Author | Message |
---|
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 24th, 2005 at 03:09pm Star Wars III |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 24th, 2005 at 03:28pm Beryktede Star Wars.. var den bra? Bedre enn de forrige? |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 24th, 2005 at 03:31pm Den var faktisk ganske bra! Det skjedde noe hele tiden. |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 25th, 2005 at 07:56am liker ikke de Star Wars filmene jeg.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 25th, 2005 at 11:59am EchoBrain(shit):liker ikke de Star Wars filmene jeg.. Jeg liker dem ikke heller.. er ikke så fan av science fiction generelt. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 25th, 2005 at 12:36pm Gro:EchoBrain(shit):liker ikke de Star Wars filmene jeg.. Jeg liker dem ikke heller.. er ikke så fan av science fiction generelt. ja samma her |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | May 26th, 2005 at 09:43am like dåkkar dikt?
her e et:
I smile, but my eyes are all dead.
I laugh, but inside I know I really don’t…
I want to get away, away from all this pain.
The only thing I need is acceptance, but that’s the
only thing I will never have…
I take a breath, and I try to come up with reasons…
Reasons to believe this is just some kind of sickness.
Reasons to believe in lies…
Then I think of you.
You’re the reason I breathe, the reason I try to smile.
…The reason I don’t make myself bleed… |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 26th, 2005 at 10:10am EchoBrain(shit):Gro:EchoBrain(shit):liker ikke de Star Wars filmene jeg.. Jeg liker dem ikke heller.. er ikke så fan av science fiction generelt. ja samma her
Jeg digger krigsfilmer
pepper:like dåkkar dikt?
her e et:
Then I think of you.
…The reason I don’t make myself bleed…
Kult dikt! Er det du som har skrevet det? |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 26th, 2005 at 11:09am ()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):Gro:EchoBrain(shit):liker ikke de Star Wars filmene jeg.. Jeg liker dem ikke heller.. er ikke så fan av science fiction generelt. ja samma her
Jeg digger krigsfilmer
Vi har fått med oss det  .. xD. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 26th, 2005 at 11:39am pepper:like dåkkar dikt?
her e et:
Then I think of you.
…The reason I don’t make myself bleed… heh kult, er det du som har skrevet den? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 26th, 2005 at 02:51pm Gro:()ne \/\/inged /\ngel:EchoBrain(shit):Gro:EchoBrain(shit):liker ikke de Star Wars filmene jeg.. Jeg liker dem ikke heller.. er ikke så fan av science fiction generelt. ja samma her
Jeg digger krigsfilmer
Vi har fått med oss det  .. xD.
 Jo.. jeg har vel sagt det allerede... |
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | May 26th, 2005 at 03:00pm |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 26th, 2005 at 03:27pm pepper:
hvis hu har tegnet de bildene så er hun flink |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 26th, 2005 at 04:25pm Woow! Jeg har netopp funnet ut at bruder'n har hatt dookie i 10 år!! Og ALLE har visst om det men ingen har sagt noe til meg! |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 26th, 2005 at 04:27pm ()ne \/\/inged /\ngel:Woow! Jeg har netopp funnet ut at bruder'n har hatt dookie i 10 år!! Og ALLE har visst om det men ingen har sagt noe til meg! frekkasser!
 hvor gammel er broren din? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 26th, 2005 at 04:30pm EchoBrain(shit):()ne \/\/inged /\ngel:Woow! Jeg har netopp funnet ut at bruder'n har hatt dookie i 10 år!! Og ALLE har visst om det men ingen har sagt noe til meg! frekkasser!
 hvor gammel er broren din?
20 |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 26th, 2005 at 04:41pm hmmf tror jeg må komme meg til sengs før foreldrene mine oppdager meg og blir piss sure |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 27th, 2005 at 12:44pm jo god ide.. Ååå.. Jeg gleder meg til brudern flytter ut! Jeg får et rom som er like stort som stua  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 27th, 2005 at 03:22pm Ååh.. dere er så heldige som har storebrødre. Jeg har alltid ønsket meg en sånn tøff storebror som kunne hatt mange bra cd-er og en skikkelig bil. Hehe. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 27th, 2005 at 04:54pm hehe ja det er bra å ha en bror som har råd til å kjøpe så mange Cd'er |