Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:18am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak Er du liksom.. helt frisk nå?
ja.. men det er ikke bra.. for jeg har idrettsdag på tirsdag 
..
*kremt* Sorry. Fysj. Det er ikke artig.
Jeg har fremføring i morgen  
hahaha! 
Ey! Det er jeg som gjør sånn. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:20am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:off.. jeg har ikke postet så mye i det siste.. 
Jess. Jeg har dratt ifra skikkelig nå.  Jeg ligger laangt bak Er du liksom.. helt frisk nå?
ja.. men det er ikke bra.. for jeg har idrettsdag på tirsdag 
..
*kremt* Sorry. Fysj. Det er ikke artig.
Jeg har fremføring i morgen  
hahaha! 
Ey! Det er jeg som gjør sånn.
Muahahaha
 |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:24am 
....

Du er ekkel. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:28am awww... går det bra?
det var ikke meningen å vere slem... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:46am ()ne \/\/inged /\ngel:awww... går det bra?
det var ikke meningen å vere slem... Nei, jeg er helt knust. Jeg vet ikke om jeg orker å gå på skolen i morgen. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 08:50am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:awww... går det bra?
det var ikke meningen å vere slem... Nei, jeg er helt knust. Jeg vet ikke om jeg orker å gå på skolen i morgen.
Jeg forstår deg godt.. det er vanskelig å gå på skolen etter at noen har vert slem mot deg |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 08:51am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:awww... går det bra?
det var ikke meningen å vere slem... Nei, jeg er helt knust. Jeg vet ikke om jeg orker å gå på skolen i morgen. Jeg forstår deg godt.. det er vanskelig å gå på skolen etter at noen har vert slem mot deg Ja, spesielt når noen som ikke er fra skolen har vært det  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 09:54am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:awww... går det bra?
det var ikke meningen å vere slem... Nei, jeg er helt knust. Jeg vet ikke om jeg orker å gå på skolen i morgen. Jeg forstår deg godt.. det er vanskelig å gå på skolen etter at noen har vert slem mot deg Ja, spesielt når noen som ikke er fra skolen har vært det 
åå stakkars *trøste* |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 09:56am |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 10:00am Gro:
det er nok wmuwse som har kommt inni hjernen din... dette er ikke bra |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 10:02am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro: det er nok wmuwse som har kommt inni hjernen din... dette er ikke bra Hva er det du fabler om egentlig? |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 10:04am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro: det er nok wmuwse som har kommt inni hjernen din... dette er ikke bra Hva er det du fabler om egentlig?
wmuwse er så dårlig at den ødelegger hjernen din vist du ser for mye på den.. akkurat det som har skjedd her |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 10:08am ()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro: det er nok wmuwse som har kommt inni hjernen din... dette er ikke bra Hva er det du fabler om egentlig? wmuwse er så dårlig at den ødelegger hjernen din vist du ser for mye på den.. akkurat det som har skjedd her Høhø. Nei, det er ikke en dårlig video. Jeg er sikker på at Green Day selv synes den er bra, for den representerer hva de står for. 'No War'.
Den viser at krig er en utrolig meningsløs ting.
 |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 10:10am Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro:()ne \/\/inged /\ngel:Gro: det er nok wmuwse som har kommt inni hjernen din... dette er ikke bra Hva er det du fabler om egentlig? wmuwse er så dårlig at den ødelegger hjernen din vist du ser for mye på den.. akkurat det som har skjedd her Høhø. Nei, det er ikke en dårlig video. Jeg er sikker på at Green Day selv synes den er bra, for den representerer hva de står for. 'No War'.
Den viser at krig er en utrolig meningsløs ting.

på den måten er den bra men... altså... den er jo dårlig og da... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 10:13am Jau.
Menneh.. vi har sporet av en del. Det var 'film/tv serier' vi skulle snakke om.
Vel, jeg har begynt å sett på Hotel Cæsar igjen jeg. Det er artig  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 10:16am no way!!
DET ødelegger hjernen din det |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 10:20am Det er visst mye som ødelegger hjernen min. Nei. Den tåler mer enn som så  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 10:28am hotel cæsar er forferdelig |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | June 7th, 2005 at 10:30am Pøh. Bedre enn Troja ^_^ |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | June 7th, 2005 at 12:40pm Nejda Troja ruler! |