ik ga naar een green day concert en ik neem mee...
Author | Message |
---|---|
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1) |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!) |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ![]() |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid & niet meer nee? |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat En Tim is uit Di-rect gestapt ja. |
Greenzzz Falling In Love With The Board ![]() Age: - Gender: - Posts: 8621 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !! |
Options
Go back to top
Go back to top