Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 7th, 2005 at 08:55am ik ook 
bij het topic van dujo mag je zeggen wat je anders wil maar je mag niet zeggen dat je de andere terug wil  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 7th, 2005 at 08:58am ipv dikgedrukt zijn mods nu groen
bij users browsing this forum
ziet er nu heel onprofessioneel uit |
Mixtie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 350 | August 7th, 2005 at 01:55pm ppfff, ik wil ook het oude trug  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2005 at 02:33pm Mixtie:Ik heb Zornik al heel veel gezien, heb zelfs al met Koen gebabbeld
Volgende week Marktrock, trug naar Zornik!!
En idd, Koen is mooi!!
haha mixtie, wete nog op de afvaardiging? amaaaaai ons knieën! en dan mochten we nog nie backstage van die domme mensjes daar. als johan nu gezegd had... Maarja  |
Mixtie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 350 | August 7th, 2005 at 02:36pm lore*:
haha mixtie, wete nog op de afvaardiging? amaaaaai ons knieën! en dan mochten we nog nie backstage van die domme mensjes daar. als johan nu gezegd had... Maarja 
Ja, da vond ik wel erg. Maarja ookal waren we backstage gegaan, Zornik zou tog nie bij ons geweest zijn ze.
Mijn knieen emmen serieus blauw gezien  Gelukkig was Koen zo lief om tege die duwers te zegge da ze ermee moesten ophoude  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 7th, 2005 at 02:41pm lore*:Mixtie:Ik heb Zornik al heel veel gezien, heb zelfs al met Koen gebabbeld
Volgende week Marktrock, trug naar Zornik!!
En idd, Koen is mooi!!
haha mixtie, wete nog op de afvaardiging? amaaaaai ons knieën! en dan mochten we nog nie backstage van die domme mensjes daar. als johan nu gezegd had... Maarja  he jij bent ook nieuw
welkom
have fun!  |
Mixtie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 350 | August 7th, 2005 at 02:43pm The minority!:he jij bent ook nieuw
welkom
have fun! 
hihi, dankzij mij  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | August 7th, 2005 at 02:53pm goed zo  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2005 at 03:01pm Mixtie:Ja, da vond ik wel erg. Maarja ookal waren we backstage gegaan, Zornik zou tog nie bij ons geweest zijn ze.
Mijn knieen emmen serieus blauw gezien  Gelukkig was Koen zo lief om tege die duwers te zegge da ze ermee moesten ophoude 
ja  gelukkig maar, want ik lag bijna op hem, liever op z'n gitaar. maarja. heeft brigitte ze dan gezien? hey komde nie na de spil in roeselare? dan raken we wel backstage zalle!!
The minority!:he jij bent ook nieuw
welkom
have fun! 
dank u  |
Mixtie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 350 | August 7th, 2005 at 03:07pm lore*:Mixtie:Ja, da vond ik wel erg. Maarja ookal waren we backstage gegaan, Zornik zou tog nie bij ons geweest zijn ze.
Mijn knieen emmen serieus blauw gezien  Gelukkig was Koen zo lief om tege die duwers te zegge da ze ermee moesten ophoude 
ja  gelukkig maar, want ik lag bijna op hem, liever op z'n gitaar. maarja. heeft brigitte ze dan gezien? hey komde nie na de spil in roeselare? dan raken we wel backstage zalle!!
Nope, Brigitte heeft ze nie gezien.
Ik had ver diene paal van de micro omvergeduwd. Stel u voor : diene micro in Koen zijn keel
De spil in Roeselare...das voor diene theatertournee zeker? |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2005 at 03:11pm Mixtie:Nope, Brigitte heeft ze nie gezien.
Ik had ver diene paal van de micro omvergeduwd. Stel u voor : diene micro in Koen zijn keel
De spil in Roeselare...das voor diene theatertournee zeker?
waahaaa koen eet micro  *slappe lach* oh nee dit is serieus, hij moest dan naar het ziekenhuis!! operatie aan de stem, stem weg, geen stem, geen zanger, geen zanger geen zornik!!  ik ga dood.
ja de spil is voor de theatertournee. 27 januari en kaartjes zijn 15 euro |
Mixtie Geek
 Age: - Gender: - Posts: 350 | August 7th, 2005 at 03:14pm lore*:Mixtie:Nope, Brigitte heeft ze nie gezien.
De spil in Roeselare...das voor diene theatertournee zeker?
waahaaa koen eet micro  *slappe lach* oh nee dit is serieus, hij moest dan naar het ziekenhuis!! operatie aan de stem, stem weg, geen stem, geen zanger, geen zanger geen zornik!!  ik ga dood.
Owja, das natuurlijk veel minder leuk
lore*:
ja de spil is voor de theatertournee. 27 januari en kaartjes zijn 15 euro
maar ik ga al naar St-niklaas voor die theatertournee. |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | August 7th, 2005 at 03:14pm lore*:Mixtie:Ja, da vond ik wel erg. Maarja ookal waren we backstage gegaan, Zornik zou tog nie bij ons geweest zijn ze.
welkom
have fun! 
dank u 
welkom hier  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | August 7th, 2005 at 03:14pm lore*:Mixtie:Ja, da vond ik wel erg. Maarja ookal waren we backstage gegaan, Zornik zou tog nie bij ons geweest zijn ze.
welkom
have fun! 
dank u 
welkom hier  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2005 at 03:20pm @mixtie : jammer
@ go johnny go : mercikes  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | August 7th, 2005 at 04:31pm lore*:@mixtie : jammer
@ go johnny go : mercikes  welkom  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 7th, 2005 at 04:32pm danku steffie  |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | August 8th, 2005 at 05:43pm een newbie!!!!! 
Welkom 
Inwijdingsritueel 
*springt op *lore een spuit haar vol met slagroom*
heeft er nog iemand een emo op overschot  |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | August 8th, 2005 at 05:50pm nee ik zag er eergisteren in den haag een
*plakt emo foto op de slagroom* |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | August 8th, 2005 at 06:52pm wat is een emo 
btw leuuuuuuuk inwijdingsritueel
*laat zich gaan*  |