Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 19th, 2005 at 12:33pm DarkGirl:
3x rade wie ik ben
(sorry als je scherm nu kapot is  ) ie met het GD shirt?
dat shirt is te cool!!! |
Livin' in my head Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1707 | May 19th, 2005 at 12:37pm nee hoor, je lijkt niet op Billie Joe
Je hebt trouwens wel heel cool haar  |
Marijke Idiot
 Age: 38 Gender: Female Posts: 580 | May 19th, 2005 at 12:37pm The minority!:DarkGirl:
3x rade wie ik ben
dat shirt is te cool!!!
ja die wil ik ook! |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | May 19th, 2005 at 12:38pm The minority!:mensjes jullie zijn kenners en ik moet het even van jullie horen ik lijk niet op billie joe!
dat zeggen m'n vrienden mijn broer en zus mijn over-linker-rechter-en mijn schuintegenoverburen allemaal het is niet zo he
helemaal nie hoor  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 19th, 2005 at 12:48pm GDookie16:dit ben ikke:
Nieuw:
coole muts!  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 19th, 2005 at 12:48pm nou, laat ik er ook maar is een foto op gooien dan he
k ben de rechtse met gitaar...
dit is de enige foto die k op deze computer heb staan ..
k doe er wel een andere keer een goede op.. |
Livin' in my head Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1707 | May 19th, 2005 at 12:55pm Lerem:nou, laat ik er ook maar is een foto op gooien dan he
k ben de rechtse met gitaar...
dit is de enige foto die k op deze computer heb staan ..
k doe er wel een andere keer een goede op..
Cool!  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 20th, 2005 at 03:46am OneoftheRazorbacks:nee hoor, je lijkt niet op Billie Joe
Je hebt trouwens wel heel cool haar  thankies zie je nou wel die mensen weten ook helemaal nix maar ze zijn wel iritant  |
DarkGirl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 185 | May 20th, 2005 at 08:12am Marijke:The minority!:DarkGirl:
3x rade wie ik ben
dat shirt is te cool!!!
ja die wil ik ook!
haha ja dat ben ik,in 1x goed geraden  *applaus*
dat shirt hebk toen in amsterdam gekocht..was wel duur..maar tis t waard |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 20th, 2005 at 10:33am DarkGirl:Marijke:The minority!:DarkGirl:
3x rade wie ik ben
dat shirt is te cool!!!
ja die wil ik ook!
haha ja dat ben ik,in 1x goed geraden  *applaus*
dat shirt hebk toen in amsterdam gekocht..was wel duur..maar tis t waard
cool!!! .. k wou dat k toen geld bij me had dan had k er ook een kunnen kopen  ... |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | May 20th, 2005 at 10:44am The minority!:OneoftheRazorbacks:nee hoor, je lijkt niet op Billie Joe
Je hebt trouwens wel heel cool haar  thankies zie je nou wel die mensen weten ook helemaal nix maar ze zijn wel iritant 
gehe dat soort mensen zijn gaar gaan ze je eerst valse hoop geven  *zou ik dan toch nog een beetje op billie lijken* maar je lijk er niet op....  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 20th, 2005 at 10:56am |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 20th, 2005 at 10:57am Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit  |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 20th, 2005 at 11:01am welcome to llamadise:Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit 
k denk dat ik die foto maar weer ga weg halen want het ziet er dus echt niet uit he  ... |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 20th, 2005 at 11:02am Lerem:welcome to llamadise:Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit 
k denk dat ik die foto maar weer ga weg halen want het ziet er dus echt niet uit he  ...
nee
die foto is kei mooi
(mooier dan die van mij in ieder geval  ) |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 20th, 2005 at 11:04am welcome to llamadise:Lerem:welcome to llamadise:Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit 
k denk dat ik die foto maar weer ga weg halen want het ziet er dus echt niet uit he  ...
nee
die foto is kei mooi
(mooier dan die van mij in ieder geval  )
ik vind het maar een domme foto  ... maar schoenen eten is best lekker.. smaakt een beetje naar eeh.. all stars |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 20th, 2005 at 11:05am Lerem:welcome to llamadise:Lerem:welcome to llamadise:Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit 
nee
die foto is kei mooi
ik vind het maar een domme foto  ... maar schoenen eten is best lekker.. smaakt een beetje naar eeh.. all stars
 |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | May 20th, 2005 at 11:23am Lerem:welcome to llamadise:Lerem:welcome to llamadise:Lerem:
erm..
je ziet er heel fly uit 
nee
die foto is kei mooi
ik vind het maar een domme foto  ... maar schoenen eten is best lekker.. smaakt een beetje naar eeh.. all stars
mmm... schoenen  |
GDookie16 Geek
 Age: - Gender: - Posts: 216 | May 21st, 2005 at 03:03pm Lerem:
haha ik moest meteen ergens aan denken toen ik je fotow zag!
Hieraan:
 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 23rd, 2005 at 10:56am ik ook ik wou m net gaan zoeken en toen zag ik m hier al  |