Author | Message |
---|
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | December 9th, 2005 at 05:51pm kinky stuff  (måtte bruke den, den æ så kul!) |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | December 10th, 2005 at 11:51am *unwanted*:dæ slit jo sjølsagt litt.. men ringen æ jo omtrent aldri innpå tennan uansett..
men når du byne mæ ring så i hvert fall for me va dæ rimelig vondt i et par uker mens detta hakket tilpassa se.. e va litt redd ei stund for dæ såg ut som om piercingen skulle bli dekt av hud o__0 men dæ vakke no stress da, dæ gjekk se tell etterhvert
Hehe, okai.. Ja, jeg trodde også huda dekte over piercingen.. For det hovna opp og æsj  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | December 10th, 2005 at 01:13pm min hovna heldigvis ikke opp da..
dæ som æ kjett mæ å dæ i anseiktet, hvis dæ bli blått rundt el hovne opp el no så æ dæ så stygt og så kan alle sjå dæ, mens hvis dæ æ i navlen el brystvorta så ser i hvert fall ikke folk at dæ har skjedd da  |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | December 11th, 2005 at 06:46am I know. Er ikke noe artig å gå rundt med blåveis. xD |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | January 11th, 2006 at 12:11pm Spiller Camper Strike.. Broren min bruker steam konton min så jeg kan ikke spille CS.. Så... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 17th, 2006 at 03:41pm Tror faktisk jeg skal skrive Green Day biografi i engelsken nå. Tro det eller ei. Er ikke helt sikker på om jeg får lov da, så jeg får vente litt. Men det hadde vært veldig bra, for jeg vet så mye om dem. (Og så kan jeg jo egentlig bare skrive det de sier i Behind The Music.. xD men det skal jeg ikke.) |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | January 23rd, 2006 at 02:03pm Jeg skrev om Green Day i en oppgave i norsk og en i engelsk, og fikk 5 på begge
Skrev om Quarten og sånn  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 23rd, 2006 at 03:31pm nevnte du me?  |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | January 26th, 2006 at 11:04am Jepp!  Eller bare at jeg og en veninne dro  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 26th, 2006 at 01:59pm Man. Har virkelig lyst til å reise på en konsert nå. o__O
Nesten hva som helst.
Har ikke vært på ordentlig konsert siden Kurt Nilsen var på Otta. Og det er lenge siden. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 26th, 2006 at 02:08pm ååh, da huske e at e hadde skikkelig lyst tell å dra, men så hadde e vori på konsert på Gjøvik dagen før og så va dæ midt i Stavsmart'n haha  så da drog e ikke
men herregud! dæ æ vel konserter oppi dalen å?! o__0 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 26th, 2006 at 02:10pm *unwanted*:ååh, da huske e at e hadde skikkelig lyst tell å dra, men så hadde e vori på konsert på Gjøvik dagen før og så va dæ midt i Stavsmart'n haha  så da drog e ikke
men herregud! dæ æ vel konserter oppi dalen å?! o__0 Nei, det er ikke det.. o___O
Bare "Baksia", "Vassendgutane" og slik. Blæææh. Og der går gensern. Drar heller på hip-hop konsert altså. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 26th, 2006 at 02:12pm baksia æ artig da!
men berre etter å ha fått ti se no
ååh i mårra ska e på Amulet konsert  og forrige lørdag va e på Surferosa konsert  berre for å gni dæ inn  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 26th, 2006 at 02:15pm Baksia er artig etter å ha fått i seg noe ja, men ikke når jentene i klassen din spiller "Dølagut" på full guffe over alt på skolen. I gangene, i garderoben, i dusjen, på do.. >_<
Meh meh. Liker ikke Amulet og Surferosa så godt. Men uansett. Lucky you.  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 26th, 2006 at 02:24pm trudde ikke baksia va så "poppis"  glad døm ikke æ dæ her i hvert fall! |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 26th, 2006 at 02:28pm Det er trendy å like sånn trekkspill/danseband/harry musikk for tida.  Det er helt utrolig patetisk. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 26th, 2006 at 02:43pm haha, den trenden tru e ikke kjæm tell å komma hit i hvert fall.. Jævla sosse Lillehammer  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | January 26th, 2006 at 03:37pm Haha.
Hadde vært kult å sett hvordan jeg hadde vært nå om vi ikke hadde flyttet hit.
Tenk om jeg hadde vært sånn skikkelig mobbe offer, eller mainstreamer.. eller, hvem vet. o_O
Vet i hvert fall at miljøet påvirker deg utrolig mye. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | January 27th, 2006 at 11:34am mmhm, veit.. tenk om e aldri hadde bod døm åran vekk frå Lhmr o__0 da hadde e snakka reint bokmål *wæææh!* dæ æ dæ verste e kan koma på  |
airaM Geek
 Age: - Gender: - Posts: 197 | January 27th, 2006 at 01:30pm Her bor de VÆRSTE bygdisene ever!
Dersom dere er så uheldige å ha hørt på Vassendgutane, så er de herifra..
Men vi har også Sidebrok da.. De liker jeg  |