Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | July 28th, 2005 at 01:23pm e forklarte handlinga 
men rett etter å ha posta såg e at du hadde skrivi at du mente dæ ironisk hehe |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | July 28th, 2005 at 01:27pm *unwanted*:e forklarte handlinga 
men rett etter å ha posta såg e at du hadde skrivi at du mente dæ ironisk hehe
hehe  er ikke så veldig gla i sanne filmer jeg... liker best krig og action filmer... |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | July 29th, 2005 at 05:41pm spisser Sørlands Chips og drikker kola, og ser sånn halvveis på Bislett games(foreldrene mine er der) |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | July 29th, 2005 at 11:01pm neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
skulle ikke hun synge der  ? hehe |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | July 30th, 2005 at 08:26am Det har blitt mer liv her  Skal visst bare en ny person til. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | July 30th, 2005 at 09:39am -Gro-:Det har blitt mer liv her  Skal visst bare en ny person til.
Ja
Hører på besteforeldrene mine maser... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | July 30th, 2005 at 10:34am Tha Dudette:Hører på besteforeldrene mine maser... Jeg hører på at broren min maser.
"Kan du ikke lage en ny bakgrunn til meg..!?" |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | July 30th, 2005 at 01:27pm Svetter som en gris...deter 100 grader her inne....skal på jobb snart så jeg kan ikke bade eller noe  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | July 30th, 2005 at 01:46pm L.A:neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
skulle ikke hun synge der  ? hehe hmmm jada...så det, hun hadde på samme bluse hun hadde på når jeg møte henne  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | July 31st, 2005 at 04:03pm laster ned en film
20%
yaaaaaaay |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | July 31st, 2005 at 11:36pm EchoBrain:L.A:neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
skulle ikke hun synge der  ? hehe hmmm jada...så det, hun hadde på samme bluse hun hadde på når jeg møte henne 
hehe tror du hun ikke har vasket den siden hun traff deg  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 1st, 2005 at 10:08am L.A:EchoBrain:L.A:neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
skulle ikke hun synge der  ? hehe hmmm jada...så det, hun hadde på samme bluse hun hadde på når jeg møte henne 
hehe tror du hun ikke har vasket den siden hun traff deg 
heh, hun tenker sikkert "Denne blusen hadde jeg på meg når jeg traff Siri, mitt største fan, jeg kan ikke vaske den! Den er alt for verdifull." |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 1st, 2005 at 10:30am Tha Dudette:L.A:EchoBrain:L.A:neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
heh, hun tenker sikkert "Denne blusen hadde jeg på meg når jeg traff Siri, mitt største fan, jeg kan ikke vaske den! Den er alt for verdifull." O_o
*spyr* |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 1st, 2005 at 01:01pm EchoBrain:Tha Dudette:L.A:EchoBrain:L.A:neinei..du ser på fordi du er så stooor sandra fan
heh, hun tenker sikkert "Denne blusen hadde jeg på meg når jeg traff Siri, mitt største fan, jeg kan ikke vaske den! Den er alt for verdifull." O_o
*spyr*
ser på valen tv |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 1st, 2005 at 02:13pm Jeg ser på Live 8. Den første delen. Egentlig mye dritt der.
Nå er det McFly... o__O
Har tatt opp Green Day delen så jeg har den på dataen  Den tok 845 MB. Heh. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 1st, 2005 at 06:40pm lmao kult bilde Gro |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 3rd, 2005 at 02:44pm jah, lol
Netopp ferdig å spille source |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | August 3rd, 2005 at 03:01pm Jobber med green day siden  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 3rd, 2005 at 07:03pm EchoBrain:lmao kult bilde Gro Uh yeh.. ^_^ |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 5th, 2005 at 11:38pm har blitt hekta på source...
Um.. Jeg sitter her å prøver å ikke vekke noen.. |