Author | Message |
---|
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | April 29th, 2005 at 11:18am Jag ser detta ord överallt här, men vad betyder det??  |
Extraordinary-Girl Geek
Victor Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 28 | det är en musikstil/trend, typ som punk. band som taking back sunday, weezer, fugazi, from autumn to ashes, thursday, finch mfl |
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | Emo är en förforting på Emotional Punk. Det är typ.. Ja, känslomässig punk, eller vad man ska säga.. |
BEC Geek
 Age: 37 Gender: Female Posts: 234 | hey thats cool....woulds ya mind talkin in english mate coz i only speak english and it would be good to see wat u guys are talkin about |
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | *extraordinary.girl.*:hey thats cool....woulds ya mind talkin in english mate coz i only speak english and it would be good to see wat u guys are talkin about The point of this boeard is that its NOT soppused to be in swedish. You can go enywhere else, but not here. |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | ok, nu fattar jag  är inte emo en slags klädstil också? |
BEC Geek
 Age: 37 Gender: Female Posts: 234 | Maiiiz:ok, nu fattar jag  är inte emo en slags klädstil också? wat did u say did u call me a slag? please will someone just give me the low down....someone out there understands me...wat time is it in sweden?? |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | I didn't called you anything, why are you here if you don't understand anything?? |
BEC Geek
 Age: 37 Gender: Female Posts: 234 | coz its fun!! why wont u's just tell me what ur talkin about then i'll go away |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | I was just asking what emo was |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | emo är väldigt missuppfattat (wow, vilket ord) dom flesta påstår att det har med själva käldstilen att göra, pågrund av det är emo mainstream för tillfället, mer mainstream än punkrock |
living_in_repetition Geek
 Age: - Gender: - Posts: 301 | September 4th, 2005 at 12:41pm tack för den här tråden, förklara mycket.
Lite tråkigt att en stil blir så mainstream som emo'n har blivit. förlåt alla som är emo eller tycker om emo men just nu känns det som de flesta är emo för att det är modernt.
fast emo kanske är den nya stilen för 2000 talet, vad vet jag. titta bara på vad det är man kommer ihåg från 80-talet........ |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | September 6th, 2005 at 02:04pm living_in_repetition:tack för den här tråden, förklara mycket.
Lite tråkigt att en stil blir så mainstream som emo'n har blivit. förlåt alla som är emo eller tycker om emo men just nu känns det som de flesta är emo för att det är modernt.
fast emo kanske är den nya stilen för 2000 talet, vad vet jag. titta bara på vad det är man kommer ihåg från 80-talet........
jag tror det kanske beror på O.C.... är inte typ Seth Cohen lite emo eller nåt sånt  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | September 6th, 2005 at 02:12pm Maiiiz:living_in_repetition:tack för den här tråden, förklara mycket.
fast emo kanske är den nya stilen för 2000 talet, vad vet jag. titta bara på vad det är man kommer ihåg från 80-talet........
jag tror det kanske beror på O.C.... är inte typ Seth Cohen lite emo eller nåt sånt  har sett ett avsnitt... men jo... kanske det... fast Emo stilen ser ut som Indie stilen... så om någon är Emo i Sverige är det oftast indie skulle jag säga... |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 14th, 2005 at 12:24pm Gustav! At The Disco.:Maiiiz:living_in_repetition:tack för den här tråden, förklara mycket.
jag tror det kanske beror på O.C.... är inte typ Seth Cohen lite emo eller nåt sånt  har sett ett avsnitt... men jo... kanske det... fast Emo stilen ser ut som Indie stilen... så om någon är Emo i Sverige är det oftast indie skulle jag säga... seths kläder är fina. |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | November 14th, 2005 at 01:33pm haha.
hej hej.
ja vet inte varför jag HAHAade.. men men |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 16th, 2005 at 03:52pm emo e bra  asså musiken |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | November 17th, 2005 at 02:46am haha. Fiiiiiiiiiin pojke.. heh.. eller näe..nja men asså.. heh.. |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 17th, 2005 at 03:47am vissa emo killar är bara naaaw  |