Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 4th, 2005 at 12:03pm billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
ik had gisteren chips met kaas uit een tube trouwens, echt ranzig vond ik... |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 4th, 2005 at 12:07pm Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
ik had gisteren chips met kaas uit een tube trouwens, echt ranzig vond ik...
best wel elkker wat ik net op heb hmmmm |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | June 4th, 2005 at 12:30pm [img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img] |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | June 4th, 2005 at 12:31pm -aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
he aylin zullen we hitkrant forum gaan overnemen???  |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | June 4th, 2005 at 12:31pm lukt niet!  |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | June 4th, 2005 at 12:32pm Lerem:-aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
he aylin zullen we hitkrant forum gaan overnemen???  WHAHA! goed iedee  !! ok, wat is het plan? |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | June 4th, 2005 at 12:33pm -aylinia-:Lerem:-aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
he aylin zullen we hitkrant forum gaan overnemen???  WHAHA! goed iedee  !! ok, wat is het plan? heel gsb moet komen helpen  dat is lachuuuh het is daar toch een dooie boel
w8 k ga ff een nieuw topic maken |
arctic_monkey Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 953 | June 4th, 2005 at 12:35pm Lerem:-aylinia-:Lerem:-aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
he aylin zullen we hitkrant forum gaan overnemen???  WHAHA! goed iedee  !! ok, wat is het plan? heel gsb moet komen helpen  dat is lachuuuh het is daar toch een dooie boel
w8 k ga ff een nieuw topic maken ok, word echt lache!  lol |
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | June 4th, 2005 at 12:35pm -aylinia-:Lerem:-aylinia-:Lerem:-aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
w8 k ga ff een nieuw topic maken ok, word echt lache!  lol coole destkop btw  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 4th, 2005 at 01:37pm Lerem:-aylinia-:Lerem:-aylinia-:Lerem:-aylinia-:[img]http://i6.photobucket.com/albums/y232/geekforaday/desktop.bmp[/img]
w8 k ga ff een nieuw topic maken ok, word echt lache!  lol coole destkop btw 
hey mag ik meehelpen? |
*Sophie* King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 5th, 2005 at 05:05am Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
ik had gisteren chips met kaas uit een tube trouwens, echt ranzig vond ik... mm ik had toen slagroom en chocoladesaus, en het was lekker  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 5th, 2005 at 06:17am *Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
ik had gisteren chips met kaas uit een tube trouwens, echt ranzig vond ik... mm ik had toen slagroom en chocoladesaus, en het was lekker 
dat lijkt mij ook wel lekker ja  ik ging gister kaas smelten en het daarna op ete, toen zei ik later echt heel droog: ielh mijn handen ruiken naar kaas  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 5th, 2005 at 06:47am ---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
ik had gisteren chips met kaas uit een tube trouwens, echt ranzig vond ik... mm ik had toen slagroom en chocoladesaus, en het was lekker 
dat lijkt mij ook wel lekker ja  ik ging gister kaas smelten en het daarna op ete, toen zei ik later echt heel droog: ielh mijn handen ruiken naar kaas  haha ik had met chocoladesaus <3 GSB op mijn arm gezet en daarna er vanaf gelikt  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 5th, 2005 at 06:48am *Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
dat lijkt mij ook wel lekker ja  ik ging gister kaas smelten en het daarna op ete, toen zei ik later echt heel droog: ielh mijn handen ruiken naar kaas  haha ik had met chocoladesaus <3 GSB op mijn arm gezet en daarna er vanaf gelikt 
whaha cool  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 5th, 2005 at 06:51am ---Roadkill---:*Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
dat lijkt mij ook wel lekker ja  ik ging gister kaas smelten en het daarna op ete, toen zei ik later echt heel droog: ielh mijn handen ruiken naar kaas  haha ik had met chocoladesaus <3 GSB op mijn arm gezet en daarna er vanaf gelikt 
whaha cool  Ja iemand uit mijn klas heeft er een foto van gemaakt alleen die heb ik nog niet op mijn computer staan. |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | June 5th, 2005 at 06:54am *Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
mmmm.... <3 GSB  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 5th, 2005 at 06:56am muffinqueen:*Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
mmmm.... <3 GSB  Ja het was echt heel lekker. En daarvoor had ik ook al slagroom van mijn arm afgelikt...  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 5th, 2005 at 06:56am *Sophie*:muffinqueen:*Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
mmmm.... <3 GSB  Ja het was echt heel lekker. En daarvoor had ik ook al slagroom van mijn arm afgelikt...  echt pure sex |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | June 5th, 2005 at 06:57am *Sophie*:*Sophie*:muffinqueen:*Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
mmmm.... <3 GSB  Ja het was echt heel lekker. En daarvoor had ik ook al slagroom van mijn arm afgelikt...  echt pure sex
 |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 5th, 2005 at 08:28am muffinqueen:*Sophie*:*Sophie*:muffinqueen:*Sophie*:---Roadkill---:*Sophie*:Steffie:billie_rocksmysocks:hahah wij gaan chips met kaas in de magnetron doen
hahah
mmmm.... <3 GSB  Ja het was echt heel lekker. En daarvoor had ik ook al slagroom van mijn arm afgelikt...
echt pure sex

je gaat die foto wel plaatsen, he?  |