer med mafia der det er mange folk som der.. lol jeg liker å se på folk som dør
tøft det ja 
Synes det er en smule kjedelig jeg. Har blitt for mange av dem i det siste. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:32pm The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
hehe  ja det er det  men jeg elsker krigsfilmer eller filmer med mafia der det er mange folk som der.. lol jeg liker å se på folk som dør
tøft det ja 
Synes det er en smule kjedelig jeg. Har blitt for mange av dem i det siste.
nej! men Alexander er dårlig... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 28th, 2005 at 03:35pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
tøft det ja 
nej! men Alexander er dårlig...
Ja de sier så. Men jeg synes det blir så kjedelig med all den massemordingen av mennesker og hester. Dessuten vet man alltid hvem som vinner. Booring. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:37pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
tøft det ja 
Ja de sier så. Men jeg synes det blir så kjedelig med all den massemordingen av mennesker og hester. Dessuten vet man alltid hvem som vinner. Booring.
du viste vel hvem som vant i helmsdjupet eller hva det het på LOTR synest du det var kjedelig? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 28th, 2005 at 03:40pm ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
tøft det ja 
Ja de sier så. Men jeg synes det blir så kjedelig med all den massemordingen av mennesker og hester. Dessuten vet man alltid hvem som vinner. Booring.
du viste vel hvem som vant i helmsdjupet eller hva det het på LOTR synest du det var kjedelig?
LOTR er liksom.. noe helt for seg selv. Men filmer som Troja og slik er kjedelige. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 28th, 2005 at 03:42pm The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:hehe, som moren din sa synd du ikke kan reise.... jeg sitter å leser om Kingdom of Heaven.... har så lyst å se den filmen!
tøft det ja 
du viste vel hvem som vant i helmsdjupet eller hva det het på LOTR synest du det var kjedelig?
LOTR er liksom.. noe helt for seg selv. Men filmer som Troja og slik er kjedelige.
 Troja er jo en av mine favoritt filmer! *sjokkert* |