Author | Message |
---|
The Bears Are Coming Basket Case
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 12th, 2005 at 03:08pm volgens mij verslapt lak ze alleen behalve
die doorzichtige |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 12th, 2005 at 03:09pm another line without a hook I held you close as we both shook |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | December 12th, 2005 at 03:11pm The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
woooow!! mijne nick sta in da zinneke!!  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 12th, 2005 at 03:12pm **line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
woooow!! mijne nick sta in da zinneke!!  hoe zou dat komen? |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | December 12th, 2005 at 03:13pm The minority!:**line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
woooow!! mijne nick sta in da zinneke!!  hoe zou dat komen?
omda mcr mijn nick heeft gestolen!!  IK HAD DA STUKSKE EERST!!!  |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 12th, 2005 at 03:13pm **line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
omda mcr mijn nick heeft gestolen!!  IK HAD DA STUKSKE EERST!!!  kom we gaan ze aanklagen! |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | December 12th, 2005 at 03:15pm The minority!:**line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
omda mcr mijn nick heeft gestolen!!  IK HAD DA STUKSKE EERST!!!  kom we gaan ze aanklagen!
ma serieus, hadde gij da nu pas door da da van mcr kwam??? Sofie had wist da al vele langer |
 Age: 34 Gender: Female Posts: 16757 | December 12th, 2005 at 03:17pm **line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
omda mcr mijn nick heeft gestolen!!  IK HAD DA STUKSKE EERST!!!  kom we gaan ze aanklagen!
ma serieus, hadde gij da nu pas door da da van mcr kwam??? Sofie had wist da al vele langer nee ik had t al langer door t kwam gewoon nooit eerder in me op om dat zinneke te posten is nogal duidelijk he en al helemaal als er I'm not okay in je sig staat  |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | December 12th, 2005 at 03:22pm The minority!:**line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:**line without a hook**:The minority!:another line without a hook I held you close as we both shook
ma serieus, hadde gij da nu pas door da da van mcr kwam??? Sofie had wist da al vele langer nee ik had t al langer door t kwam gewoon nooit eerder in me op om dat zinneke te posten is nogal duidelijk he en al helemaal als er I'm not okay in je sig staat 
moet goe wete; bernadette, da da mijn lijflied is. 'k ben gwoon helemaal nie oké.  ma 'k voel mij hier eigenlijk ni echt nen outsider, integendeel, 'k voel mij hier meer dan thuis.
Whatsername is not o-fucking-kay |
Jon Walker Falling In Love With The Board
 Age: 37 Gender: Female Posts: 5479 | December 13th, 2005 at 05:05am wist je dat ik gisteren in een auto ongeval zat en dat nu mijn nek pijn doet 
en dat ik daarom naar de dokter moest en ik daar flauwgevallen ben en dat daarom nu mijn arm ook pijn doet  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 13th, 2005 at 06:55am je bent toch niet verlamd ofzo  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 13th, 2005 at 06:56am ik zou het niet overleven moest jullie iets overkomen  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 13th, 2005 at 01:58pm ik heb weer getekend  en deze keer vind ik mijn tekening echt mooi  |
Michael Valentine Falling In Love With The Board
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 13th, 2005 at 02:19pm Junkie Princess:ik heb weer getekend  en deze keer vind ik mijn tekening echt mooi  ZIEN ZIEN ZIEN zien...
wist je dat: '
ik in de top 1000 uit de veronica gids leuke liedjes zoek en ze download |
<3Romance<3 Jackass
 Age: - Gender: - Posts: 1186 | December 13th, 2005 at 02:19pm ik mij verveel....  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 13th, 2005 at 02:24pm ik als BILLIE naar ons schoolfeest ga..je moet als je idool  |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 13th, 2005 at 02:30pm hier heb ik geen geheugenkaartenslot 
morgen mss
[hoopt] |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 13th, 2005 at 02:34pm oow oke .. |
Ryan Ross. Basket Case
 Age: 35 Gender: Female Posts: 17712 | December 13th, 2005 at 02:39pm ik heb een festivalganger getekend en een een meisje met een kaartje voor werchter  |
 Age: - Gender: - Posts: 6184 | December 13th, 2005 at 02:41pm woooow dat ruleeeert |