Author | Message |
---|
DARKPSYDE Had A Life Before GSB
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 12:28pm Steffie:Junkie Princess:van mij ook niet. en voor po ook niet wat is po?
plastische opvoeding (tekenen enzo) |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 28th, 2006 at 12:29pm Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
wist je dat ik net met een dunschiller in mijn vinger heb gesneden en dat wij geel naar kamille ruikend wc papier hebben
Ik vind er niks mis mee!
Dunschillers zijn eng en dat wc papeir ook
nee man, het is best wel cool
mijn vader zeikt eigenlijk nooit over mijn cijfers, als ik een onvoldoende haal doet hij ook alleen maar dit:
 jammer, beter leren dan maar
en voldoende:
 mooi |
Capt. Jack Harkness Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:30pm Gimme a fix.:Steffie:Junkie Princess:van mij ook niet. en voor po ook niet wat is po?
plastische opvoeding (tekenen enzo) oh ok
bij ons op school zijn ze echt debiel. Je moet per jaar in de bovenbouw een aantal onderdelen van lichamelijke opvoeding hebben afgesloten en je mag er maar 1 niet kunnen (van de 15 dingen ofzo) anders sta je meteen onvoldoende en dan moet je vervangende opdrachten doen. Best triest want ik kan wel turnen en basketballen enzo, maar niet rennen. En iedreen kan wel een aantal dingen niet. |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:31pm Party Pooper:Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
wist je dat ik net met een dunschiller in mijn vinger heb gesneden en dat wij geel naar kamille ruikend wc papier hebben
Ik vind er niks mis mee!
mijn vader zeikt eigenlijk nooit over mijn cijfers, als ik een onvoldoende haal doet hij ook alleen maar dit:
en voldoende:
 mooi Relaxte ouders. De mijne zeiken ook nooit, dat doe ik zelf want ik ben niet snel tevreden over mijn schoolwerk en ik ben een stesskip  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 12:32pm Steffie:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
Ik vind er niks mis mee!
en voldoende:
 mooi Relaxte ouders. De mijne zeiken ook nooit, dat doe ik zelf want ik ben niet snel tevreden over mijn schoolwerk en ik ben een stesskip 
ik ook  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:44pm Gimme a fix.:Steffie:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
Ik vind er niks mis mee!
en voldoende:
 mooi Relaxte ouders. De mijne zeiken ook nooit, dat doe ik zelf want ik ben niet snel tevreden over mijn schoolwerk en ik ben een stesskip 
ik ook  het komt meestal wel goed, maar van tevoren zie ik het niet zo zitten |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 12:51pm ik moet schandalig veel halen. als ik onder de acht zit vinden ze het al slecht  |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 12:52pm bij mij vinden ze het minder goed maar niet echt slecht |
 Age: 33 Gender: Female Posts: 26863 | February 28th, 2006 at 12:52pm Gimme a fix.:bij mij vinden ze het minder goed maar niet echt slecht
als ik onder de 8 haal |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:53pm Junkie Princess:ik moet schandalig veel halen. als ik onder de acht zit vinden ze het al slecht   dat vind ik echt shit! Een 8 is een heel hoog cijfer, als het voldoende is is het goed. |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 28th, 2006 at 12:53pm Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
Ik vind er niks mis mee!
en voldoende:
ik ook  het komt meestal wel goed, maar van tevoren zie ik het niet zo zitten
dat heb ik ook, ik dnek savonds als ik ga slapen altijd: oh god ik weet het niet! |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 12:54pm Party Pooper:Steffie:Gimme a fix.:Steffie:Party Pooper:Steffie:Party Pooper:wat is er mis met een 7.5! O_o
Ik vind er niks mis mee!
en voldoende:
ik ook  het komt meestal wel goed, maar van tevoren zie ik het niet zo zitten
dat heb ik ook, ik dnek savonds als ik ga slapen altijd: oh god ik weet het niet! en dan moet je echt snel stoppen met denken anders ga je alleen maar steeds erger stressen. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 12:56pm da heb ik vaak  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 28th, 2006 at 01:07pm ik stress gewoon door en dan val ik inslaap en dan sochtends heb ik het weer, echt klote. ik heb dat vooral met frans en duits |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | February 28th, 2006 at 01:53pm ik met wiskunde  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 01:57pm ik met werkstukken |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | February 28th, 2006 at 01:58pm daar ben ik ALTIJD te laat mee |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 12142 | February 28th, 2006 at 02:07pm Party Pooper:daar ben ik ALTIJD te laat mee ja dat dus ook  |
Effy Addict
 Age: 34 Gender: Female Posts: 13565 | March 1st, 2006 at 03:45am ik ziek ben
dat het hier sneeuwt
ik gister meer dan 7 keer wakker ben geworden
allemaal vreemde dromen had die best wel eng waren |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | March 1st, 2006 at 04:23am ik ook o_O |