Author | Message |
---|
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 20th, 2005 at 05:33pm Kollar någon på "The 4400" ?
Jag gör, den e bättre än Lost och CSI tillsammans  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 22nd, 2005 at 07:31am gimi_novacaine:Kollar någon på "The 4400" ?
Jag gör, den e bättre än Lost och CSI tillsammans  Jeg tror det kommer til Norge i løpet av uken. |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 22nd, 2005 at 10:00am Longview3:gimi_novacaine:Kollar någon på "The 4400" ?
Jag gör, den e bättre än Lost och CSI tillsammans 
Jeg tror det kommer til Norge i løpet av uken.
Ja, har hørt om det. Men skal ikke se på. Er så lei av sånne krim greier. |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 22nd, 2005 at 10:50am Gro (evil Krine):Longview3:gimi_novacaine:Kollar någon på "The 4400" ?
Ja, har hørt om det. Men skal ikke se på. Er så lei av sånne krim greier. ja, hørt om det ja, det går på Svensk TV3 |
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 22nd, 2005 at 03:42pm EchoBrain(shit):Gro (evil Krine):Longview3:gimi_novacaine:Kollar någon på "The 4400" ?
Ja, har hørt om det. Men skal ikke se på. Er så lei av sånne krim greier. ja, hørt om det ja, det går på Svensk TV3
Japp!, de e värsta "creepy" :p |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | May 26th, 2005 at 04:36pm YAAAAAY
nå har Top Model 4 begynt  det blir kos på Mandags kveld |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | May 27th, 2005 at 03:25pm EchoBrain(shit):YAAAAAY
nå har Top Model 4 begynt  det blir kos på Mandags kveld
*holde inne latter*
Neida, søstera mi ser også på det så.. kommer nok til å se på litt selv. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | May 28th, 2005 at 07:02am Longview3(Glenni):gimi_novacaine:Kollar någon på "The 4400" ?
Jag gör, den e bättre än Lost och CSI tillsammans  Jeg tror det kommer til Norge i løpet av uken.
Det kommer 26 mai kl 21:30 på tv3 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 6th, 2005 at 03:42pm Så nettopp på en sånn Top Model greie. Haha.. xD. Det var ei som besvimte. Bare.. BANG! Rett i gølvet  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 06:58am Gro:Så nettopp på en sånn Top Model greie. Haha.. xD. Det var ei som besvimte. Bare.. BANG! Rett i gølvet 
Hahaha! lol det er så tabbe!  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 07:23am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:Så nettopp på en sånn Top Model greie. Haha.. xD. Det var ei som besvimte. Bare.. BANG! Rett i gølvet 
Hahaha! lol det er så tabbe! 
Jeg tenkte liksom bare.. "hvorfor stirrer hun opp i taket?". Bwahahaha. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | June 7th, 2005 at 07:30am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:Så nettopp på en sånn Top Model greie. Haha.. xD. Det var ei som besvimte. Bare.. BANG! Rett i gølvet 
Jeg tenkte liksom bare.. "hvorfor stirrer hun opp i taket?". Bwahahaha. urgh glemte å se på det  var opptatt i å poste  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 07:36am EchoBrain(shit):Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:Så nettopp på en sånn Top Model greie. Haha.. xD. Det var ei som besvimte. Bare.. BANG! Rett i gølvet 
Jeg tenkte liksom bare.. "hvorfor stirrer hun opp i taket?". Bwahahaha. urgh glemte å se på det  var opptatt i å poste 
Hehe.. har du nådd igjen Gustav eller? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 07:55am off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 07:58am ()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:00am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:02am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak Er du liksom.. helt frisk nå? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:04am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak Er du liksom.. helt frisk nå?
ja.. men det er ikke bra.. for jeg har idrettsdag på tirsdag |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:10am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak Er du liksom.. helt frisk nå?
ja.. men det er ikke bra.. for jeg har idrettsdag på tirsdag 
..
*kremt* Sorry. Fysj. Det er ikke artig.
Jeg har fremføring i morgen  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:11am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
ja.. men det er ikke bra.. for jeg har idrettsdag på tirsdag 
..
*kremt* Sorry. Fysj. Det er ikke artig.
Jeg har fremføring i morgen  
hahaha! |