ik ga naar een green day concert en ik neem mee...
Author | Message |
---|---|
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje ter verduidelijking: |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | k ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel ! |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel, Torchwood fic |
Ryan Ross. Basket Case ![]() Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel, Torchwood fic, veel geld |
Capt. Jack Harkness Addict ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel, Torchwood fic, veel geld, John Barrowman en Scott GIll |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB ![]() Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel, Torchwood fic, veel geld, John Barrowman en Scott GIll, mijn vriendjes vanop gsb ^-^ |
The Bears Are Coming Basket Case ![]() Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | ik ga naar een green day concert en ik neem mee: mijn oordopjes, pizza, lieve jongen met dreads, ticket, een aansteker, een andere hoofdact, dirtyphonics om op de afterparty te draaien, Hugh Laurie, bananechips, fototoestel, Thirteen, Schijnbewegingen, koetjesrepen, pakjes Taksi, mijn Franse toets, een GSB polsbandje, fish eye lens voor het fototoestel, aarbeienmilkshake, BlueJ, hoe & wat in het Zweeds, alcoholstiften, de Regel van Laplace, een opnameapparaatje, for(i=0, i>greenday, i=i+1), winterblind, Friendly Fires! (want er was te weinig publiek in effenaar), duvel, 24-pins connector, kipcorn en milkshake banaan (Jopie!!), een zonnebril, Fred&Ria , dafalgan codeine, Tim van (niet meer ) Di-rect, Sayid, anime dvd boxen, 7mb/s downloadsnelheid, Ciske de Rat, Teenage bottlerocket, Mad Sin !!, Late of the Pier, voorraadje hasj, Jon van Eerd, GSB, the Killers, een springkasteel, Twilight, dj Otto, glow in the dark sticks, vakantieplannen, Het Open Happiness lied van Coca-Cola, mijn electropop/new rave playlist, lucky star dansje, Safari Beach van Goose, springkasteel, Torchwood fic, veel geld, John Barrowman en Scott GIll, mijn vriendjes vanop gsb ^-^, Johan(band) |
Options
Go back to top
Go back to top