Author | Message |
---|
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 01:06pm jag ville att min lilla svart-vita kattunge skulle heta Sid Vicious 
alla i familjen röstade ner förslaget så nu heter hon stella.
därav mitt namn här hahah. kände att jag ville att alla skulle få veta att min katt - knarkar. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:13pm Det gör väl alla katter? |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 01:16pm Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
så då är min katt inte så speciell ändå *surar* |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:17pm StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
så då är min katt inte så speciell ändå *surar*  -har ingen katt- |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 01:20pm Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
så då är min katt inte så speciell ändå *surar*  -har ingen katt-
 |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:30pm Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
nej för gustav har en apa. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:30pm the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
nej för gustav har en apa. För tänk att jag har det va.  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:31pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
nej för gustav har en apa. För tänk att jag har det va. 
ja men det är skitballt  |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 01:32pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
hahah jag har en...kloakråtta  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:33pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
ja men det är skitballt  Jo. Ha. För att det är det.  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:34pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
ja men det är skitballt  Jo. Ha. För att det är det. 
mkt coolare än gris. typ apa är mer exotiskt  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:35pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
mkt coolare än gris. typ apa är mer exotiskt  Ja. Fast... Polkagris är exotiskt. Typ... Gränna. Det är exotiskt. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:36pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
mkt coolare än gris. typ apa är mer exotiskt  Ja. Fast... Polkagris är exotiskt. Typ... Gränna. Det är exotiskt.
hm aa. det har du faktis rätt i  då ska jag skaffa mig en Polkagris! |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:37pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
mkt coolare än gris. typ apa är mer exotiskt  Ja. Fast... Polkagris är exotiskt. Typ... Gränna. Det är exotiskt.
hm aa. det har du faktis rätt i  då ska jag skaffa mig en Polkagris! Måla brorsan.  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:39pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Det gör väl alla katter?
 jaa jo kanske det ..
hm aa. det har du faktis rätt i  då ska jag skaffa mig en Polkagris! Måla brorsan.  hahahaha. JAA! smart  han sitter å pluggar & kommer säkert inte märka ngt.. förrän imorn bitti när han tittar sig i spegeln o ba: wow! jag är exotisk
tihi |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:41pm |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:44pm Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:46pm the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:48pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:50pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  |