Author | Message |
---|
pepper Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 650 | April 8th, 2005 at 12:13pm hehe... det e litt kult å høre på sangene de synge av og t... |
Jenjenjen Falling In Love With The Board
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 9th, 2005 at 06:40am Idol er artig. Har alltid likt sånne sang-konkurranser.
Liker ikke deltagerne i år, men alle er jo flinke da. Søstera mi følger med, så det blir til at jeg gjør det også. |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 9th, 2005 at 06:44am Liker dere ikke Lost altså?
Klarer egentlig ikke å tro på dere, men enig med "pepper". Er så utrolig mye bedre nå enn før. Dere burde se på det igjen. Utrolig spennende. Må jo være en grunn til at serien ble en sånn sensasjon da
Så forresten filmen "The Missing" i går. Fikk den på DVD. Bra film det. Litt langdrug men.. |
Scout King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 9th, 2005 at 11:49am The evil Krine:Liker dere ikke Lost altså?
Klarer egentlig ikke å tro på dere, men enig med "pepper". Er så utrolig mye bedre nå enn før. Dere burde se på det igjen. Utrolig spennende. Må jo være en grunn til at serien ble en sånn sensasjon da
Så forresten filmen "The Missing" i går. Fikk den på DVD. Bra film det. Litt langdrug men..
skulle nesten til å gi opp lost før Sayid for ut til den franske dama... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 02:56am ()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Liker dere ikke Lost altså?
Så forresten filmen "The Missing" i går. Fikk den på DVD. Bra film det. Litt langdrug men..
skulle nesten til å gi opp lost før Sayid for ut til den franske dama...
Ja jeg har ikke sett alle episodene fordi jeg syntes det var så kjedelig i begynnelsen. Men nå går jeg ikke glipp av det, selv om jeg har internettdag  |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 11th, 2005 at 08:26am The evil Krine:()ne \/\/inged /\ngel:The evil Krine:Liker dere ikke Lost altså?
skulle nesten til å gi opp lost før Sayid for ut til den franske dama...
Ja jeg har ikke sett alle episodene fordi jeg syntes det var så kjedelig i begynnelsen. Men nå går jeg ikke glipp av det, selv om jeg har internettdag 
hehe  bra det!! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:50pm ser dere på 24 da??
jeg så min 1 episode idag! faktisk ganske gøy |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 11th, 2005 at 04:52pm L.A:ser dere på 24 da??
jeg så min 1 episode idag! faktisk ganske gøy
Vi har såvidt snakka om det før i topicen her. Jeg synes det er drepende kjedelig.. |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 11th, 2005 at 04:53pm hehe det var det jeg trodde jeg og, men som sagt syns ikke jeg det var så kjedlig |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 07:46am L.A:ser dere på 24 da??
jeg så min 1 episode idag! faktisk ganske gøy
haha, jeg og!
LOST er jo bedre da... |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | April 12th, 2005 at 08:23am Jeg ser 24 hver gang, og hvis jeg går glipp av det går jeg på rommet mitt å blir DRITTSUR!! |
Lavdim Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 584 | April 12th, 2005 at 09:40am Longview3:Jeg ser 24 hver gang, og hvis jeg går glipp av det går jeg på rommet mitt å blir DRITTSUR!!
hehehe du blir DRITTSUR |
EchoBrain Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 10:20am så noen på shopaholic igår?
hehe  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 10:33am EchoBrain(shit):så noen på shopaholic igår?
Eh... nei?
Det hørtes dårlig ut. Hø. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 12th, 2005 at 10:35am The evil Krine:EchoBrain(shit):så noen på shopaholic igår?
Eh... nei?
Det hørtes dårlig ut. Hø. ...hehe
kjekt det  |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 12th, 2005 at 10:40am EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):så noen på shopaholic igår?
Eh... nei?
kjekt det 
Shopping har aldri vært min greie. Ikke mobiltelefoner heller for den saks skyld. |
 Age: - Gender: - Posts: 2936 | April 12th, 2005 at 10:42am EchoBrain(shit):The evil Krine:EchoBrain(shit):så noen på shopaholic igår?
Eh... nei?
kjekt det 
har aldri sett det... |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2005 at 03:20pm Hm.. drar opp denne topicen her jeg *dra* .. *puste*.. *dra helt opp* Phew! Tungt!
Håper LOST er bedre i dag enn forrige gang altså. Nå kan det bli en skikkelig spanande episode  Ellers blir jeg sur. |
 Age: - Gender: - Posts: 9718 | April 20th, 2005 at 03:23pm åja idag er det det der....mmm |
 Age: 23 Gender: Female Posts: 7752 | April 20th, 2005 at 04:28pm Hva faen? I dag skjønte jeg ingenting.
Incest?  |