Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 23rd, 2005 at 10:57am come together like a foot in a shoe only this time I think I stuck my foot in my mouth (ok eigenlijk shoe maarja  ) |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 23rd, 2005 at 01:34pm hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 23rd, 2005 at 01:36pm Lerem:hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien 
dan ben ik gedwongen te zeggen: soulmates  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | May 24th, 2005 at 10:29am greenday_addict:Lerem:hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien 
dan ben ik gedwongen te zeggen: soulmates 
ha kewl die 2 foto's........daar moet je blij mee zijn soulmates met mike  nja hij is best wel lief denk ik  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 24th, 2005 at 12:08pm billie_rocksmysocks:greenday_addict:Lerem:hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien 
ha kewl die 2 foto's........daar moet je blij mee zijn soulmates met mike  nja hij is best wel lief denk ik 
 tessa!!! probeer je me iets te vertelle?  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | May 24th, 2005 at 01:18pm greenday_addict:billie_rocksmysocks:greenday_addict:Lerem:hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien 
ha kewl die 2 foto's........daar moet je blij mee zijn soulmates met mike  nja hij is best wel lief denk ik 
 tessa!!! probeer je me iets te vertelle? 
uhmmmmm niet dat ik weet of jij moet iets weten dat ik niet weet maar dan hoefde ik jou niet te vertellen wat ik weet want dan wist jij dat al......jawel ik ben zow diep
nee mar ik d8 ik zeg is iets lief over mike
doe ik ook een goede daad hahaha |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 24th, 2005 at 02:00pm billie_rocksmysocks:greenday_addict:billie_rocksmysocks:greenday_addict:Lerem:hahahah die foto van mike  k had emnog nooit gezien 
 tessa!!! probeer je me iets te vertelle? 
uhmmmmm niet dat ik weet of jij moet iets weten dat ik niet weet maar dan hoefde ik jou niet te vertellen wat ik weet want dan wist jij dat al......jawel ik ben zow diep
nee mar ik d8 ik zeg is iets lief over mike
doe ik ook een goede daad hahaha
whaha  nou Mike is vast wel lief  |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | May 26th, 2005 at 02:46am billie_rocksmysocks:The minority!:OneoftheRazorbacks:nee hoor, je lijkt niet op Billie Joe
Je hebt trouwens wel heel cool haar  thankies zie je nou wel die mensen weten ook helemaal nix maar ze zijn wel iritant 
gehe dat soort mensen zijn gaar gaan ze je eerst valse hoop geven  *zou ik dan toch nog een beetje op billie lijken* maar je lijk er niet op....  gelukkig niet wie wil er als 14 jarig meisje lijken op een vent van 33??? ik niet hij is absoluut niet lelijk hoor maar als als meisje op een kerel lijkt is er iets goed mis.  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | May 26th, 2005 at 11:28am The minority!:billie_rocksmysocks:The minority!:OneoftheRazorbacks:nee hoor, je lijkt niet op Billie Joe
Je hebt trouwens wel heel cool haar  thankies zie je nou wel die mensen weten ook helemaal nix maar ze zijn wel iritant 
gehe dat soort mensen zijn gaar gaan ze je eerst valse hoop geven  *zou ik dan toch nog een beetje op billie lijken* maar je lijk er niet op....  gelukkig niet wie wil er als 14 jarig meisje lijken op een vent van 33??? ik niet hij is absoluut niet lelijk hoor maar als als meisje op een kerel lijkt is er iets goed mis. 
euhm ja das waar |
bonkin' patron sainty Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 26th, 2005 at 02:34pm |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | May 26th, 2005 at 02:43pm patron sainty:
[img]url waar je foto staat[/img] |
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 27th, 2005 at 02:22pm muffinqueen:patron sainty:
[img]url waar je foto staat[/img] ok zal eens proberen  maar die foto kan niet van de computer zelf komen zeker??  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | May 27th, 2005 at 02:25pm het kanwelmaardan moet je ze eerstuploaden...
op www.imageshack.us kan dat  |
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 27th, 2005 at 02:34pm Lerem:het kanwelmaardan moet je ze eerstuploaden...
op www.imageshack.us kan dat  iki ga eens proberen  dankje  |
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 27th, 2005 at 02:36pm |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 27th, 2005 at 02:45pm patron sainty:
*zwaait naar foto* |
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 27th, 2005 at 02:50pm welcome to llamadise:patron sainty:
*zwaait naar foto* *zwaait terug naar patricks foto*  |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | May 27th, 2005 at 02:51pm |
 Age: - Gender: - Posts: 812 | May 27th, 2005 at 03:02pm |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | May 28th, 2005 at 07:48am ik heb geen foto, alleen maar hele vage van me, tessa, maura en iris  ik wil een webcam  |