Author | Message |
---|
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | September 15th, 2005 at 03:29am japp. Det står lite (väldigt lite - 38 ord) om att Billie Joe gör en röst i "Live Freaky Die Freaky". De e en liten bild också.
Man kan kolla på : http://www.metro.se/site2005/metro/metropdf.phtml
De e på s. 12 i riksupplagan. (d övriga vet ja inte)
Kanske va onödigt å göra ett helt nytt inlägg, men de va så dött här iallafall. |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | September 15th, 2005 at 02:23pm ok  jo håller med om att det är lite dött.... |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | September 16th, 2005 at 05:03am mm.. LITE... men de e ju skola nu å så... så man får väl ha lite förståelse att folk inte har all tid i världen.. |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | September 17th, 2005 at 09:13am ja absolut...
hmm brrr jag vill ha vår! jag sitter nu och skakar i hela kroppen... usch =/ vill gå i ide. |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | September 19th, 2005 at 04:07am Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
fast lite kul e de ju iallafall denna vinter.. när jag ska flytta =) ..
fast jag flyttar till lappland å där är det ju ännu mera vinter...
jaja.... |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | September 19th, 2005 at 04:50am redan...  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | September 19th, 2005 at 09:13am Lappland?? wtf! Lappland?? O_o ieek skulle aldrig klara av att bo så där kallt |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | September 22nd, 2005 at 06:33am nä inte ja heller.. närå..
ja tycker de ska bli kul men jobbigt när de e 100 mil till kompisarna =(.. men men.. |
fermented salmonella Geek
 Age: 36 Gender: Female Posts: 356 | October 2nd, 2005 at 03:32pm hege szege hege szege  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 5th, 2005 at 02:42am tror det stod om det i aftonbladet oxå för länge länge sen |
BlairBitch Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 15 | October 6th, 2005 at 09:19am HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
I vintras hade vi i södra skåne mer vinter än de i norra lappland  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 6th, 2005 at 09:42am BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
I vintras hade vi i södra skåne mer vinter än de i norra lappland  du får ta och visa en bild på hur mkt snö ni hade där nere  |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 02:29pm BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
I vintras hade vi i södra skåne mer vinter än de i norra lappland 
jaa usch mycket vinter *ryser*
jag tål inte kyla. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:33pm StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
jag tål inte kyla. jag gillar att åka skidor |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 02:34pm the-Dork:StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
jag tål inte kyla. jag gillar att åka skidor
ja det är kul.
men kyla? nä tack. hemskt.hemskt.hemskt. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:37pm StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
ja det är kul.
men kyla? nä tack. hemskt.hemskt.hemskt. *fniss. sant. kyla är *brrrr |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 02:39pm the-Dork:StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
ja det är kul.
men kyla? nä tack. hemskt.hemskt.hemskt. *fniss. sant. kyla är *brrrr
hahah och sen när man åker skidor och RAMLAR så blir man alldeles blöt och kall. och det är så jobbigt att gå upp varje morgon och ta sig till skolan när det är minusgrader!!
som ni nog märker så är jag gnällig, och har något emot snö och kyla.  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:40pm StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
ja det är kul.
hahah och sen när man åker skidor och RAMLAR så blir man alldeles blöt och kall. och det är så jobbigt att gå upp varje morgon och ta sig till skolan när det är minusgrader!!
som ni nog märker så är jag gnällig, och har något emot snö och  kyla.  HAHA, ingen fara  jag tycker likadant..typ fast de mysigt om det snöar ute o man sitter inne med en kopp varm choklad å typ ser på film eller nåt annat mysigt..  |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 02:42pm the-Dork:StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:the-Dork:StellaStoner:BlairBitch:HaHaI'mDead:Samma här. jag fattar inte att d ska va så jävla kallt. varför ska de va höst å vinter?
jaja....
ja det är kul.
som ni nog märker så är jag gnällig, och har något emot snö och  kyla.  HAHA, ingen fara  jag tycker likadant..typ fast de mysigt om det snöar ute o man sitter inne med en kopp varm choklad å typ ser på film eller nåt annat mysigt.. 
ja då är det riktigt mysigt  DÅ gillar jag vintern hahah |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 24th, 2005 at 03:13pm asså jag går omkring i lånkalsonger, sockor, vantar å skit Nu i Oktober. Hur ska de bli när de blir riktig vinter? jag kommer helt ärligt att Dö. jag tror faktiskt det på allvar. Jag fryser fan ihjäl. |