Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 9th, 2005 at 02:19pm |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2005 at 02:19pm muffinqueen:Junkie Princess: wie wil seks?
met een geest of een persoon? 
persoon
angel face:Junkie Princess: wie wil seks?
IK IK IK IK....maar niet met jou ...toch? TOCH?
nee met wie je wil
~*HauSHiNKa*~:Junkie Princess: wie wil seks?
like right now 
just!!
Die, Die and Die again:
seks  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 9th, 2005 at 02:20pm Junkie Princess: wie wil seks?
ikke me geesten !!!! |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2005 at 02:20pm ok dan  |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | November 9th, 2005 at 02:20pm met welke persoon? |
~*HauSHiNKa*~ Geek
 Age: 38 Gender: Female Posts: 294 | November 9th, 2005 at 02:20pm when do we meet beejbie  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 9th, 2005 at 02:20pm -zoekt de geest van sid-  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | November 9th, 2005 at 02:21pm FLY ON THE WINGS OF LOVE!!
*spring spring op happy hardcore* |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 9th, 2005 at 02:21pm It's all about me*:FLY ON THE WINGS OF LOVE!!
*spring spring op happy hardcore*
O______________________O |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2005 at 02:22pm muffinqueen:met welke persoon?
ik met een hete geile shmexy jongen met wie ik vanavond pasioneel gezoend heb, ik helemaal geil gemaakt heb en met wie ik terug 2 maanden samen bent 
MAAR HIJ IS VAN MIJ EN IEDEREEN BLIJFT ERAF |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | November 9th, 2005 at 02:22pm It's all about me*:FLY ON THE WINGS OF LOVE!!
MAURA HET GAAT HIER OVER BONKEN BATSEN NEUKEN EN SEX kom jij ana met je : *spring spring op happy hardcore* |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | November 9th, 2005 at 02:22pm Gimme a fix.:It's all about me*:FLY ON THE WINGS OF LOVE!!
O______________________O
dat had ik dus ook |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2005 at 02:22pm angel face:It's all about me*:FLY ON THE WINGS OF LOVE!!
MAURA HET GAAT HIER OVER BONKEN BATSEN NEUKEN EN SEX kom jij ana met je : *spring spring op happy hardcore*
 go tessa |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | November 9th, 2005 at 02:23pm Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?
ik met een hete geile shmexy jongen met wie ik vanavond pasioneel gezoend heb, ik helemaal geil gemaakt heb en met wie ik terug 2 maanden samen bent 
MAAR HIJ IS VAN MIJ EN IEDEREEN BLIJFT ERAF
OMG lore!! is dat normaal in belgie ofzo : ik helemaal geil gemaakt heb
 |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | November 9th, 2005 at 02:24pm angel face:Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?

je moet de hele zin zien
'de jongen die ik helemaal geil gemaakt heb'
 |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | November 9th, 2005 at 02:25pm Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?
een trio dan?
*excuseer* ik kon het niet laten  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | November 9th, 2005 at 02:25pm Junkie Princess:angel face:Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?

je moet de hele zin zien
'de jongen die ik helemaal geil gemaakt heb'
 lmfoa
dan NOG !! is dat normaal in belgie!! die taal dat hoort niet dat zeg je niet  |
~*HauSHiNKa*~ Geek
 Age: 38 Gender: Female Posts: 294 | November 9th, 2005 at 02:26pm ja tessa, da noeme ze nu vlaams  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | November 9th, 2005 at 02:26pm muffinqueen:Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?
een trio dan?
*excuseer* ik kon het niet laten 
 |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | November 9th, 2005 at 02:26pm muffinqueen:Junkie Princess:muffinqueen:met welke persoon?
een trio dan?
*excuseer* ik kon het niet laten 
 |