Author | Message |
---|
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 8th, 2005 at 08:05pm Tha Dudette:EchoBrain:Så "The Island" igår (alene *sukk), var litt nervøs om at jeg ikke kom inn...det var tross alt 15 års grense.
Ble litt sjokka når det var bare meg og 4 andre i salen, filmen hadde premiære dagen før.
Ellers, knall bra film 
hehe jeg SKAL se den! Og jeg SKAL se alle andre filmer og lol 
lol alle kinoene i nærheten av meg slipper de inn alle så lenge de får penger for det 
De har planer om å legge ned kinoen her.. o__O ..for lite folk.
Ja, jeg bryr meg ikke. Er aldri på kinoen her uansett.
Reiser til Otta eller no'. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 10th, 2005 at 12:21pm Catchy Chorus:Tha Dudette:EchoBrain:Så "The Island" igår (alene *sukk), var litt nervøs om at jeg ikke kom inn...det var tross alt 15 års grense.
Ble litt sjokka når det var bare meg og 4 andre i salen, filmen hadde premiære dagen før.
Ellers, knall bra film 
lol alle kinoene i nærheten av meg slipper de inn alle så lenge de får penger for det 
Reiser til Otta eller no'.
samme her.. eller ikke til otta da men Ã…lesund |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 10th, 2005 at 02:14pm Tha Dudette:Catchy Chorus:Tha Dudette:EchoBrain:Så "The Island" igår (alene *sukk), var litt nervøs om at jeg ikke kom inn...det var tross alt 15 års grense.
Ellers, knall bra film 
Reiser til Otta eller no'.
samme her.. eller ikke til otta da men Ã…lesund
xD
Ja, og dessuten, her har de bare sånne harde stoler man kan flytte rundt omkring.
Det er grøsselig. |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 10th, 2005 at 02:21pm Catchy Chorus:
xD
Ja, og dessuten, her har de bare sånne harde stoler man kan flytte rundt omkring.
Det er grøsselig.
 O_O |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | August 10th, 2005 at 02:45pm lol sånn er det på kinoen her og |
*Punky 'n' Converse* Geek
 Age: - Gender: - Posts: 103 | August 15th, 2005 at 08:13pm The ring 2 har jeg sett  den SUUGER! den er egentlig ikke skummel men du skvetter jævlig et par ganger  se heller the grudge!  |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | August 15th, 2005 at 08:18pm har ikke sett the ring 2 enda, 1`eren var ikke så gale då!
The grudge var eeelendig..dritt film! ikke litt ekkel engang, kvapp en gang bare |
 Age: - Gender: - Posts: 103 | August 15th, 2005 at 08:25pm the grudge er så mongo når hu kjerringa kikker ed de store gluggene sine i kameraet i den gangen! haha holdt på å dævve av latter! |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 15th, 2005 at 10:11pm mizz Billie Joe:the grudge er så mongo når hu kjerringa kikker ed de store gluggene sine i kameraet i den gangen! haha holdt på å dævve av latter!
Dæ va en skummel film! kom ikke å si no anna! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | August 16th, 2005 at 12:42am neeei nei....satt der med en kompis og 4 andre jenter, alle jentene satt der og skrek mens vi satt bare der og skjønte lite av hva de skrek av liksom!
Jeg syns ikke den var ekkel såfall, The ring var mye verre!
Vilmark er fæl og, sett den? |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | August 16th, 2005 at 07:04am Villmark er morsom  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 16th, 2005 at 09:20am L.A:neeei nei....satt der med en kompis og 4 andre jenter, alle jentene satt der og skrek mens vi satt bare der og skjønte lite av hva de skrek av liksom!
Jeg syns ikke den var ekkel såfall, The ring var mye verre!
Vilmark er fæl og, sett den?
dæ besvise poenget mitt litt da.. e æ tross alt berre ei jente e å  |
 Age: - Gender: - Posts: 103 | August 17th, 2005 at 06:14pm haha! joda  men det er noen ganger seriøst komisk men litt ekkelt når hun lager de knirke/gurgle lydene! haha!  men ekkelt når hun kravler opp og ned alle trappene lol  |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 17th, 2005 at 06:19pm ser på secret window nå  |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 18th, 2005 at 01:52pm [Metal]Longview3:Villmark er morsom  Villmark var døds kul! |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 18th, 2005 at 01:53pm *unwanted*:mizz Billie Joe:the grudge er så mongo når hu kjerringa kikker ed de store gluggene sine i kameraet i den gangen! haha holdt på å dævve av latter!
Dæ va en skummel film! kom ikke å si no anna! den filmen suger!
så den med ca. 8 andre jenter, all var helt scared to death liksom....
originalen er skummlere |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | August 18th, 2005 at 01:54pm mizz Billie Joe:The ring 2 har jeg sett  den SUUGER! den er egentlig ikke skummel men du skvetter jævlig et par ganger  se heller the grudge!  The Ring er helt konge, The Ring 2 ble jeg veldig skuffa av. |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 18th, 2005 at 02:05pm grudge æ verre enn the ring da.. eneste egentlig skumle der va detta mæ brønnen da.. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | August 19th, 2005 at 02:27pm *unwanted*:ser på secret window nå 
Den har jeg på DVD.
^_^ |
*unwanted* Jackass
 Age: 30 Gender: Female Posts: 1501 | August 19th, 2005 at 02:51pm Catchy Chorus:*unwanted*:ser på secret window nå 
Den har jeg på DVD.
^_^
e å ^__^
kjøpte den for drit lenge sea, men har liksom aldri fått sett den.. før da liksom.. |