Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 21st, 2006 at 02:15pm Steffie:Fluffmonster:Junkie Princess:sorry bregt, ik heb niets tegen jou
maar drugs spreekt ons niet aan om het te nemen. erover serieus praten ok, ermee lachen ook goed. maar we beseffen hier allemaal wat drugs met je kan doen. we weten allemaal wat r met sid gebeurt is en dat brengt dan die afschuw voor drugs ook (wat eigenlijk goed is)
nogmaals, niets ersoonlijk tegen jou, maar het spreekt niet echt aan om het te nemen
groot gelijk   inderdaad ja helemaal waar
zijn zat voorbeelden o.a. Sid |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 21st, 2006 at 02:16pm sid is bij ons de meest bekendste, denkik zo |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 21st, 2006 at 02:16pm The minority!:Steffie:Fluffmonster:Junkie Princess:sorry bregt, ik heb niets tegen jou
maar drugs spreekt ons niet aan om het te nemen. erover serieus praten ok, ermee lachen ook goed. maar we beseffen hier allemaal wat drugs met je kan doen. we weten allemaal wat r met sid gebeurt is en dat brengt dan die afschuw voor drugs ook (wat eigenlijk goed is)
nogmaals, niets ersoonlijk tegen jou, maar het spreekt niet echt aan om het te nemen
zijn zat voorbeelden o.a. Sid of Tim Armstrong, niet dood maar wel twee keer bijna door een overdosis. Of Ozzy Osbourne, aan hem kun je de gevolgen ook wel zien lijkt me. |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | February 21st, 2006 at 02:17pm *zwijgt in alle talen* |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 21st, 2006 at 02:18pm je hoeft niet te zwijgen hoor, iedereen heeft nog steeds recht op eigen mening, maar ik had zo het gevoel dat niemand echt zich aangesproken voelde om wiet te gaan proberen omdat je er veel over praatte, das alles. |
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 21st, 2006 at 02:20pm Steffie:The minority!:Steffie:Fluffmonster:Junkie Princess:sorry bregt, ik heb niets tegen jou
zijn zat voorbeelden o.a. Sid of Tim Armstrong, niet dood maar wel twee keer bijna door een overdosis. Of Ozzy Osbourne, aan hem kun je de gevolgen ook wel zien lijkt me.
ozzy is een beetje dement aan het worden  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 21st, 2006 at 02:22pm Gimme a fix.:Steffie:The minority!:Steffie:Fluffmonster:Junkie Princess:sorry bregt, ik heb niets tegen jou
zijn zat voorbeelden o.a. Sid of Tim Armstrong, niet dood maar wel twee keer bijna door een overdosis. Of Ozzy Osbourne, aan hem kun je de gevolgen ook wel zien lijkt me.
ozzy is een beetje dement aan het worden   en ik kan me voorstellen dat dat toch echt door de dope komt. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 21st, 2006 at 02:22pm ja
ey paulien staat een ] teveel in je sig  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 21st, 2006 at 02:23pm Steffie:Gimme a fix.:Steffie:The minority!:Steffie:Fluffmonster:Junkie Princess:sorry bregt, ik heb niets tegen jou
ozzy is een beetje dement aan het worden   en ik kan me voorstellen dat dat toch echt door de dope komt.
ja waarschijnlijk  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 21st, 2006 at 02:24pm The minority!:ja
ey paulien staat een ] teveel in je sig 
woeps  -veranderd- |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 21st, 2006 at 02:24pm |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 21st, 2006 at 02:25pm zo is het beter  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 21st, 2006 at 02:27pm idd |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 21st, 2006 at 02:31pm ja  |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 21st, 2006 at 03:31pm bla bla bla!  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 22nd, 2006 at 06:46am llalala |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 22nd, 2006 at 06:56am wist je dat ik vanochtend heel raar wakker werd en dat ik nu last heb van me nek  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 22nd, 2006 at 07:17am dan heb je raar gelegen :s |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 22nd, 2006 at 07:17am ik een niuew verhaal schrijf |
Belle* Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12988 | February 22nd, 2006 at 07:19am ik wil een brief schrijven naar iemand.. |