Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 09:20am The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
kwa muziek en kleding wel  voor de rest niet dan?
ze is erg streng op punten ik moet altijd 80% halen enzo en ze word erg snel kwaad |
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 28th, 2006 at 09:25am Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
ze is erg streng op punten ik moet altijd 80% halen enzo en ze word erg snel kwaad stom -_-
mijn pa zeikt ook altijd als k een 8/10 haal is t zo van dat had ook een 9/10 kunnen zijn ....-_- ouders... |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 09:26am The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
ze is erg streng op punten ik moet altijd 80% halen enzo en ze word erg snel kwaad stom -_-
mijn pa zeikt ook altijd als k een 8/10 haal is t zo van dat had ook een 9/10 kunnen zijn ....-_- ouders...
idd -_____-  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 28th, 2006 at 09:32am M'n posters zijn errrr!!!
 <3 |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 09:32am coolheid  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 28th, 2006 at 09:33am en mn broer had een pakket van n biermerk gekocht e daar zat een pet bij dus die kreeg ik en hij had een girlyshirt besteld
dus k heb ook nog een gratis pet en shirt |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 28th, 2006 at 09:33am Gimme a fix.:coolheid  yeah  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | February 28th, 2006 at 09:50am weetje hoe vet?
sommige van die 70's punk bands
treden nog steeds op
buzzcocks
SLF |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 10:43am Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
mijn pa zeikt ook altijd als k een 8/10 haal is t zo van dat had ook een 9/10 kunnen zijn ....-_- ouders...
idd -_____- 
ik moet dit trimister meer halen dan het vorige trimister of ik ben mijn gitaar kwijt 
en ik moet iedere dag ongeveer 4 uur leren in de vakantie  |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | February 28th, 2006 at 10:46am Junkie Princess:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
idd -_____- 
ik moet dit trimister meer halen dan het vorige trimister of ik ben mijn gitaar kwijt 
en ik moet iedere dag ongeveer 4 uur leren in de vakantie 
auw wat als ge met glans erdoor bent ? |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 10:47am belgian idiot:Junkie Princess:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
idd -_____- 
auw wat als ge met glans erdoor bent ?
in de vakantie leren O_____O ocharme O_O |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 10:49am Gimme a fix.:belgian idiot:Junkie Princess:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
idd -_____- 
in de vakantie leren O_____O ocharme O_O erdoor was ik hoor, ik had meer dan 75%
maar nu moet ik nog meer  anders moet ik mijn gitaar afgeven. da leren is ongeloofelijk saai en de leerstof is zo bitter weinig da ik vlug klaar ben,ma da gelove ze ier thuis nie. en huistaken maken is ook niet werken volgens hun -_- |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:18pm Junkie Princess:Gimme a fix.:belgian idiot:Junkie Princess:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:The minority!:Gimme a fix.:mijn ma heeft misfits schoenen voor mij gekocht <3 jouw moederis gaaf!
idd -_____- 
in de vakantie leren O_____O ocharme O_O erdoor was ik hoor, ik had meer dan 75%
maar nu moet ik nog meer  anders moet ik mijn gitaar afgeven. da leren is ongeloofelijk saai en de leerstof is zo bitter weinig da ik vlug klaar ben,ma da gelove ze ier thuis nie. en huistaken maken is ook niet werken volgens hun -_- Ik ken het Belgische schoolsysteem niet echt maar 75% halen is dat hetzelfde als voor een vak een cijfer 7.5 halen? |
die gozer Idiot
 Age: - Gender: - Posts: 827 | February 28th, 2006 at 12:19pm yupzor |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:23pm Dan vind ik echt stom dat iemand van zijn ouders altijd hoger dan een 7.5 moet halen, of zelfs hoger dan een 8. Als je gewoon je best doet dan is een 7.5 toch een mooi cijfer |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 12:25pm er zijn wel een paar uitzonderingen zoals lichaamlijke opvoeding bijvoorbeeld daar vinden mijn ouders het niet erg als ik slechte punten haal |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 28th, 2006 at 12:26pm wat is er mis met een 7.5! O_o
wist je dat ik net met een dunschiller in mijn vinger heb gesneden en dat wij geel naar kamille ruikend wc papier hebben |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 12:26pm van mij ook niet. en voor po ook niet |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:27pm Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
wist je dat ik net met een dunschiller in mijn vinger heb gesneden en dat wij geel naar kamille ruikend wc papier hebben
Ik vind er niks mis mee!
Dunschillers zijn eng en dat wc papeir ook |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:27pm Junkie Princess:van mij ook niet. en voor po ook niet wat is po? |