Author | Message |
---|
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 8th, 2006 at 02:31pm Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
 green day blijft voor mij het best  no one can top that 
(behalve the ramones maar die zijn uitgestorven zowat)
Green Day is gewoon the shit, alleen tussendoor zijn andere bands ook super vet gaaf cool te gek 
yeah  Ik sluit me aan bij Merel en Sally |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 9th, 2006 at 07:07am Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
Green Day is gewoon the shit, alleen tussendoor zijn andere bands ook super vet gaaf cool te gek 
yeah  Ik sluit me aan bij Merel en Sally
hehe ik niet
bands die ik nu leuker vind: ja ik ben echt een verrader
sex pistols
a7x
garbage
en meer
ik denk dat t komt soor een overdosis aan GD xD
maar GD is nog steeds een van mn favorieten |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 9th, 2006 at 09:08am ik wil gewoon niet dat GD niet mijn favo band is
we hebben zoveel samen meegemaakt  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 9th, 2006 at 09:09am tja dat had ik ook al paar jaar....maar steeds dezelfde CD´s op repeat gaat ook vervelen he
misschien komt t terug als k t een tijdje niet luister  xD |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 9th, 2006 at 09:13am goed plan  -stopt cd's ver achter in kast- |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 9th, 2006 at 09:22am *doet t zelfde* |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | April 9th, 2006 at 11:03am The minority!:Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
hehe ik niet
sex pistols
a7x
ditto  |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | April 9th, 2006 at 11:10am The minority!:Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
hehe ik niet
sex pistols
a7x
garbage
en meer
ik denk dat t komt soor een overdosis aan GD xD
maar GD is nog steeds een van mn favorieten
k vind gd muziek juist niet vervelen.  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 9th, 2006 at 12:25pm ligt eraan hoelang je t luisterd |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 9th, 2006 at 12:28pm Gimme a fix.:The minority!:Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
hehe ik niet
sex pistols
a7x
ditto 
ik ben niet alleen xD |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 9th, 2006 at 12:48pm Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
yeah  Ik sluit me aan bij Merel en Sally Maar ik vind het niet erg hoor  Ik luister ook naar veel andere muziek dan een jaar geleden |
Greenzzz Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 8621 | April 9th, 2006 at 12:48pm Steffie:Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
yeah  Ik sluit me aan bij Merel en Sally Maar ik vind het niet erg hoor  Ik luister ook naar veel andere muziek dan een jaar geleden
same here... |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | April 9th, 2006 at 12:49pm Microwave furby:Steffie:Steffie:Microwave furby:Doornroosje:Microwave furby:Doornroosje:The minority!:a7x om green day te vervangen...gd mag voorprogramma zijn xD,
verader!
yeah  Ik sluit me aan bij Merel en Sally Maar ik vind het niet erg hoor  Ik luister ook naar veel andere muziek dan een jaar geleden
same here... vooral ook naar meer verschillende muziek. Eerst was het zo'n beetje alleen Green Day met nog drie of vier andere bands |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | April 10th, 2006 at 02:34pm wats gebeurd met het ik ga naar een green day concert!  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 10th, 2006 at 03:36pm I killed it
 sorry xD |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 10th, 2006 at 04:14pm echt waar  oooooh  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 10th, 2006 at 04:15pm hehehe  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | April 11th, 2006 at 10:13am she's a murderer! |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | April 11th, 2006 at 12:40pm nooooooooooooooo  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | April 11th, 2006 at 01:11pm
 sorry |