Author | Message |
---|
__she__ Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: 32 Gender: Female Posts: 38 | October 19th, 2005 at 10:05am Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 19th, 2005 at 10:07am __she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö? |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 19th, 2005 at 11:01am skojigt  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | October 19th, 2005 at 12:17pm Stockholm! Eller nja, en bit norr om. |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 19th, 2005 at 01:49pm naaajs. vart norr om sthlm? (: |
__she__ Shoot Me, I'm A Newbie
 Age: 32 Gender: Female Posts: 38 | October 19th, 2005 at 02:12pm I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
Jag vet inte om jag vill lägga ut på internet exakt var jag bor (sorry  ), det är ett litet samhälle. Men får man fråga varför du undra? |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 20th, 2005 at 09:05am __she__:I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
Jag vet inte om jag vill lägga ut på internet exakt var jag bor (sorry  ), det är ett litet samhälle. Men får man fråga varför du undra? Jag har varit utanför Malmö. Fast inte i Malmö  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | October 21st, 2005 at 11:03am the-Dork:naaajs. vart norr om sthlm? (:
Njaa du... inte långt iaf, tar ca 20 min in till Östra Station  |
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | October 21st, 2005 at 12:32pm Bor i sundsvall! och tråkigt som fan är det här! |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 22nd, 2005 at 05:27am ´Scumbag´:Bor i sundsvall! och tråkigt som fan är det här! Jag har bott i Sundsvall  |
idiota´ Geek
 Age: - Gender: - Posts: 372 | October 22nd, 2005 at 11:27am Maiiiz:the-Dork:naaajs. vart norr om sthlm? (:
Njaa du... inte långt iaf, tar ca 20 min in till Östra Station 
jaha, men det var ju inte långt härifrån  |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 24th, 2005 at 06:04am Sundance Kid.:__she__:I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
Jag vet inte om jag vill lägga ut på internet exakt var jag bor (sorry  ), det är ett litet samhälle. Men får man fråga varför du undra? Jag har varit utanför Malmö. Fast inte i Malmö 
jag har vart i malmö, på tågstationen efter green day konserten... |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 24th, 2005 at 12:29pm terrier_punk:Sundance Kid.:__she__:I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
Jag vet inte om jag vill lägga ut på internet exakt var jag bor (sorry  ), det är ett litet samhälle. Men får man fråga varför du undra? Jag har varit utanför Malmö. Fast inte i Malmö 
jag har vart i malmö, på tågstationen efter green day konserten... Vad gjorde du i Malmö då? Bor du i Danmark? |
ataris Jackass
 Age: 36 Gender: Female Posts: 1126 | October 26th, 2005 at 05:24am Sundance Kid.:terrier_punk:Sundance Kid.:__she__:I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
jag har vart i malmö, på tågstationen efter green day konserten... Vad gjorde du i Malmö då? Bor du i Danmark? näe, direkt efter konserten drog jag med min kompis till skåne o sen några dagar efter åkte jag hem till mig tröttare än någonsin, fast tänk att jag hittade till tåget  |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | October 26th, 2005 at 07:11am terrier_punk:Sundance Kid.:terrier_punk:Sundance Kid.:__she__:I Am Gillian Lawlz.:__she__:Jag bor en bit ifrån Malmö, och så bor jag i Malmö (mina föräldrar är skilda) Vart utanför Malmö?
jag har vart i malmö, på tågstationen efter green day konserten... Vad gjorde du i Malmö då? Bor du i Danmark? näe, direkt efter konserten drog jag med min kompis till skåne o sen några dagar efter åkte jag hem till mig tröttare än någonsin, fast tänk att jag hittade till tåget  Oh. Aha  |
Maiiiz Geek
 Age: - Gender: - Posts: 226 | October 27th, 2005 at 03:36pm the-Dork:Maiiiz:the-Dork:naaajs. vart norr om sthlm? (:
Njaa du... inte långt iaf, tar ca 20 min in till Östra Station 
jaha, men det var ju inte långt härifrån 
nee  Men jag orkar knappt åka in till stan numera, för det är så jävla kallt! Då vill man inte lämna tåget för där är det ändå ganska mysigt... bara åka i evigheter och kolla ut genom fönstret...ahhh... |
´Scumbag´ Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 582 | October 28th, 2005 at 11:57am Blessed By A Nightmare.:´Scumbag´:Bor i sundsvall! och tråkigt som fan är det här! Jag har bott i Sundsvall 
okej, vad nice. vart i sundsvall bodde du då? |
revol_DG Geek
 Age: - Gender: - Posts: 107 | October 31st, 2005 at 05:49pm Jag bor i Dö-Vik..
Örnsköldsvik.
.__. |
Gustavatron. Addict
 Age: - Gender: - Posts: 12813 | November 1st, 2005 at 05:35am ´Scumbag´:Blessed By A Nightmare.:´Scumbag´:Bor i sundsvall! och tråkigt som fan är det här! Jag har bott i Sundsvall 
okej, vad nice. vart i sundsvall bodde du då? Ingen aning <(._.)> |
Extraordinary-Girl Geek
 Age: - Gender: - Posts: 421 | November 1st, 2005 at 04:16pm Ja bor i förortsbetongen i sthlm, en t-bane station till kista centrum ^^,
glad att ja inte bor nån annanstans ;D |