Author | Message |
---|
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | May 16th, 2005 at 03:24pm DustBuddie:Extraordinary-Girl:Maiiiz:Extraordinary-Girl:http://photobucket.com/albums/y160/Extraordinary-Girl/
jag, vet inte om d funkar, fixade albumet precis 
Nope, måste ha lösenord in...
men vilken sida ere ja ska kopiera in här för att ni ska se mig? :S Antingen nar ni bara adressen till själca bilden, den under 'thumbnail-en', men för att kunna visa hela albumet som jag gjorde får du gå till account options och ställa in så att din photobucket är ofentlig, den är privat nu.
http://photobucket.com/albums/y160/Extraordinary-Girl/
nu ska d va offentligt  får hoppas, säg till annars  |
blackmagic Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 75 | May 16th, 2005 at 03:24pm meow. |
RainbowHearts Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6382 | May 17th, 2005 at 01:20am Extraordinary-Girl:DustBuddie:Extraordinary-Girl:Maiiiz:Extraordinary-Girl:http://photobucket.com/albums/y160/Extraordinary-Girl/
men vilken sida ere ja ska kopiera in här för att ni ska se mig? :S Antingen nar ni bara adressen till själca bilden, den under 'thumbnail-en', men för att kunna visa hela albumet som jag gjorde får du gå till account options och ställa in så att din photobucket är ofentlig, den är privat nu.
nu ska d va offentligt  får hoppas, säg till annars  Du e ju assöt, och du har samma sudd som mig.. For BIG mistakes...  Min kusin försökte sudda bort min lillebror med det xD |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | May 18th, 2005 at 06:31pm DustBuddie:Extraordinary-Girl:DustBuddie:Extraordinary-Girl:Maiiiz:Extraordinary-Girl:http://photobucket.com/albums/y160/Extraordinary-Girl/
nu ska d va offentligt  får hoppas, säg till annars  Du e ju assöt, och du har samma sudd som mig.. For BIG mistakes...  Min kusin försökte sudda bort min lillebror med det xD
Tack  Du e oxå söt  Vi kan bilda klubb
Hahaha, ja brukar gå runt å låtsas sudda ut folk ja gillar lite mindre än andra  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | May 21st, 2005 at 05:49am shit, när jag öppnade photobucket öppnades 10 pop ups  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | May 22nd, 2005 at 11:01am Extraordinary-Girl: va söt du är! Fast jag trodde att du var lite äldre  Hur gammal är du? |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | May 22nd, 2005 at 03:25pm 15  hur gammal trodde du ja va?  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 23rd, 2005 at 01:47pm |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | May 25th, 2005 at 07:33am Extraordinary-Girl:15  hur gammal trodde du ja va? 
Innan jag såg bilderna trodde jag att du var typ 16-17  Men på bilderna ser du ut som 12-13 tycker jag =) |
Bloodstained Hurricane Idiot
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 25th, 2005 at 09:21am Longview3(Glenni):
Du kom utifrån va? Du e helt röd på bilden  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 25th, 2005 at 09:37am Det er noe galt med kameraet mitt  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 25th, 2005 at 09:43am Longview3(Glenni):Det er noe galt med kameraet mitt 
Får kameran dig att se röd ut på kort? nää, skule inte tro det
Läste du föressten att du har ett nästan likadant smajl som min bror?
Kanske släkt!?  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 25th, 2005 at 10:03am Det er webcamen min. Har ikke stillet den godt nok inn enda.
Coolt at jeg ligner på broren din.  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 25th, 2005 at 10:14am Longview3(Glenni):Det er webcamen min. Har ikke stillet den godt nok inn enda.
Coolt at jeg ligner på broren din. 
aha, innan GSB trodd ejag aldrig att jag skulle chatta med en norrman , haha  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 25th, 2005 at 10:15am Har du MSN föressten?! |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | May 25th, 2005 at 10:39am Maiiiz:Extraordinary-Girl:15  hur gammal trodde du ja va? 
Innan jag såg bilderna trodde jag att du var typ 16-17  Men på bilderna ser du ut som 12-13 tycker jag =)
haha, se jag verkligen ut som 12?
nu går jag in i en deprission (hur man nu stavar d)

hur gammal e du sj? |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 26th, 2005 at 05:28am gimi_novacaine:
aha, innan GSB trodd ejag aldrig att jag skulle chatta med en norrman , haha 
Hehe.. SÃ¥nn er det.  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 26th, 2005 at 08:27am Longview3(Glenni):gimi_novacaine:
Hehe.. SÃ¥nn er det. 
Men har du MSN???
Du kan ju alltid blocka mig om du tycker jag e dum i huvudet  |
The Trashcans Jackass
 Age: 34 Gender: Male Posts: 1320 | May 26th, 2005 at 09:32am gimi_novacaine:Longview3(Glenni):gimi_novacaine:
Hehe.. SÃ¥nn er det. 
Men har du MSN???
Du kan ju alltid blocka mig om du tycker jag e dum i huvudet 
Se profilen min. Der er den. |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 969 | May 27th, 2005 at 08:29am Longview3(Glenni):gimi_novacaine:Longview3(Glenni):gimi_novacaine:
Hehe.. SÃ¥nn er det. 
Men har du MSN???
Du kan ju alltid blocka mig om du tycker jag e dum i huvudet 
Se profilen min. Der er den.
OK , att jag inte tänkte på de  |