Author | Message |
---|
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 25th, 2005 at 08:06am the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:-villhamikemappar- vill ha mike mappar eller vill ha mycket mappar..? blondinen visar sig igen  Vill ha Mike Mappar.  moahah. okej. mike dirnt..? =P Nae. Mikes Bike Mappar. Jo. Mike Dirnt. Det är väl självklart.  HAHA jag dör. inte.. men *fniss
jag funderade på att skaffa en.. men varför vill du ha de? fattar inte.. igen Därför. Att.  Nej. Jag vet inte. tihi. okej, men det kan väl vara bra å ha typ  Typ Ja. -villhakentmapp- -harredankentmapp- =) |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 25th, 2005 at 02:30pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:-villhamikemappar- vill ha mike mappar eller vill ha mycket mappar..? blondinen visar sig igen  Vill ha Mike Mappar.  moahah. okej. mike dirnt..? =P Nae. Mikes Bike Mappar. Jo. Mike Dirnt. Det är väl självklart.  HAHA jag dör. inte.. men *fniss
jag funderade på att skaffa en.. men varför vill du ha de? fattar inte.. igen Därför. Att.  Nej. Jag vet inte. tihi. okej, men det kan väl vara bra å ha typ  Typ Ja. -villhakentmapp- -harredankentmapp- =) aaa men. åhh! -villhagreendaymapp- -ojharredangreendaymapp- mohaha |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 25th, 2005 at 02:36pm the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:-villhamikemappar- vill ha mike mappar eller vill ha mycket mappar..? blondinen visar sig igen  Vill ha Mike Mappar.  moahah. okej. mike dirnt..? =P Nae. Mikes Bike Mappar. Jo. Mike Dirnt. Det är väl självklart.  HAHA jag dör. inte.. men *fniss
jag funderade på att skaffa en.. men varför vill du ha de? fattar inte.. igen Därför. Att.  Nej. Jag vet inte. tihi. okej, men det kan väl vara bra å ha typ  Typ Ja. -villhakentmapp- -harredankentmapp- =) aaa men. åhh! -villhagreendaymapp- -ojharredangreendaymapp- mohaha  Ojdå... Muahaa  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 25th, 2005 at 02:37pm Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:the-Dork:Sundance Kid.:-villhamikemappar- vill ha mike mappar eller vill ha mycket mappar..? blondinen visar sig igen  Vill ha Mike Mappar.  moahah. okej. mike dirnt..? =P Nae. Mikes Bike Mappar. Jo. Mike Dirnt. Det är väl självklart.  HAHA jag dör. inte.. men *fniss
jag funderade på att skaffa en.. men varför vill du ha de? fattar inte.. igen Därför. Att.  Nej. Jag vet inte. tihi. okej, men det kan väl vara bra å ha typ  Typ Ja. -villhakentmapp- -harredankentmapp- =) aaa men. åhh! -villhagreendaymapp- -ojharredangreendaymapp- mohaha  Ojdå... Muahaa  jag är sååå tråkig. det är ingen av mina kompisar som gillar min humor.. typ. :\ |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 25th, 2005 at 02:45pm the-Dork:jag är sååå tråkig. det är ingen av mina kompisar som gillar min humor.. typ. :\ Så kan det gå. Det är ingen som gillar min humor heller. För den är elak, kvick och trångsynt  . |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 26th, 2005 at 05:49am Sundance Kid.:terrier_punk:hur ser era GD mappar ut i datorn? mina ser alla fall ut såhär
Album: http://i11.photobucket.com/albums/a178/BeddiZ/GDmappalbum.jpg
Övrigt: http://i11.photobucket.com/albums/a178/BeddiZ/GDmappvrigt.jpg
ordning o reda här  Jag vill klicka på dom.  nej det funkar tyvärr inte, men det är en hyfsad ordning o dom oxå |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 26th, 2005 at 07:22am terrier_punk:Sundance Kid.:terrier_punk:hur ser era GD mappar ut i datorn? mina ser alla fall ut såhär
ordning o reda här  Jag vill klicka på dom.  nej det funkar tyvärr inte, men det är en hyfsad ordning o dom oxå Det stillar inte min brinnande nyfikenhet.  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 27th, 2005 at 02:59am Sundance Kid.:terrier_punk:Sundance Kid.:terrier_punk:hur ser era GD mappar ut i datorn? mina ser alla fall ut såhär
ordning o reda här  Jag vill klicka på dom.  nej det funkar tyvärr inte, men det är en hyfsad ordning o dom oxå Det stillar inte min brinnande nyfikenhet.  nä.... då ska du bara se alla andra musik mappar  nej nu ska jag vara tyst... |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 27th, 2005 at 03:30am shit vilken ordnig, ja har allt lite huller om buller.. eller.. lite ordning har ja nog.. typ |
MakeDamnSure Geek
 Age: - Gender: - Posts: 432 | October 27th, 2005 at 09:45am hehe jag har igen ordning jag heller...måste fixa den snart |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 1st, 2005 at 05:19pm Gustav Lawlz.:the-Dork:jag är sååå tråkig. det är ingen av mina kompisar som gillar min humor.. typ. :\ Så kan det gå. Det är ingen som gillar min humor heller. För den är elak, kvick och trångsynt  . vilka avancerade ord du använde. orka de.  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | November 2nd, 2005 at 02:26am the-Dork:Gustav Lawlz.:the-Dork:jag är sååå tråkig. det är ingen av mina kompisar som gillar min humor.. typ. :\ Så kan det gå. Det är ingen som gillar min humor heller. För den är elak, kvick och trångsynt  . vilka avancerade ord du använde. orka de.   |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 2nd, 2005 at 04:32pm LMAO @ Gustav.:the-Dork:Gustav Lawlz.:the-Dork:jag är sååå tråkig. det är ingen av mina kompisar som gillar min humor.. typ. :\ Så kan det gå. Det är ingen som gillar min humor heller. För den är elak, kvick och trångsynt  . vilka avancerade ord du använde. orka de.   haha  |
tenzy Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 4 | November 4th, 2005 at 07:49am vad snygg ordning du har!  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 4th, 2005 at 07:52am tack tenzy, välkommen hit föressten |
tenzy Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 4 | November 4th, 2005 at 07:54am tack tack, ska bara försöka lära mig allt på sidan oxå hehe  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 4th, 2005 at 09:50am hejhej o välkommen. jo, det är knepigt i början..  men men. sidan är ganska ball faktiskt.. |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 4th, 2005 at 02:09pm GSB forumet är typ mitt favvo forum |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 4th, 2005 at 06:44pm terrier_punk:GSB forumet är typ mitt favvo forum
HÃ¥ller me 
ultimategreenday forumet e oxå helt ok  men inte så många som skriver där  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | November 5th, 2005 at 06:42am terrier_punk:GSB forumet är typ mitt favvo forum Jag ska skvallra...
Men nej. Dujo kommer att bli glad. |