Author | Message |
---|
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 18th, 2005 at 01:44pm The evil Krine:Tror også Jorun går av med seieren, men for all del, bare vær fan av Tone. Jeg kommer ikke til å kjøpe hverken Jorun eller Tone sin CD uansett..
nei nei , jeg kommer heller ikke til å kjøpe noe fra de |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 18th, 2005 at 02:20pm Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 18th, 2005 at 03:11pm Longview3:Not me either. I'm not going to buy some amateurs cd!!  |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 18th, 2005 at 04:32pm The evil Krine:Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD
hehe  Jeg har ikke kjøpt en pop cd på 6 år! Da kjøpte jeg ettellerannet jul med lolipop kødd... Lol  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 19th, 2005 at 09:12am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD
hehe  Jeg har ikke kjøpt en pop cd på 6 år! Da kjøpte jeg ettellerannet jul med lolipop kødd... Lol 
Jeg kjøpte en med Gaute (New Kid In Town) for to år siden, men da var jeg bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Tror jeg. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 19th, 2005 at 09:57am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD
hehe  Jeg har ikke kjøpt en pop cd på 6 år! Da kjøpte jeg ettellerannet jul med lolipop kødd... Lol 
Jeg kjøpte en med Gaute (New Kid In Town) for to år siden, men da var jeg bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Tror jeg. jeg kjøpte Gwen Stefani sin CD...sånn i Januar...jada, det angrer jeg på!
 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 19th, 2005 at 10:07am EchoBrain(shit):The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD
Jeg kjøpte en med Gaute (New Kid In Town) for to år siden, men da var jeg bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Tror jeg.
jeg kjøpte Gwen Stefani sin CD...sånn i Januar...jada, det angrer jeg på!

Det er ikke pop akkurat. Kommer vel heller under kategorien "snål musikk". |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 19th, 2005 at 10:11am The evil Krine:EchoBrain(shit):The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Hah, nei da er det bestemt. Idol-finalistene får ingen støtte fra GSB.. xD
Jeg kjøpte en med Gaute (New Kid In Town) for to år siden, men da var jeg bevisstløs i gjerningsøyeblikket. Tror jeg.
jeg kjøpte Gwen Stefani sin CD...sånn i Januar...jada, det angrer jeg på!

Det er ikke pop akkurat. Kommer vel heller under kategorien "snål musikk". tjaaaa... |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 21st, 2005 at 05:55am syntes Tone sang bedre enn Jorun igår.. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | May 21st, 2005 at 05:56am  såg på idol när jag var i norge för några veckor sen  nån borde skjuta jorun |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 21st, 2005 at 06:49am pfff!
enig!
(Jorun vant)
hvor i landet var du? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | May 21st, 2005 at 06:50am kristiansand, kusinens konfirmation |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 22nd, 2005 at 10:01am saves_the_day (again): såg på idol när jag var i norge för några veckor sen  nån borde skjuta jorun
Heh, hvorfor? Koselig jente det. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 22nd, 2005 at 11:02am sikkert pga måten hun snakket kan jeg tenke meg  hehe
men syns dere det var fortjent at jorun vant?
Jeg syns Tone sang bedre enn jorun, spes. på vinner låten, den passet tone mye bedre til enn jorun
jaja Tone får sikkert platekontrakt hun også da  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 22nd, 2005 at 11:03am syntes Tone sang veldig bra, men det er jo fordel for Tone at hu ikje vant, da får hu jo mer tid til å spille inn platen sin |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 22nd, 2005 at 11:05am Jorun er helt klart best, og den reaksjonen hennes var gull verdt. Haha, hun klarte ikke å si noen ting. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 22nd, 2005 at 11:09am EchoBrain(shit):syntes Tone sang veldig bra, men det er jo fordel for Tone at hu ikje vant, da får hu jo mer tid til å spille inn platen sin
ja jeg vet, håpte egentlig på det!
Jorun sin plate blir sikkert dårlig, samme som kjartan sin ifjor!
Margaret sin plate var jo 100 ganger bedre |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 22nd, 2005 at 11:10am hadde blitt overrasket hvis Tone hadde vunnet |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | May 22nd, 2005 at 11:14am det var jo ikke så langt ifra då..... tone fikk 45% jorun 55% |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 22nd, 2005 at 11:16am som ifjor |