Author | Message |
---|
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 22nd, 2005 at 08:02am wendy krijgt een laptop omdat ze over gaat  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 08:04am |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 08:28am ---Roadkill---:wendy krijgt een laptop omdat ze over gaat  Hmm ik ga ook over maar geen laptop.. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 22nd, 2005 at 08:29am Steffie:---Roadkill---:wendy krijgt een laptop omdat ze over gaat  Hmm ik ga ook over maar geen laptop..
ik krijg 2 dingen voor mijn rapport dit keer! een GD poster en een The Used cd  luckey me meestal krijg ik 10 eurie |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 08:29am iik ook niet helaas
mijn moeder heeft de helft van mn rock werchter kaartje betaald  
omdat ik over ben  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 08:31am Ik weet niet of ik wat krijg voor mijn rapport,,,warschijnlijk geld van me oma |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 08:42am kewl   |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 09:10am http://foxweb.marist.edu/users/emily.dovi/album5/album5.html#035
LEEF JE UIT....... |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 22nd, 2005 at 09:11am ah fuck tessa! ik klikte erop!!
een waarschuwing was fijn geweest! |
*Sophie* King For A Couple Of Days
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 22nd, 2005 at 09:13am Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 09:14am ah die link heb ik eens gezien, niet allemala emo's maar ja  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 09:16am *Sophie*:Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* wow dankejwel!  wauw hij is zwart! ik hou van zwarte computers! |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 09:19am hahah sal |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 22nd, 2005 at 09:21am Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* wow dankejwel!  wauw hij is zwart! ik hou van zwarte computers! Dat wist ik wel... en er staan ook alvast heel veel slashverhalen op |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 09:23am *Sophie*:Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* wow dankejwel!  wauw hij is zwart! ik hou van zwarte computers! Dat wist ik wel... en er staan ook alvast heel veel slashverhalen op ja klopt! heb je die allemaal geschreven? wooow  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 22nd, 2005 at 09:24am Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* wow dankejwel!  wauw hij is zwart! ik hou van zwarte computers! Dat wist ik wel... en er staan ook alvast heel veel slashverhalen op ja klopt! heb je die allemaal geschreven? wooow  Ja natuurlijk! Ik ben een hele getalenteerde schrijver! Nee dus niet, mijn gedichten zijn slecht... Ik denk niet dat iemand ze ooit mag lezen. |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | June 22nd, 2005 at 09:26am *Sophie*:Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Steffie:*Sophie*:Haha ik heb trouwens mijn eigen computer en mijn ouders controleren zulke dingen nooit... Dus ik kan gewoon alles ongestoord doen  Steffie wil ook eigen computer, eentje met hoger dan windows 95 en graag met internet...hmpf *Geeft Steffie een supermoderne computer met alles op en eraan* wow dankejwel!  wauw hij is zwart! ik hou van zwarte computers! Dat wist ik wel... en er staan ook alvast heel veel slashverhalen op ja klopt! heb je die allemaal geschreven? wooow  Ja natuurlijk! Ik ben een hele getalenteerde schrijver! Nee dus niet, mijn gedichten zijn slecht... Ik denk niet dat iemand ze ooit mag lezen.
mesne vinden mijn verhalen en gedichten goed enik vind ze bagger !!!! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | June 22nd, 2005 at 09:26am meetsal vinden mensen dingen van zichzelf shit ookal zijn ze niet shit |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | June 22nd, 2005 at 09:27am omg zone kind op kindertent ging helemaal een probleem maken omdat ik zei dat 1 van die emos nogal gay was  waarom nemen die lui alles zo serieus  |
 Age: - Gender: - Posts: 2737 | June 22nd, 2005 at 09:27am Steffie:meetsal vinden mensen dingen van zichzelf shit ookal zijn ze niet shit Ja idd, zelf ben je meestal nogal perfectionistisch en ben je het met andere teksten aan het vergelijken en denk je dat die veel beter zijn. |