Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ik ga binnenkort ook naar de kapper
NOGKORTER!!!!  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | aww hoe kort is het dan nu xD.. omg .. k moet echt naar foto's gaan zoeken van jullie hier lol |
Ryan Ross. Basket Case
het mijne is erg kort 
weet je, twee jaar geleden was mn haar een szo kort dat ik eruit zag als een JONGEN O_o |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | ik had eerst ook kort haar!
maar nu ist weer normaal
dat korte was iets van .. 2 jaar geleden! |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ik wil sid haar, maar dan iets langer |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | awww lol.. ook gekleurd?.. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | tmijne is zwart zwart zwart  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ik heb zwart met rood, maar ik laat het uitgroeien, en dan doe ik er gele, paarse en roze pluken in  |
Ryan Ross. Basket Case
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | CUWL .. k wil het eigenlijk ook nog een keer hoog blond xD>. maarja.. k houd het even bij zwart |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | het mijne was roodachtig.. nu is bruin met roodachtig |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | ja, ik ga het ook een keer blond verven, omdat iedereen altijd zo kijkt als ik dat zeg:
O.o  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | HAHAHH ok dan.. ik vind opzich boven blond en dan onder wat zwart ook gaaf xD..maar ik moet me wel eff erover heen zetten dan als ik het echt zwaar blond wil verven lol |
Ryan Ross. Basket Case
jullie mogen dat allemaal  |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | awww mag je dat niet/? hmmz :/// |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik moest zo'n beetje 3 jaar zagen om het zwart te mogen kleuren met spoeling  |
Effy Addict
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | jij hebt geluk man
ik wil ook zo'n piercing vanboven op mn oor, mag ik ook niet. |
MellLoveBillieJoe Geek
 Age: 35 Gender: Female Posts: 456 | awww :/.. mijn moeder vind het ok als het niet AL te gek word xDxD hahah |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | ik heb ook een tijdje moet zeuren voordat ik het mocht verfen..
toen had mn moeder gezegd dat ik er wel zo'n spoeling in mocht.. maar toen vroeg die kapster van: wil je het verfen of een spoeling.. ik zo: verfen! & toen mocht ik het wel verfen  |