Author | Message |
---|
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | October 19th, 2005 at 04:37pm jodu, när jag tänker efter så är den det...men dem e ganska så bra. får ju hålla med om att deras texter är lite speciella, men inget fel med det. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 20th, 2005 at 09:04am Nej. Deras texter är allt annat än speciella. x( |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 20th, 2005 at 12:26pm mm, håller med. faktiskt... |
it's hardcore honey. Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 12:38pm Sundance Kid.:Joo. Tycker inte om Pierres röst. Gnäll, Gnäll, Gnäll: "How did this happen to me?" ;;_;; Buhuhu...
Nej. Nu ska Pessimsit-Gustav vara tyst xD
 hahah "gnäll pierre"
du har så rätt, så rätt. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 12:41pm StellaStoner:Sundance Kid.:Joo. Tycker inte om Pierres röst. Gnäll, Gnäll, Gnäll: "How did this happen to me?" ;;_;; Buhuhu...
 hahah "gnäll pierre"
du har så rätt, så rätt. YAY. Det var skönt att höra.  |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 12:47pm Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Joo. Tycker inte om Pierres röst. Gnäll, Gnäll, Gnäll: "How did this happen to me?" ;;_;; Buhuhu...
 hahah "gnäll pierre"
du har så rätt, så rätt. YAY. Det var skönt att höra. 
det var en bra sammanfattning på simple plan !!
gnäll. gnäll. gnäll. haha |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 12:54pm StellaStoner:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Joo. Tycker inte om Pierres röst. Gnäll, Gnäll, Gnäll: "How did this happen to me?" ;;_;; Buhuhu...
 hahah "gnäll pierre"
gnäll. gnäll. gnäll. haha Jo jag vet. Lyckas alltid. Typ. Eller något sånt.  |
 Age: - Gender: - Posts: 778 | October 24th, 2005 at 12:57pm Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:StellaStoner:Sundance Kid.:Joo. Tycker inte om Pierres röst. Gnäll, Gnäll, Gnäll: "How did this happen to me?" ;;_;; Buhuhu...
 hahah "gnäll pierre"
gnäll. gnäll. gnäll. haha Jo jag vet. Lyckas alltid. Typ. Eller något sånt. 
hahahh  |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 24th, 2005 at 03:23pm joe h.. lite speciell röst har han ju. Men ja tycker dom e skitbra iallafall  men alla får ju självklart tycka vad de vill  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 26th, 2005 at 05:39am ärligt talat så är SP ganska dåliga, lyssnar inte på dom nå mer men va fan, vill gå på konsert |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 27th, 2005 at 03:48am hehe okej. ja tycker dom e bra, men de va ett tag sen ja lyssna på dom.. har lixom hittat ett steg Bättre musik.. typ |
The_Carro_of_suburbia Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: - Gender: - Posts: 2 | October 27th, 2005 at 04:09am ååh jag vill gå!
jag skulle åkt dit med min kompis, men hon fick inte =( och då fick inte jag heller =(=( |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 27th, 2005 at 04:46am The_Carro_of_suburbia:ååh jag vill gå!
jag skulle åkt dit med min kompis, men hon fick inte =( och då fick inte jag heller =(=( tjata på som bara den, hon kanske ändrar sig.... ni är fortfarande välkommen hit |
User Not Found Geek
 Age: - Gender: - Posts: 171 | October 27th, 2005 at 04:53am terrier_punk:The_Carro_of_suburbia:ååh jag vill gå!
jag skulle åkt dit med min kompis, men hon fick inte =( och då fick inte jag heller =(=( tjata på som bara den, hon kanske ändrar sig.... ni är fortfarande välkommen hit
mm precis tjata! |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | October 27th, 2005 at 03:31pm Jo han har lite gnällig röst men jag tycker att lyricen på Welcome to my life och Untitled är ganska bra  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 28th, 2005 at 02:59am Maiiiz:Jo han har lite gnällig röst men jag tycker att lyricen på Welcome to my life och Untitled är ganska bra  mm, o det är typ det enda |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 1st, 2005 at 05:22pm när är konserten? asså man kunde fråga frågor till dom på PA en gång.. bara så ni vet.
PA = playahead |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 2nd, 2005 at 05:40pm the-Dork:när är konserten? asså man kunde fråga frågor till dom på PA en gång.. bara så ni vet.
PA = playahead
d va typ dan innan senaste konserten?  har ja rätt? ^^,
va heteru på pa? ;D
ja heter Whatyouwill ^^, |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | November 3rd, 2005 at 04:56am 25 januari |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | November 3rd, 2005 at 09:16am Extraordinary-Girl:the-Dork:när är konserten? asså man kunde fråga frågor till dom på PA en gång.. bara så ni vet.
PA = playahead
d va typ dan innan senaste konserten?  har ja rätt? ^^,
va heteru på pa? ;D
ja heter Whatyouwill ^^, aha. jag har ingen aning, kommer bara ihåg att ja logga in o så frågade massa folk dom å dom svara. typ.
ja heter *host*splaash*host* .ingahost.
jag ska gå in på din ^^, |