Author | Message |
---|
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:51pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  HAHAHIHI. jag fattar inte så mkt, men lite mer.. hm. är din brorsa näslös? - jag är tydligen fortfarande blondin -  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:55pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  HAHAHIHI. jag fattar inte så mkt, men lite mer.. hm. är din brorsa näslös? - jag är tydligen fortfarande blondin -  Nejdå... FJKABJFBHSFSBFJSDBH Dumma honom. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 01:57pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  HAHAHIHI. jag fattar inte så mkt, men lite mer.. hm. är din brorsa näslös? - jag är tydligen fortfarande blondin -  Nejdå... FJKABJFBHSFSBFJSDBH Dumma honom. ok, förlåt för att jag har IQ stolpe men du gör mig förvirrad så att jag inte fattar nånting. men jag skratta förut iaf  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 01:58pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  HAHAHIHI. jag fattar inte så mkt, men lite mer.. hm. är din brorsa näslös? - jag är tydligen fortfarande blondin -  Nejdå... FJKABJFBHSFSBFJSDBH Dumma honom. ok, förlåt för att jag har IQ stolpe men du gör mig förvirrad så att jag inte fattar nånting. men jag skratta förut iaf  Haha. Du är ju blondin, som... Jag. xD |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:00pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:
*fniss, *skratt, *JÄTTESKRATT  Jag önskar att brorsan var en... NÄS-APA! HAHA. hihi, jag fattar inte.. :\ *jag är blondin som.. oj. gustav  Han är näslös  -faller av stolen- Lmfao. Blondin  HAHAHIHI. jag fattar inte så mkt, men lite mer.. hm. är din brorsa näslös? - jag är tydligen fortfarande blondin -  Nejdå... FJKABJFBHSFSBFJSDBH Dumma honom. ok, förlåt för att jag har IQ stolpe men du gör mig förvirrad så att jag inte fattar nånting. men jag skratta förut iaf  Haha. Du är ju blondin, som... Jag. xD hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 02:04pm the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:04pm Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 02:05pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:09pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
men jag är svarthårig å det är ju typ motsatsen till blondin så jag borde väl va assmart, men de e jag inte. hm.. typ |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 02:12pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
men jag är svarthårig å det är ju typ motsatsen till blondin så jag borde väl va assmart, men de e jag inte. hm.. typ  Hah. Alla är korkade. xD |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 02:14pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
men jag är svarthårig å det är ju typ motsatsen till blondin så jag borde väl va assmart, men de e jag inte. hm.. typ  Hah. Alla är korkade. xD
i princip jaa  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:16pm StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
men jag är svarthårig å det är ju typ motsatsen till blondin så jag borde väl va assmart, men de e jag inte. hm.. typ  Hah. Alla är korkade. xD
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 02:17pm the-Dork:StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  Tror jah inte. Men det är Coolt att vara töntig.  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:21pm Sundance Kid.:the-Dork:StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  Tror jah inte. Men det är Coolt att vara töntig.  ja men. suck det var ju de jag mena  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 02:25pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  Tror jah inte. Men det är Coolt att vara töntig.  ja men. suck det var ju de jag mena  Okej då  För att du ju gjorde det då kanske! |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 24th, 2005 at 02:27pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  Tror jah inte. Men det är Coolt att vara töntig.  ja men. suck det var ju de jag mena  Okej då  För att du ju gjorde det då kanske! mohihimohaha  << fin gubbe, erm gubbar! |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 27th, 2005 at 04:23am hehe. okej.. ja kollade bara på det inlägget ovanför och.. Hehe ja fattar ingenting... men de kanske inte e meningen? |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 27th, 2005 at 09:40am the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:StellaStoner:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:hihi. aa fast jag är inte blondin på riktigt bara på insidan, mohaha  Hur lyckades du med det? O_o äsch inte så svårt  du är ju bara blondin på utsidan. xD Lmao. Ja. Haha. *fniss
i princip jaa  haha, jaa vrkligen! men det är coolt å va dum... eller..?  Tror jah inte. Men det är Coolt att vara töntig.  ja men. suck det var ju de jag mena  Okej då  För att du ju gjorde det då kanske! mohihimohaha  << fin gubbe, erm gubbar!
 |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 28th, 2005 at 02:55am HaHaI'mDead:hehe. okej.. ja kollade bara på det inlägget ovanför och.. Hehe ja fattar ingenting... men de kanske inte e meningen? det ska handla om att om nån har döpt husdjur efter kändisar... |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 1st, 2005 at 05:11pm terrier_punk:HaHaI'mDead:hehe. okej.. ja kollade bara på det inlägget ovanför och.. Hehe ja fattar ingenting... men de kanske inte e meningen? det ska handla om att om nån har döpt husdjur efter kändisar... inga kändisar..! |