ik ga naar een green day concert en ik neem mee...

AuthorMessage
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:45pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:46pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo


sex , drugs and rock and roll !lmfao
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:49pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes

blood sex and booze Cool
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:51pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes, lijm
Michael Valentine
Falling In Love With The Board
Michael Valentine
Age: -
Gender: -
Posts: 6184
August 25th, 2005 at 01:52pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:53pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes ,lijm, scheermes, tandeborstel
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:53pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, alcoholstift om op te snuiven
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:54pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:55pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:56pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:56pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, the sex pistols
Michael Valentine
Falling In Love With The Board
Michael Valentine
Age: -
Gender: -
Posts: 6184
August 25th, 2005 at 01:57pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:57pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, the sex pistols, wodka
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:57pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken, cif om te snuiven
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:58pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken, cif om te snuiven, wodka, bacardi
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 01:58pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken,vodka, cif om te snuiven, wisky (sp?)
Ryan Ross.
Basket Case
Ryan Ross.
Age: 34
Gender: Female
Posts: 17712
August 25th, 2005 at 01:59pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken,vodka, cif om te snuiven, wisky, bacardii
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 02:00pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken,vodka, cif om te snuiven, wisky, bacardii, wc
Michael Valentine
Falling In Love With The Board
Michael Valentine
Age: -
Gender: -
Posts: 6184
August 25th, 2005 at 02:00pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken,vodka, cif om te snuiven, wisky, bacardii , poedersuiker om te snuiven
DARKPSYDE
Had A Life Before GSB
DARKPSYDE
Age: 32
Gender: Female
Posts: 26863
August 25th, 2005 at 02:01pm
ga naar een green day concert en ik neem mee: gsb,gsm ,mp3, fototoestel(len), fieneke,eten
, een tent,de zak, een tweepersoons matras,een extra onderbroek, zornik,johhny rotten, siddddddd,mijn sex pistols cd, sophie, xink, filmcamera,een laptop, een elektrische gitaar,koelkast, een tap van jupiler,plastieke bekerkes, een kroon,een matje voor mijn zak, een toverstaf,opblaasstoel bellenblaas, een rits emos,slagroom, chocoladesaus,ben en jerry ijs, wafels, lammie (me knuffel), gameboy ,pokémon kaarten, stiften om op pokémonkaarten te tekenen, een aansteker, vuurwerk, wiet, vééél alcohol, speed, cocain , rietje om drugs mee op te snuiven, en zo'n zilverpapier om drugs op te leggen,spuiten, vberse naalden, XTC , wierook , condooms ,sex speeltjes, sally ,marijana (sp?), frau horn, vibrator,dildo , een mes , scheermes, lijm, tandeborstel,alcoholstift om op te snuiven, pillen, siroop van de pillendraaier, the ramones, leeg medicijnen doosje om de lekkere geur te ruiken,vodka, cif om te snuiven, wisky, bacardii , poedersuiker om te snuiven,wc,kurt cobain
Register